![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16801 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kind deed een schrik op toen hij me zo zag liggen (niet zichtbaar van de wal, en neen ik was geen 85)..... ik vrees dat ik hem zijn eerste erectie heb bezorgd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16802 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...ers-dood.dhtml Welke ideologie volgt je troetel die in Afghanistan vrouwen en kinderen omlegt in hun slaap? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb u bovendien al meermaals gezegd dat het niet om een citaat an zich gaat maar over de globale context. Laatst gewijzigd door Pericles : 25 maart 2012 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16805 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, geloof me, dat zal ze niet doen. En we weten beiden waarom. ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was haar uitspraak die verscheen in de pers! ''Onlangs hoorde ik nog het verhaal van een jongen die besloten had om naar Jemen te vertrekken, voor een grondige studie van de Koran. Zo'n jongen is een vogel voor de kat". Ze geeft zelfs twee keer toe dat er iets grondig mis is met dat haatboek door te pleiten voor een Europese versie van de koran. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 maart 2012 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16810 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch maakt Idrissi zich grote zorgen, legt ze uit terwijl we door de buurt wandelen. ‘Ik ken hier veel ouders die met de handen in het haar zitten. Die elke dag hun hart vasthouden, omdat ze bang zijn dat hun kinderen in handen van extremisten zullen vallen. Onlangs hoorde ik nog het verhaal van een jongen die besloten had om naar Jemen te vertrekken, voor een grondige studie van de Koran. Zo’n jongen is een vogel voor de kat.’http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120316_223 En jij durfde te beweren "niets meer"! Ik zie weer dingen staan die Yamila Idrissi helemaal niet gezegd heeft? Jij citeert uit de context en vertelt leugens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gaan we veralgemenen en zitten er in Jemen anders niets dan extremisten? Je weet toch dat veralgemenen niet mag hé. En op het feit dat ze pleit voor een Europese versie van de koran ga je natuurlijk niet in. Zou er dan toch iets mis zijn aan dat haatboek? Laatst gewijzigd door daiwa : 25 maart 2012 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16812 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ongezouten, klare en duidelijke mening? Amerikanen hebben niks verloren in Afghanistan, noch Irak, noch enig ander land waar ze ooit oorlogje zijn gaan spelen. Ik steun niet de Amerikaanse aanwezigheid in Afghanistan, noch enig ander land waar ze ooit oorlogje zijn gaan spelen, nooit gesteund, zal 't nooit steunen, integendeel, ik spreek er m'n afschuw over uit. Amerika heeft NIKS verloren in die landen, heeft er niks te zoeken, en al zeker geen oorlogje te gaan spelen. Indien Amerika aangevallen wordt hebben ze enkel 't recht zich te verdedigen, hun grenzen te verdedigen en hun eigen bevolking te beschermen, meer niet. Amerika heeft - nogmaals - NIKS te zoeken in die landen en moet er weg wèg WEG WÈG WEG... Als ze er al wat mee vandoen willen zou 't enkel diplomatieke betrekkingen aanknopen zijn en/of handelsovereenkomsten sluiten, maar dan nog enkel en alleen levensmiddelen, technologie etc...maar GÉÉN wapenhandel! Dat is mijn standpunt over de VS, klaar en duidelijk omschreven? Nu jij nog, durf jij klaar en duidelijk 'n standpunt innemen over onaangepast, asociaal, crimineel mohamedaans tuig dat hun oorlogen naar hier importeert, hun criminogene ideologie trachten in te voeren en op te dringen, straten onveilig maakt, oudjes beroven, vrouwen verkrachten, uitschelden voor hoer, bespuwen, de SZ opvreten, heelder buurten onveilig maken etc... ? Amerika heeft net zomin te zoeken in die landen dan mohamedanen hier bij ons te zoeken hebben. Begrijp je dat? Je moet al erg wanhopig zijn om met zulke dingen aan te komen draven, er vanuit gaan dat ik de aanwezigheid van Amerika in die landen steun, er achter zou staan, om met dat zielig non-argument af te komen. We zijn NIET bevooroordeeld èh sjok?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16814 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Yamila Idrissi had het over extremisten. Jij laat dat opzettelijk weg, om een andere betekenis te geven aan haar woorden. Dan durf jij nog te beweren "niets meer". Je beweert dat ik weer dingen zie staan die Yamila Idrissi helemaal niet gezegd heeft Je citeert uit de context en vertelt leugens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16815 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een grondige studie van de koran kweekt dus criminelen. Vwalla, Idrissi gaf kort en bondig een antwoord op de vraag die Artisjok onlangs stelde (over de islam als grondslag voor criminaliteit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16816 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hebben ze in Jemen 'n andere versie van de koran misschien?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sjok dùrft er geen antwoord op te geven, want islam is vrede, allahoe akbar, en als je dat niet gelooft, hakken we je hoofd er af, of iets anders, als 't maar eng vvredelievend is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16818 | |
Banneling
|
![]() Jij wijst mij ook troetels toe. Ik dacht "dat vrouwtje heeft daar nood aan".
Ik wilde je enkel een plezier doen. Citaat:
Ik wist niet dat je dat deed uit wanhoop en bevooroordeeldheid. Maar ik ben blij dat je beseft dat het een zielig non-argument is. En? Welke ideologie volgt die Amerikaanse soldaat die in Afghanistan vrouwen en kinderen omlegt in hun slaap? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je staat - alweer, voor de zoveelste X - in je hemd en onderbroek! Ik hèb geen vriendjes noch troetsels in Afghanistan. Jouw troetsels daarentegen durf je je niet over uit te spreken. Ze zijn hier net zomin op hun plaats of gewenst dan de Amerikanen in muzellanden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 maart 2012 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16820 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |