![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oké dan. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet meer dan dit topic. Of moet er nu al een petitie opgestart worden opdat gratuit geweld politiek relevant wordt? Maar goed, probeer u er maar verder uit te lullen. Het is een hobby als een ander zeker.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 29 maart 2012 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker meer dan dit topic. Er is een wezenlijk verschil tussen een fait divers een een actie die een duidelijke politieke dimensie heeft. Als u d�*t zelf niet inziet, vrees ik dat u hier niet op uw plaats bent. U kan misschien uw ei kwijt op een forum dat meer aan uw ehm... capaciteiten tegemoet komt: http://forum.flair.be/
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De topicstarter weet het zelf blijkbaar ook niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar gezien uw schitterende bijdrage hieronder gezien is het misschien beter dat diegenen die de plaatselijke situatie niet kennen,begrijpen én kunnen inschatten zich maar beter zich hier kunnen onthouden met inmengingen die noch kant noch wal raken... ![]() Citaat:
![]() ![]() En wat verstaat gij hier niet aan.... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() als ze dergelijke speeltjes zouden gebruiken solliciteer ik dezelfde dag nog ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat topic ging niet over het ineenkloppen van een homo, wat op zich inderdaad een fait divers is. Dat topic ging over een petitie die opgestart werd om iets te doen aan homofoob geweld in het algemeen. Het fait divers was op zich niet meer dan de aanleiding tot die petitie.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zei tegen mij dat, mochten er geen Marokkanen zijn in Mechelen , dan zou 90 procent van zijn werk vervallen , dan moest hij nog juist af en toe uitrukken voor een zatte Belg die zijn vrouw had afgeslagen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interesse ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() raf voert actie met zijn klavier
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Is er nu nog altijd niemand die weet waarover dit topic gaat?
Wat is het punt van discussie? Dat er een dader gezocht wordt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs dat niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |