![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je mensen niet kent, kan je ze niet beoordelen op wie ze echt zijn, dan kan je kiezen om ofwel geen oordeel vellen, ofwel je oordeel baseren op wat anderen je voorkauwen. Dan baseer jij je op propaganda en demagogie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Banneling
|
![]() drie draden en een kop in DS, maar Sjokkie heeft het niet gelezen
Citaat:
Dat de mensen daar gaan lopen is omdat ze het er zo leuk vinden eenmaal de demagogie en propaganda doorprikt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De oriëntaalse dansles gaat voor, hé. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien dat de ogen van de linksen nu eindelijk zullen opengaan.http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120330_228
‘Men oogst wat men gezaaid heeft’, zegt Jozef De Witte, directeur van het Centrum voor Racismebestrijding. ‘De regularisatiecampagnes van de voorbije jaren waren wellicht een vergissing. Als mensen weten dat ze papieren krijgen als ze maar lang genoeg volhouden, dan proberen ze op alle mogelijke manieren tijd te winnen.’Hij zegt dus nu heel plotseling dat wat vele mensen al jaren zeggen en waarvoor ze de naam "racisten" opgeplakt kregen. Zijn zinnetje "men oogst wat men gezaaid heeft" is veelbetekenend genoeg. De oogst is er, hij en bepaalde anderen hebben voor het zaad gezorgd. Wat nu?
![]() |
#667 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan u nog eens de vraag : Wat nu? Het blijkt dat de mensen die tegen de massale integratie en de massale regularisaties waren, die de vele wantoestanden aanklaagden dan toch gelijk krijgen. DW zegt daarop droogjes dat men oogst wat men gezaaid heeft. Hier zitten we met die hallucinante vreselijke oogst. Wat nu?
![]() |
![]() |
#670 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#671 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan dus niet vertellen waarom iemand daarvoor de naam "racist" zou opgeplakt krijgen. Ik heb gelezen dat hij zegt ‘De regularisatiecampagnes die we de voorbije jaren hebben gekend, waren wellicht een vergissing’, zegt hij.Ik lees niet dat hij "tegen de massale integratie" is, maar dat de massale regularisaties wellicht een vergissing waren. Ik lees ook : Beter is om meteen te regulariseren als dat om humanitaire redenen nodig isZo straf tegen regularisatie lijkt dat niet. Leg me nu eens uit waar je die plotse ommekeer leest. Want jij leest blijkbaar andere zaken dan er staan. Misschien was dat in het verleden ook al zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 1 april 2012 om 07:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad geen massale regularisatie. Zo straf tegen regularisatie lijkt dat niet.Je leest weer dingen die er niet staan. Laatst gewijzigd door artisjok : 1 april 2012 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ik zei dus : de mensen die tegen de massale immigratie en de massale regularisaties waren, niet dat hij "tegen de massale integratie (immigratie)" is. Dat is wel een verschil, dacht ik! En als u niet ziet dat dit wel een grote en onverwachte ommekeer is van JDW dan bent u zowat de enige in België. Zelfs P de Aguirre zei het gisteravond in het journaal, verwijst naar wat zij zijn vroegere "softe" houding noemde.
![]() |
![]() |
#677 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is mijn reactie op jouw "Hij zegt dus nu heel plotseling dat wat vele mensen al jaren zeggen en waarvoor ze de naam "racisten" opgeplakt kregen." Je kan dus niet vertellen waarom iemand daarvoor de naam "racist" zou opgeplakt krijgen. Ik heb gelezen dat hij zegt ‘De regularisatiecampagnes die we de voorbije jaren hebben gekend, waren wellicht een vergissing’, zegt hij.Ik lees dat de massale regularisaties wellicht een vergissing waren. Ik lees ook : Beter is om meteen te regulariseren als dat om humanitaire redenen nodig isZo straf tegen regularisatie lijkt dat niet. Leg me nu eens uit waar je die plotse ommekeer leest. Want jij leest blijkbaar andere zaken dan er staan. Misschien was dat in het verleden ook al zo. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Banneling
|
![]() 676 bladzijden vol Kortrijks getrol en offtopic geblaat, maar nog niet één voorbeeld van een baat van de multiculturele samenleving.
Blijven zoeken sjok & meelopers! |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |