![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16721 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is slechts 1 van de voorbeelden waar het gaat over de allochtonen en niet de criminele allochtonen. Maar dat wist ge natuurlijk wel hé?
![]() |
![]() |
#16722 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja maar hoe komt het datondanks die ogenschijnlijke tolerantie er halal geslacht vlees ontstaat.
Stel u voor, dat wij morgen het 'gezegend' vlees in leven roepen. Het gezegend vlees is een vlees dat door een 'christen' op 'rituele wijze' geslacht is. En wij noemen dat gezegend vlees. Weet je, de dag dat we gezegend vlees in leven roepen, wil ik eens discuteren met al die islamofielen waarom ik dat mag doen in naam van de religie, en zal ik defacto een debat op gang brengen dat we dat beter niet doen of anders dat er een POLARISATIE zal ontstaan. Dus ipsofacto, het feit dat dit iets is die polariseert, moet je het niet tolereren. POINT FINI. Je moet geen basisdiensten of basisproducten aanbieden die maar 10% van de belgen op een of andere manier een meerwaarde betekenen. Je moet ook geen producten aanbieden die een 'virtuele meerwaarde' betekenen; Het bio is een meerwaarde, maar het halal is op geen enkele manier een meerwaarde aan het vlees. Je moet geen producten aanbieden waar er een 'valse boodschap aan vasthangt' of een 'placebo effect aan vasthangt' dus ook daar knijpt het schoentje Het strookt dus niet alleen met het feit dat het polariseert, het strookt niet met onze algehele ingesteldheid om de 'essentie' te kopen aan de beste prijs/kwaliteit en de 'virtuele meerwaarde' van sommige producten juist te ontzenuwen./ |
![]() |
![]() |
![]() |
#16725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kriminaliteit wordt aangepakt Fundamentele katholieken worden weggelachen Neonazi's worden toch wel ingetoomd, men is zodanig nazi-foob dat men zelfs partijen zonder enige link met nazisme cordonneert. En ja er wordt ook gereageerd om homofobe uitspraken ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het beste dat je zou kunnen doen is daar een financiele drempel op plaatsen,doe ze de integratieprocedure betalen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16728 |
|
![]() Als je alle diensten en goederen die slechts voor 10% van de belgen een meerwaarde betekenen, dan valt de economie zo goed als stil.
![]() |
#16729 | |
|
![]() Citaat:
En dat is wat onaanvaardbaar is. Ik heb er niets tegen dat fundamentalisme en criminaliteit aangepakt wordt, in tegendeel, ik ben er grote voorstander van. Maar wat ik hypocriet vindt is dat velen hier het fundamentalisme en criminaliteit enkel bij vreemdelingen en moslims wensen aan te pakken, en dat is racistisch en moslimbashen.
![]() |
![]() |
#16730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weet je wat ik hypocriet vind dat de daden van die criminielen en fundies door jullie worden verdedigd,goedgepraat,geminimaliseerd tot zelfs ontkend DAT is pas hypocriet!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand voelt zich geroepen en terecht, om binnen iedere discussie over specifieke onderwerpen over fundamentalisme binnen islam en moslims, oververtegenwoordiging van allochtonen binnen criminaliteit steeds erbij te vermelden" maar ik ben ook tegen fundamentalisme onder andere groepen" of" ik ben ook tegen anderen die criminele feiten plegen" dat u dit blijkbaar nodig vindt zegt iets over uw fanatisme in uw vermeende " strijd" tegen...? Uw eigen waandenkbeelden over meningen op dit forum kunt u beter eens aanpakken! ![]() Laatst gewijzigd door alice : 24 maart 2012 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16732 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je moet inderdaad geen vlees aanbieden met een etiketje waar opstaat dat uw vlees gezegend is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in elk geval is werkwiligheid een belangrijk critetrium
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16735 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16737 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16738 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er trouwens zo erg aan om dit toe te geven . Ik weet heus wel dat er moslims zijn die zich gedragen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16740 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er moet nog altijd aangetoond worden dat de islam een massieve factor is in het crimineel gedrag van islamieten. |
|
![]() |
![]() |