![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16941 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nuanceren wordt hier gelijkgesteld met goedpraten.
![]() |
#16942 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gulden_...28leefregel%29 Graag gedaan. Citaat:
Zoals ik al schreef zal ik altijd proberen regel 1 vol te houden. Ik zal bijvoorbeeld steeds proberen niet te trollen, maar als iemand mij constant trollt kan ik ook wel even genieten de persoon even te laten aanvoelen dat die niet goed bezig is door die lik op stuk te geven. Soms werkt dat, soms niet. Hoe erger de inbreuk tegen regel 1, hoe sterker de weerstand om die te breken (ik ga bv niet bij een vandaal zelf de auto gaan vernielen, daar is de politie voor).
![]() |
![]() |
#16943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Wél volgens djimi ![]() 3) Mierenneuker ![]() 4) Ik heb gelukkig geen auto, maar als iemand bijvoorbeeld mijn gitaar kapot maakt, maak ik bij die iemand in elk geval iets anders kapot (als die iemand zelf geen gitaar heeft, dan maar zijn/haar gebit/gezicht ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog altijd een eitje te pellen met een advocaat. Ik ga één van deze dagen , als ik tijd en goesting heb eens een briefje schrijven naar de stafhouder van de balie van Leuven. Het gaat hem in moeilijkheden brengen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16945 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16946 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#16947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er erger ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16948 | |
|
![]() Citaat:
Een boekje heeft 2 van de 1000 pagina's achterhaalde teksten, en een partij heeft 2 pagina's recente oproepen tot vreemdelingenhaat (niet beperkt tot de volgelingen van het eerder genoemde werk).
![]() |
![]() |
#16949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, nuanceren is wat dieper ingaan op de nuances van bepaalde problemen, en proberen uw ' tegenstanders' niet in een vakje te duwen om vanuit dat vakje dan te gaan redeneren dat zij fout zijn.
Dat is toch gemakkelijk om iemand in een vakje van bvb racist te duwen om dan tot de conclusie te komen in de volgende zin van deze partij moet in een cordon, deze spreker heeft geen gelijk ? Je kunt op die manier geen enkel debat voeren van waar het echt over gaat. Als er een werknemer op een tapijtje ligt te bidden tijdens de productieuren, dan kun je daar door die islamofielen nooit op reageren, want je zit direct in dat vakje. Integendeel, men steld dan een legertjes intimidateurs aan die betaald worden door uw eigenste belastinggeld, die dat eens gaan controleren of jij inderdaad zo racist bent. En in feite ben jij dat niet, wil je gewoon niet dat er een 2 uur per dag op zijn tapijtje zit te zeveren in de fabriek en ondertussen stopt met werken. De kracht die daar vanuit gaat is zo fantastisch omdat iedereen zich als het ware schuldig voelt, en integendeel er ontstaat een golf van reverse racisme... Kijk bvb: stel u voor 25% van de kinderen nu geboren zijn van vreemde afkomst. IN de statistieken staat er een getal die 5 keer kleiner is. Zijn wij dan zo erg bezig ? Nee hoor, we zijn reverse racistisch bezig. We geven de belgen zelfs de indruk continu dat ze nog in hun eigen land wonen, terwijl we in zones als antwerpen en brussel overspoeld zijnd oor allochtonen. EN tot daar hebben wij daar allemaal geen probleem mee. Maar nogmaals, het onaangepaste gedrag die de waarden van onze belgische maatschappij ondermijnen mogen er voor mijn part UITGEDEBATTEERD worden. Past de onderdrukking van de vrouw in onze maatschappij ?? Past de discriminatie door godsdienst in onze maatschappij ? Past de saria in onze maatschappij ? EN waar zou ze aangepast moeten worden ? Moeten wij nog godsdienst steunen in onze maatschappij ? Mogen we niet selectiever zijn in ons migratiebeleid ? Dat zijn voor mij geen racistische vragen, dan zijn vragen waa rje heel genuanceerd kunt op antwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16951 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan net zo goed stellen de 2 pagina's achterhaald zijn. ... de waarheid?.... Uw waarheid ja! Om van te kotsen dat getrol. Maar u verdedigt de islam "niet". Kan het nog hypocrieter? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 maart 2012 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16952 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16953 | |
|
![]() Citaat:
Blij dat ge uw mening herzien hebt. Flink zo, bank vooruit.
![]() |
![]() |
#16954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sharia versus Europese democratie Het Europese Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg merkte in een arrest van 13 februari 2003 over de rechtmatigheid van een verbod voor de Turks-islamitische Refah partij op "dat de sharia niet verenigbaar is met de fundamentele principes van de democratie".[11] Op 29 juni 2004 oordeelde het Hof in een arrest over de rechtmatigheid van een verbod op het dragen van een hoofddoek bovendien "dat de bepalingen van de sharia, onder andere betreffende strafrecht, lijfstraffen en de positie van vrouwen in het geheel niet verenigbaar zijn met de seculiere rechtsstaat en de Conventie (= de Europese conventie voor mensenrechten)".[12][13] http://cmiskp.echr.coe.int/tkp197/vi...C1166DEA398649 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16957 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer dan de helft bestaat het uit agressieve en tot geweld oproepende verzen. Iets dat je zou weten als je de moeite doet om het eens te lezen. Dan maak je zulke ridicule vergelijkingen niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16958 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() neen, volgens mij niet. Uw dogma's afvoeren en vervangen door standpunten die open staan voor continue aanpassing lijkt mij gezonder en opener van geest.
![]() |
#16959 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een slavenmentaliteit valt nu eenmaal moeilijk te begrijpen en eenmaal je mensen kunt overtuigen dat zij het veiligst zijn als slaaf dan ga je hen daar zeer moeilijk vanaf brengen.
![]() |
#16960 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |