![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#16481 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Euh.. begrijpen ? euh..ja, daar ga ik nu eens volledig mee akkoord, sé Art...heu, Alb...heu, Fil...heu, enfin.., ge weet wel wie. En ik vind ook dat multicul-vereerders toch écht wel knap bezig zijn, hé, als ik zo in tal van Belgische en buitenlandse steden spontaan multi-harmonische samenlevingsvormen zie ontstaan, tussen de meest diverse nationaliteiten, met moslims op kop als de hartverwarmendste en vredelievendste bevolkingsgroep van allemaal. Het wordt hier zelfs héél goed leven, daar ben ik heel zeker van, aangezien een nooit-eindigende immigratiestroom uit die exotische landen, binnen afzienbare tijd voor van die reuze straatfeestjes zal zorgen. Ik hoop dat we dat allemaal samen mogen meemaken, hand in hand door 't ganse land. Uiteraard heeft de gewone bevolking de rijke zegeningen van deze neerdalende multi-hemel volledig en carrément alleen te danken, aan de onverdroten strijd van de hoogmoreel bedeelden en uiterst politiek correcte medewerkers van alle slag in de besturen van Europa, getuigend van een heroische dapperheid tegen dat vorte barbaarse SS-monster van het racistische eigenvolk, waarvan de helft, ik ben er bijna zeker van, een portret van die jodenvergasser naast een miniatuurke van Auchswitch op z'n schouw heeft staan. Zéker van ! Die moeten dus wég ! Goe bezig allemaal, écht waar ! Allemaal samen dus: "Vive l'islam!!". Doeoeii. (ps, sorry, maar ik ga bijna kapot van zelfschaamte, in het besef dat er al heel mijn leven blank racistenbloed door mijn aderen stroomt en dit is bij momenten fucking zwaar om dragen. B?*h, 'k mag er niet aan denken of ik begin mezelf te haten. Wat kan ik daaraan doen en waar kan ik ev een transfusie laten doen met noord-Afrikaans bloed ofzo ? Kan er iemand mij helpen, please please ? [sluiten extreme pocomodus] |
|
|
|
|
|
|
#16482 |
|
|
Ik moet zeggen de laatste tijd minder en minder.
Uw argumenten raken de laatste tijd kant noch wal en zijn niets meer dan kinderachtige rants en puberale persoonlijke aanvallen.
|
|
|
#16483 |
|
|
Gevraagd en beantwoord.
|
|
|
#16484 | ||
|
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2232 Hier is de originele http://forum.politics.be/showthread....55#post5914855 En hier nog eens http://forum.politics.be/showthread....81#post5914981 En hier nog eens volledig uitgelegd tegen u http://forum.politics.be/showthread....27#post5915627 Maar ik ben er 100% zeker van dat ge opnieuw uw kar gaat keren en dat ge u er gaat uit proberen lullen en uw woord zult breken en onderstaande geen maand in uw onderschrift gaat plaatsen. Citaat:
Maar wees gerust, ook zonder dat het in uw onderschrift staat weet iedereen ondertussen wel dat ge hier enkel zijt om te trollen.
|
|
|
|
#16485 | |
|
|
Citaat:
Want wat er hier op dit forum eigenlijk gebeurt is te vergelijken met de hele Duitse bevolking af te rekenen op 'Mein kampf' en elke Duitser als Nazi te bestempelen. Of mocht ge het vanuit de moslim gemeenschap bekijken dat de hele westerse wereld er op afgerekend wordt. Lijkt me niet echt constructief, denkt ge niet Diego?
|
|
|
|
#16486 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#16487 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U heeft inderdaad gereageerd, maar niet geantwoord. Niemand die uw reacties leest kan daaruit opmaken of de schrijver van de koran een racist is voor u. En d?*t was de vraag. Ik zet het even op een rijtje voor uw geheugen. De vraag was niet: 1.Op welke manier bekijk jij de meeste godsdiensten? 2.Vindt u de teksten verouderd? 3.Vindt u de teksten in ons tijdsbeeld passen? 4.Wat beseffen de meeste gelovigen over die pasages? 5.Is het vergelijken van godsdiensten interessant? 6.Zijn er teksten van meer dan duizend jaar oud die de dag van vandaag nog aanvaard worden? 7.Is het de moeite om fundamentalisten aan te pakken? 8.Is de Koran aanvaardbaar de dag van vandaag? 9.Waarop steunen alle oude godsdiensten? 10.Is de mentaliteit van godsdiensten verouderd? 11.Geloof jij of hecht jij waarde aan oude godsdiensten? 12.Roept de Bijbel op om ongelovigen te discrimineren? 13.Was discriminatie in die tijd aanvaardbaar? Je hebt over al deze dingen nu je politieke mening kunnen geven. Proficiat! Wil je nu eindelijk eens antwoorden op was wél gevraagd werd? nl: Paulus.Als de partijraad van het Vlaams Belang voor u racisten zijn omdat ze het Vlaams Belang programma schreven.... |
|
|
|
|
|
|
#16488 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
vat dat nog eens samen, want ik kan uw antwoord zo direct niet vinden in die 900blz
|
|
|
|
|
|
#16489 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=16484 Hij zal er direct bijzeggen dat het niet is omdat het antwoord u niet aanstaat, dat hij niet geantwoordt zou hebben. We kennen 'm hé?! Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#16490 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1° waarom is xx% werkloos en zwartwerker 2° waaom lopen hun vrouwen hier onaangepast, niet geintegreerd en onderdrukt door hun mannen opgesloten in hun huizen en wars van de europese cultuur van gelijke kansen voor de vrouw 3° moesten de moslims nu zeggen wij eten graag kippevlees tot daar geen probleem, maar als ze nu eisen dat de kip geslacht wordt door moslims, dan wordt hij straks exclusief gekweekt door moslims om maar een voorbeeld te geven van hoe die onverdraagzaamheid van iets die in feite naar kwaliteit van leven, voeding geen belang heeft en die een vorm van racisme in de tewerkstelling veroorzaakt niet moet getolereerd worden maar door jullie o zo met de mantel der liefde bedekt wordt '4° als 10% in de gevangenis vertoeft van die mensen, dan gaan ze volgens mij straks een paar steden moeten omdopen tot gevangenis ? |
|
|
|
|
|
|
#16491 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16492 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16493 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
...nu ook al getrol geworden....Als de partijraad van het Vlaams Belang voor u racisten zijn omdat ze het Vlaams Belang programma schreven, waarom is de schrijver van de koran geen racist voor u, die de koran schreef? Tja?! Maar zij verdedigen de islam "niet". Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 maart 2012 om 09:44. |
|
|
|
|
|
|
#16494 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat was een antwoord op slechts twee regeltjes die u van mijn post 16455 gequote hebt. Waarom durfde u die post niet volledig quoten en er volledig op antwoorden? Ik zal hem nog eens herhalen dan kan u er nog eens over nadenken : U verwijst voortdurend naar de bijbel als het gaat over vrouwendiscriminatie, iedereen op dit forum weet dat u telkens weer het feit aanklaagt dat vrouwen geen priester mogen worden als er ergens over ongelijkheid tussen man en vrouw gesproken wordt. U hebt gewoon geen antwoord! En toch is het niet moeilijk wat ik u vraag. Het is wel heel flauw om te zeggen : ik weet het niet want ik heb de koran niet gelezen. Er zijn hier al verschillende keren CORRECTE CITATEN uit de koran geplaatst. Uit die citaten blijkt : - De koran staat moslims toe gehoorzaamheid van hun vrouwen te eisen zelfs door hen te tuchtigen. - De koran verbiedt vriendschappelijke omgang met anders-gelovigen. Dit is duidelijke discriminatie van vrouwen en anders-gelovigen. In het topic over Vrouwendag in "Mens en Maatschappij" zit u voortdurend af te geven op de discriminatie van de vrouw hier in het westen. Maar u durft niet zeggen dat in de islam de vrouw gediscrimineerd wordt, dat durft u gewoon niet! Waarom bent u zo bang? Mijn vragen waren eenvoudig : Discrimineert de koran, ja of neen? Moet een moslim de koran volgen, ja of neen? Wanneer gaat u nu eens heel eenvoudig, eerlijk en duidelijk antwoorden op mijn vragen zonder naar andere godsdiensten of verschillende stromingen te verwijzen? Weet u hoe de frase "bange, blanke man" een tijd in de mode was? De laatste tijd wordt dit niet meer zoveel gebruikt. Als ik echter lees hoe u steeds weer spartelt om een rechtstreeks antwoord op een simpele vraag te vermijden, dan krijgt die frase voor mij een nieuwe betekenis : bange, blanke man als dhimmi die niet meer durft zijn gedacht vrijmoedig te uiten!
|
|
|
|
#16495 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Humor begrijpen ze niet en in sommige moslimlanden mag zelfs niet gezongen worden! Trieste godsdienst.
|
|
|
|
#16496 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik verwijs niet naar de bijbel, maar naar de katholieke kerk, als ik aanklaag dat vrouwen geen priester mogen worden. En ik vraag ook waarop zij zich baseren.Je zou door hebben dat met 1 boek, er meerdere leerstellingen/ideologieën mogelijk zijn. Citaat:
Lees wat ik schrijf. Ik vroeg meermaals waar de katholieke kerk het vandaan haalt om vrouwen het priesterschap te ontzeggen. Dat staat bij mijn weten niet in de bijbel. Citaat:
Wat moet ik anders antwoorden als ik het niet weet. Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#16497 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Marie, wees verstandig, wanneer je gesprekspartners constant blijk geven van gedraai, gekeer, om een vraag heen dansen, ernaast praten, dan moet je geen aandacht meer geven, want zo voedt je getrol.
|
|
|
|
|
|
#16498 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16499 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 20 maart 2012 om 13:31. |
|
|
|
|
|
|
#16500 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik ga niet akkoord met uw eerste alinea. Mensen discrimineren, hoe ze dat naar zichzelf verantwoorden is niet relevant het is en blijft discriminatie. Met de rest gaan we akkoord. Het gebrek aan respect voor het cultureel erfgoed alhier is ook al langer dan vandaag een pijnpunt é.
|
|