![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je kletst naar dat je verstand hebt.
Ik heb in de loop van de 40 jaar een stuk of 10 Hasselblads gehad en heb er nog steeds een. Fotografie was een tijdlang mijn beroep. Dus je regelrechte onzin van papier is niet gevoelig voor straling laat zien dat je er niets van weet. Filmmateriaal - we hebben het helemaal niet over papier - wordt zelfs door de geringste straling aangetast en de Hasselblad 500EL die meer de ruimte inging had geen enkele bescherming tegen radio activiteit. Zou technisch ook niet kunnen zonder de camera ongeschikt te maken om in draagbare toestand te worden gebruikt. In de eerste plaats heb je de documentaire niet gezien en de talloze bewijzen aangevoerd laten duidelijk zien dat het hele geval een mise en scene is. Dat gevoel had ik in eind zestig al toen we op de uitgeverij de originele afdrukken kregen van de maanlanding. Een BS verhaal van begin tot eind.
![]() |
#1222 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1223 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Straling" kan dus gaan van x-rays en gamma rays tot deep IR en radio....tot op heden heb ik nog niet gezien dat de radio is uw kantoor uw films per direct kapot maakt he ? (Het is niet omdat ge fotokes kunt trekken dat ge natuurkunde doorhebt...) Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1224 |
Staatssecretaris
|
![]() "originele afdrukken"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1225 |
Banneling
|
![]() Mja.
Een claim maken van "straling" vernietigt fotofilm is niet echt slim. Straling loopt van Gammarays met golflengtes van nanometers tot radiogolven (meters to zelfs km). Het is het materiaal dat in de film zit dat dicteert of het ermee reageert of niet. Als je weet wat voor straling je gaat zien in de ruimte pas je gewoon de keuze van film daar aan aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 | |
|
![]() Citaat:
Een metaaldetector zoals opgesteld op de luchthavens verknoeit al je film. De radioactiviteit in de VanAllengordel doet dat factor 100. Innhoudelijk kom je met volstrekt onzinnige argumenten dus laat ik de discussie verder voor wat 'ie is.
![]() |
![]() |
#1227 | ||
|
![]() Citaat:
Sorry, maar wie zit er hier onzin te verkopen... Citaat:
[/quote] Innhoudelijk kom je met volstrekt onzinnige argumenten dus laat ik de discussie verder voor wat 'ie is.[/quote] Da's een zwaktebod. We hebben jou net betrapt op volstrekt onzinnige argumenten en je kaatst gewoon de bal terug en doet also de andere met onzinnige argumenten komt. Wat vind je overigens van de recente foto's die genomen zijn van de landingsplaatsen van de apollo en luna missies? http://www.nasa.gov/mission_pages/LR...apollo-11.html http://lroc.sese.asu.edu/news/index....n-Success.html
![]() |
![]() |
#1228 |
|
![]() Er zijn ook een heleboel radioamateurs die meegeluisterd hebben. Ik vraag me hoe de "Moon Hoaxers" die hun waarnemingen verklaren...
![]() |
#1229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even nog eens herhalen: het is het type straling dat er toe doet ! Als je een enorm sterke alfa straling hebt, ga je daar NIKS van merken aan je film of je mensen veilig in de module zitten. De Van Allen belts vangen geioniseerde deeltjes op van de zon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 |
|
![]() Om door de douane te gaan met rolfilm gebruikten wij met lood gevoerde zakken. Gevaar voor filmschade was er wel degelijk.
Maar daar gaat het niet uitsluitend om. De bewijsvoering in de docu is van een dusdanige kwaliteit dat ik ervoor opteer het yankenverhaal niet te geloven. Wat jij doet mag je voor jezelf uitmaken. Dat heeft mij niet te inetresseren en dat doet het ook niet.
![]() |
#1231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Back to fysics 101 ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Radiogolven zijn electromagnetische straling met een lange golflengte. Ge kent het wel, dualiteit deeltje/golf van licht eh ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik werk zeer regelmatig met X-rays (kristalstructuren) en x-rays van hoge intesiteit veroorzaken zelfs brandwonden bij de mens. No wonder dat uw film naar de zak gaat. Maar X-rays uitgestraald door sterren of zwarte gaten zijn van een totaal andere orde. Urenlang belichten op zeer gevoelige detectoren is nodig om een beeld te maken. Uw film gaat daar niet stuk van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hamradionation.com
Enjoy ! Bekijk ook Apollo Ham Sandwich Finally here it is: a follow-up to MoonFaker Exhibit D's segment on radio telemetry. Ralph Earnest Cascarelli René 24th of August 1933 - 10th of December 2008 http://www.ralphrene.com/ Rest In Peace Bezoek de site van moonfaker (youtube) : WhiteJarrah Laatst gewijzigd door zonbron : 30 maart 2012 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1236 |
|
![]() Dat werkt niet. Radioamateurs weten een en ander van hoe radiosignalen zich voortplanten, en kan je niet zo makkelijk om de tuin leiden.
![]() |
#1237 | |
|
![]() Citaat:
Wat betreft de maanlandingen, oké, ieder zijn hobby, hang vooral de stroman criticus uit, als je denkt dat je daar slim door lijkt, maar denk alsjeblieft een beetje na voordat je het over gevoelige onderwerpen gaat hebben. Als je iemand graag wil uitmaken voor moordenaar, doe het dan onderbouwd en expres. O shit, dat was een bericht uit 2008, had niet gezien dat dit topic al zo groot was. *schaam*
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 30 maart 2012 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1238 |
|
![]() Het is D'Artois die af kwam zetten met een metaaldetector die film zou beschadigen. Back to physics 101 dus, maar wel voor hem.
step 1: Blame capitalism step 2: Adopt some policies to "fix things". step 3: When those policies make things worse, return to step 1. ... repeat ... Laatst gewijzigd door Zwitser : 30 maart 2012 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1239 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U verwart met volgende onterechte vergelijking duidelijk het/de elektromagnetisch(e) veld/straling met de straling van x-rays en gamma rays tot deep IR. Citaat:
De radio in het kantoor vergelijken met X-rays en IR etc... is er over. Maar inderdaad, ik ben op de hoogte van voorvernoemde dualiteit. In welk opzicht staat dat dan in verband met die radio in het kantoor ? Indien U beweert dat alles licht is, zoals in het metafysische gesteld wordt, dan begrijp ik U. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |