![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Dat weet jij niet.
Citaat:
Het is niet mijn verantwoordelijkheid dat mijn loon afstaan niets structureel veranderd en bijgevolg niet leidt tot een (ietwat) betere wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is dus een salon wereldverbeteraar. ![]() Ik ben echter genereus , als ze honger hebben krijgen ze van mij een trappist en een stuk varkensgebraad. Maar dat zal weer niet goed zijn zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Veel blabla, weinig boem boem. ![]() Laatst gewijzigd door CyberpunX : 29 maart 2012 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag link naar dat eerder gesprek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Les geven kost geld. Opzoeken ook. Ik ben een kapitalist. ![]() Als ik iedere bewering die gij gemaakt hebt , doch vergeten bent , telkens opnieuw moet gaan opzoeken , dan moet ik personeel aanwerven. ![]() Volgens jou lieg ik dan maar , het kan mij niet schelen. Anderen weten evenwel beter. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||||||
Banneling
|
![]() Ik weet maar al te goed dat ik nooit iets dergelijks beweerde in een eerder gesprek.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een kapitalist zonder noemenswaardig kapitaal. Indien het niet zo meelijwekkend was, was het grappig. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben bijna 20 jaar zelfstandig en heb een huis, een kantoor en de waarde van mijn verzekeringsportefuille. Natuurlijk ben ik Boer De Clerck niet Maar ik kom toe. En bovenal : ik heb het allemaal zelf gedaan. Maar ik zie hier wel dat het verlies van uw korte termijn geheugen dramatische vormen aan het aannemen is. Volgens mij weet je maar met moeite wat je gisteren hebt gedaan. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 30 maart 2012 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |||
Banneling
|
![]() Hetgeen jijzelf hier op het forum eerder ook al vertelde.
Weet je dat niet meer? tip : http://www.scripps.edu/news/press/080906.html Citaat:
Indien het niet zo meelijwekkend was, was het grappig. Citaat:
Betaal je hen om niets te doen? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je wat meelijwekkend is? Radeloze extreem-linksen die zich kapot liegen om ons toch maar wijs te maken dat de multicul "verrijking" is en een positieve balans vertoont. Meelijwekkend en zielig. De allochtonenindustrie is dan ook een zieligheidsindustrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik had vroeger iemand in dienst , toen ik nog bankzaken deed , ik heb die activiteit verkocht want het bracht mij maar net genoeg op om dat personeel te betalen en soms zelfs dat niet . De overnemer heeft de bediende overgenomen. Nu doe ik de zaak met mijn vrouw , alleen verzekeringen (altijd meer dan 80 procent van mijn inkomen geweest). Ik heb meer dan 15 jaar elke dag gewerkt , ook de zondag voormiddag, ik heb niets gratis gekregen. Het huis , het kantoor , de portefeuille en nog een IPT zijn mijn pensioen En gij ? Werk jij wel ? Ik heb mijn twijfels , want ge zijt hier quasi permanent aanwezig. Laatst gewijzigd door Pericles : 30 maart 2012 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze beseffen niet dat ze evengoed gerold worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Dat is typisch voor linksen. Solidariteit voor hen betekent het geld van anderen herverdelen. Nooit eigen middelen.Nooit eigen verantwoordelijkheid. De eeuwige zielige calimerohouding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe het zelfs een stuk kalmer aan dan een paar jaar geleden. Ik hoef zelfs niet meer te groeien. Ik ben op niemand jaloers. Ik voel ook geen afgunst. Laatst gewijzigd door Pericles : 30 maart 2012 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je wat Boer De Clerck verzameld heeft? Daar heb jij ook voor gewerkt en betaald. Leve het kapitalisme! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boer De Clerck is blijkbaar een fraudeur , ik heb geen speciale sympathie voor fraudeurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan je PC, je mobiele telefoon hangt bloed, je klaagt dat aan, maar gebruikt 't zèlf lustig verder. De draad verleggen, door je afgunst voor wat anderen in 't leven bereikt hebben te etaleren, kan dit feit niet verdoezelen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |