![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Je weet (wéér) niet waar je over spreekt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5185 |
Banneling
|
![]() Ik kom er niet tussen maar een feit is dat, als links zijn verantwoordleijkheid zou opgenomen hebben, er geen of veel minder sprake van racisme zou gewxeest zijn.
Dat links dat niet inziet maakt me kotsmisselijk (bij manier van spreken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5187 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Raphie zit dus echt met zijn gat bloot...discussievergiftiging...wellesnietes.... Fieseler vindt dit niet leuk...Fieseler heeft medelijden... ![]() Ge moet u voorstellen P dat uw ganse politieke stellingname gebaseerd is op het naschreeuwen van extreem linkse en peperdure (CGKR, liga, media, enz) leugens...die dan door dezelfde linkies in hun rechtscollege wordt afgeschoten...oef dat moet pijn doen....ik voel mee met die gozers....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 maart 2012 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar jullie hier al de hele tijd over aan het neuten zijn, is de uitspraak van de Raad van State over de intrekking van de partijdotaties van het Vlaams Blok. Een arrestje in de marge dus. Zonder al te veel betekenis. De oorspronkelijke veroordeling houdt onverkort stand. Net zoals met je "geschiedenisboeken", ga je ook hier plat op je bek, Pericles de Historicus. Wordt dat stilaan niet wat pijnlijk voor je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heddetgezien F? Pericles-met-een-c en jij gaan weer languit op jullie gezicht.
In tegenstelling tot jou, F, heb ik hoegenaamd geen medelijden. Eerder leedvermaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#5194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zit jij hier toch altijd te melken over vrouwenbesnijdenis? Daar gaat het helemaal niet om.
![]() |
![]() |
![]() |
#5196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ging 't net wèl om, daardoor is de hele polemiek ontstaan, volgens jou was dat 'onzin'!
![]() |
![]() |
![]() |
#5198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat - oh groot licht - heeft 't 1 met 't ander te maken? Heb jij iets tegen Marokkanen en Turken misschien?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 18 maart 2012 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over - ondermeer -vrouwenbesnijdenis berichten, zich erover uiten, aanklagen wat dan ook = stigmatiserend, beledigend e.d. Dat die lui eens ophouden met hun kinderen verminken, dan k�*n geen mens iemand 'stigmatiseren'. Ohja, waar stond letterlijk; 'Marokkanen en Turken' en/of 'alle'? Voor jou moet 't toch steeds 'letterlijk' zijn, wel dan, citaat met 'letterlijk' oftewel; 'Marokkanen en Turken' oftewel 'alle' moslims.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 18 maart 2012 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |