![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De wet van 22 december 1999 zorgde in heel het land voor 32.662http://www.dirkgeldof.be/negatieve_s..._regularisatie Voor heel België werden er 32.662 dossiers ingediend, wat overeenkomt met 50.600 mensen die een aanvraag indienen. Volgens Dedecker werden er 52.000 mensen gereguleerd. Dit betekent dat er, volgens Dedecker, meer mensen gereguleerd werden dan er aanvragen waren! Zou Dedecker ook de kinderen meetellen bij "hebben na 10 jaar nog nooit 1 dag gewerkt"? Dat weten we pas als we de bron en link kennen. http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=73 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MDC situeert het probleem ook bij de massale regularisaties. Als er globaal al minder dan 40 procent werkt en MDC zegt dat het probleem vooral groot is onder de geregulariseerden , dan moet het daar een pak minder dan 40 procent zijn hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of anders stelen ze het. Laatst gewijzigd door Pericles : 27 maart 2012 om 05:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Banneling
|
![]() De burgers beginnen de klagen.
Lees de lezerscommentaren bij : http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120327_018 Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Spanje kan je niet levenslang aan 't uitkeringsinfuus hangen, werkloosheidsuitkering is beperkt in tijd en afhankelijk van de dagen die je effectief gewerkt hebt, naar 'n OCMW stappen en je handje - levenslang - ophouden is ook niet zo evident, �*ls iemand al subsidio/ayuda krijgt is 't pakweg 400 €. 't Principe; "ander volk eerst" wordt ook niet gehuldigd. Sinterklaas spelen met andermans centen is nog niet zo in trek. Mensen die werken, arbeiders dus, worden ook niet ongeveer van de helft van hun brutoloon beroofd om die troep in leven te houden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
hoe noemt men de belgische nieuwkomeling vrouwen volgens u?? Moesten ze genoemd worden naar wie ze zijn: vrouwen van vreemde komaf die geenszins aanspraak maken op het woord Belg, dan zouden de artisjokjes van dit land al lang aan het bleiten zijn op de fora....
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil daarbij graag opnieuw aanstippen wat ik zelf meemaakte:
- medische problemen die niet ontdekt werden omdat heren doktoors het niet nodig vonden verder na te denken over mijn symptomen " 't zal wel door de stress zijn". - Oepsie, blunder gemaakt - studies over heel veel jaren gespreid wegens de symptomen -> geld op - OCMW: oeps, eigenlijk had je altijd al een leefloon kunnen krijgen van ons, maarja jammer: kreeg aanvankelijk als feitelijk alleenstaande een leefloon van 480 euro, dat zonder boe of bah pardoes werd stopgezet na tien maanden... Reden: een hoop verzinsels van het ocmw dat zijn eigen reglementen zelfs ronduit met de voeten getreden heeft. Maarja, de multiculturele beambte vond studeren voor een masterdiploma dat ik in het geval ik niet ziek was geweest wel zelf had kunnen bekostigen (dankzij studiebeurs en studentenwerk en dankzij het feit dat ik geleerd heb zonder enige luxe te leven) toch wel decadent ook gezien al de migranten die nog naar een beroepsopleiding geleid moesten worden. ![]() Met het toenemend aantal migranten swingde het leefloonbudget uit de pot (en dan hadden ze me al veel minder gegeven dan waar ik recht op had plus ging ik nooit bedelen om meer itt mijn migrantenmedebewoners die zo vaak het DUBBEL van het leefloon wisten los te peuteren!) en dus mocht ons Belgisch blank blond meisje verkassen. De overheid vraagt subtiel of ik wil stoppen met mijn studies op een haar voordat ik zou afstuderen, of dat ik mezelf gewoonweg wil prostitueren. Welkom in la Belgique. Niet toevallig wordt het land uitgelachen door de gehele rest van de wereld (ook migranten lachen zich een breuk met onze achterlijkheid hoor ... en, onze migratiepolitiek doet bij hun zorgen opwekken over hun toekomstige uitkering ... want zij hebben ook wel door dat als we ook al hun vriendjes binnenlaten de taart door nog meer mensen verdeeld zal worden en dat ze op straat niet anders zien dan "nieuwe belgskes".
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 maart 2012 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() we zien de resultaten dan ook.
http://www.nationmaster.com/compare/...pain/Lifestyle vb: In Spanje werken sommige boeren nog met paard en kar omdat ze geen geld hebben om deftge machinerie te kopen. Ik woon dan ook nog liever in Belgie met meer belasting maar met veel meer welvaart ook
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 27 maart 2012 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() daar krijgen we natuurlijk geen antwoord op
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij dacht ook dat het betekende dat de meerderheid opkosten van de SZ leeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://statbel.fgov.be/nl/binaries/L...325-168460.pdf op p.40 Minder dan 60% van de Belgische vrouwen werkt. Je gaat me toch niet wijsmaken dat meer dan 40% van de Belgische vrouwen op onze kosten leeft? Op p.30 een grafiek van de werkzaamheidsgraad naar leeftijd. Bij de -25-jarigen is de werkzaamheidsgraad het laagst : een 25% De -25-jarigen die nog naar school gaan, werken niet en krijgen geen uitkering. Begint er al een frank te vallen? Op p.36 onder "werkzaamheidsgraad naar gezinstype" Gehuwde vrouwen zijn minder vaak actief op de arbeidsmarkt dan ongehuwde. Van gehuwde vrouwen met kinderen is maar 57,2% aan het werk, terwijl dit bij moeders die niet gehuwd zijn met hun partner 78,1% is. Van de alleenstaande moeders heeft slechts 55,2% een betaalde baan.Is die frank ondertussen gevallen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk zijn die mensen 'n verrijking, ze brengen geld bìnnen, hangen niet aan 't uitkeringsinfuus in Spanje, ze spenderen er hun centen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou in Spanje ook van 'n kouwe kermis thuiskomen als je dacht dat je met je gat in de boter was gevallen en ging aanschuiven voor 'n uitkeringsinfuus. Eigen broek ophouden, ofwel thuis blijven.
|
![]() |
![]() |