![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#17181 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#17182 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik zeg ook: leer eens luisteren naar de rechtste argumenten dat je ook minder aftrekposten kunt maken een een lagere flat tax voor de bedrijven En ik zeg ook: bekijk de TOTALE belasting van een bedrijf versus zijn omzet en focus niet op dat deeltje winst. |
|
|
|
|
|
|
#17183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neem nu gewoon Delhaize, Colruyt, Agfa gevaert, bedrijven die in een competitieve omgeving moeten werken. Dat zijn betere voorbeelden, en kijk maar naar hun WINSTMARGE ! Ze betalen bvb gemiddeld 10% BTW op hun omzet, ze betalen gemiddeld 20% op hun omzet lasten op arbeid. Ze betalen 5% allerhande taksen en lasten op energie, of grond of taksen allerhande. Dus er komt 35% van hun OMZET en in hun winstmarge uitgedrukt 7000% van hun winstmarge gaat naar de overheid.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 maart 2012 om 10:50. |
|
|
|
|
|
|
#17184 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik maak zoveel van mijn leven als ik kan. Ik ben zuinig met mijn dopgeldje en ik besteed meer dan de helft van mijn tijd aan vrijwilligerswerk. Als allochtone werklozen dat nu ook eens zouden proberen, zou ik gemakkelijker te overtuigen zijn van hun goede wil. En als u niet inziet dat onze maatschappij er nog verder en verder en verder op achteruit gaat door ieder jaar meer en meer van die "zwakkeren" naar hier te halen, wat als gevolg heeft dat ook de autochtone bevolking van lagere klassen steeds maar "zwakker" wordt, dan moet u dringend eens terug naar school.
|
|
|
|
#17185 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Je rechtvaardigde en rechtvaardigt wel degelijk die oorlog. Citaat:
Wens je hun voorbeeld te volgen? |
||
|
|
|
|
|
#17186 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Zijn dat allemaal Al Quaida strijders? Citaat:
Toen was "sharia, vrouwenonderdrukking in de meest extreme graad, verbod op simpele pleziertjes ..." geen bezwaar. Integendeel! |
||
|
|
|
|
|
#17187 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iedere maand worden al die stempelkaarten en alternatieve bewijzen van wettige werkloosheid binnengeleverd bij de vakbonden. Die rekenen alles uit en maken de conclusies, aanbevelingen, totalen en opmerkingen over aan het RVA. De RVA controleert alles en maakt de nodige gelden over aan de vakbonden. De vakbonden controleren of al die gelden kloppen en verdelen ze over de werklozen. De vakbonden hebben hun archieven, de RVA heeft haar archieven. Als dat geen dubbel werk is!
|
|
|
|
#17188 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
De RVA stelt die dossiers niet opnieuw samen. Dat is dus geen dubbel werk, dat is ander werk. |
||
|
|
|
|
|
#17189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb de daad van die soldaat die onschuldige burgers doodde hier al meermaals afgekeurd. Daarop reageert u simpelweg niet omdat het niet in uw kraam past. Ik heb begrip voor de oorlog in Afghanistan en vraag u nogmaals : Als de Zwitsers één of andere aanval uitvoeren op ons land waardoor er 3000 onschuldige slachtoffers vallen, zou u het dan ook niet normaal vinden dat onze regering van haar oren zou gaan maken in Bern? Of zou u zeggen : doe gerust voort, lieve Zwitsers!
|
|
|
|
#17190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#17191 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan niet een oorlog goedkeuren en de doden die er dan vallen afkeuren. Die doden zijn een logisch gevolg van de oorlog. Ken jij een oorlog zonder (burger)slachtoffers? Citaat:
Noem jij oorlog voeren en kinderen en vrouwen omleggen in hun slaap "van hun oren maken"? |
||
|
|
|
|
|
#17192 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou niet weten voor welke oorlog ik begrip zou kunnen opbrengen. Ik heb nergens beweerd of zelfs geïnsinueerd dat alle Amerikanen rotslechte mensen zijn. Wat ben jij toch sterk in het maken van stropoppen. |
|
|
|
|
|
|
#17193 | |||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Ik voel me een beetje zoals beckham die een match tegen een benjamin zit te spelen. Citaat:
Dus, hoe 'helpt' stelen de rechten van de mensen uit te breiden? Want zoals elk nuchter mens weet, leidt stelen naar meer striktere wetgeving waardoor we onze rechten moeilijker kunnen uitoefenen. Je weet meer als goed genoeg dat je verkeerd zit in je redenering, niemand kan zo stom zijn. |
|||
|
|
|
|
|
#17194 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
hypocriet in het kwadraat! Ik begin bijna te geloven dat u blij bent dat een moslim onschuldige mensen vermoord heeft.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 maart 2012 om 13:27. |
|
|
|
|
|
|
#17195 | ||||
|
Banneling
|
Dat strikt genomen "opkomen voor je rechten" niet het zelfde is als "je rechten afdwingen", ja.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enkel als je steelt wat rechtmatig van jou is. Citaat:
Jij kwam daar mee af. |
||||
|
|
|
|
|
#17196 | ||||||
|
Staatssecretaris
|
Proberen aan je verstand te brengen hoe dom je argumentatie is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#17197 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat doe je niet met een ad hominem als Ik zeg dit slechts zeer zelden maar in jou geval zou ik wat minder jointjes paffen. Uw kortetermijngeheugen is blijkbaar volledig naar de zak. Of heb je een verborgen alcoholprobleem?Wat was nu de bedoeling? Citaat:
Citaat:
In welke mate is stelen een stap naar een wereld die draait om de mensen?http://forum.politics.be/showthread....63#post6052463 Citaat:
Maar dat verandert niets aan ons liberale economisch systeem waar de economie en de winsten steeds voorrang hebben op mens en maatschappij. |
||||
|
|
|
|
|
#17198 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Het rechtmatig terugnemen van grondstoffen of producten verandert niets aan het liberale economische systeem, men zal enkel de producten opnieuw gaan reproduceren waardoor er opnieuw slaven gebruikt zullen worden en er opnieuw slachtoffers zullen vallen. Het hangt natuurlijk af waar je prioriteiten zich bevinden maar naar mijn mening zijn er op dit moment andere rechten die primeren over het recht op bezit en/of welvaart. |
|
|
|
|
|
|
#17199 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#17200 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
De vraag : In welke mate is stelen een stap naar een wereld die draait om de mensen? De redenering : stelen is een stap naar een wereld die draait om mensen. Die redenering is niet de mijne, daar kwam jij mee af. Citaat:
Dat heb je goed gezien. |
||
|
|
|