Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 april 2012, 22:21   #17301
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Jullie zijn blijkbaar allemaal superenthousiast over het feit dat je een kankerbehandeling gratis kunt krijgen. Ik ga u eens wat vertellen. Stel dat je nu uw sociale zekerheid elke maand 100euro moet vastzetten op een IRA account, of een spaarrekening. Stel dat je na 20jara werken, heb je daar 25000euro + interest staan, en krijg je ineens een kankerbehandeling nodig;

Denk je nu echt dat je die behandeling die 50% remgeld dan niet zou kunnen betalen ??? Reken maar zeker dat je die zou kunnen betalen.

Wat jullie vanuitgaan is dat die terugbetaling niet zou kunnen gebeuren,w aar ik vanuit ga is dat je gewoon zuiniger met dat geld zou omspringen omdat je geresponsabiliseerd wordt... In dat geval zul je zeker dat geld gebruiken om die behandeling te starten. Maar zeggen dat het niet zou gaan ?? Ik denk dat je gerust nog 10 jaar kankers kunt behandelen voor uw account zou plat zijn.
Gratis?? Ik heb kanker gehad, gratis was de behandeling zeker niet, hoe komt u daar nu bij???

100 euro?? Denkt u nu echt dat ieder gezin dit bedrag kan sparen, per maand?? Echt niet hoor!
Zuiniger?? Ik weet niet wat u verdient maar zie dagelijks mensen die nooit opvakantie gaan, amper kleding kopen, nooit op een terras zitten of cinema doen, steeds schipperen om iedere dag eten op tafel te krijgen en ja; die mensen werken! En hard, fysieke arbeid, zet hen aan 60 uur en ze worden nog minder oud! Ik zei het al, u bent wat wereldvreemd?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2012, 09:12   #17302
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
En niet zoveel door de andere godsdiensten opgefokte idioten, of door het VB of andere uiterst rechtse ideologieën opgefokte idioten, of gewoon idioten uit zichzelf.

Pak de idioten aan en de miserie zal ons bespaard blijven.

Maar van onze verworven vrijheden moet ge af blijven.
Je maakt het jezelf wel heel gemakkelijk.
De opgefokte idioten uit andere godsdiensten waar wij in ons landje mee te maken krijgen zijn maar een heel klein percentage van de moslisms zeker? Geef anders een paar voorbeelden, en niet van een paar duizend km verder!
Er zitten/zaten zeker niet meer idioten in het VB dan in de andere partijen dacht ik! Wel krijg ik de laatste tijd de indruk dat meer en meer mensen van alle strekkingen meer en meer beginnen te verkondigen wat het VB al zoveel jaren beweert! Zelfs meneer De Witte van het CGKR...
En van onze verworven vrijheden moet men afblijven...maar wie zijn diegenen die er voortdurend zitten aan te knagen??? Misbruikte godsdienstvrijheid en zogezegde mensenrechten zijn geen "vrijheden".
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2012, 09:17   #17303
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
BRUSSEL - De kosten van de medische behandeling en verzorging van asielzoekers, die verblijven in de opvangcentra van de overheid, stijgen zeer snel.
De uitgaven voor medische verzorging en behandeling van de personen die verblijven in de zestig opvangcentra voor asielzoekers die beheerd of betaald worden door de federale overheid gaan pijlsnel omhoog. Ze stegen van 15,5 miljoen euro in 2008 tot 21 miljoen in 2010. In de eerste helft van 2011 alleen al werd 14,1 miljoen euro uitgegeven. De cijfers voor het volledige jaar zijn nog niet beschikbaar, maar als deze trend zich heeft doorgezet, bedroeg de factuur voor 2011 ruim 28 miljoen euro. Dat zou een bijna-verdubbeling zijn in drie jaar tijd. uit DS online
En ja, we moeten onze medeburgers helpen, vreemdelingen incluis. Maar het ziet er weer naar uit dat het de spuigaten zou kunnen uitlopen en dat we meer en meer te horen zullen krijgen dat er geen geld is voor onze "eigen" ouderen, gehandikapten, en hun medische kosten! Als je in Afrika vaststelt dat je aids hebt, wel kom dan naar België, wij zullen de rest wel betalen enz
En ook hier worden alle mogelijke vormen van bedrog en profitariaat uitgeprobeerd, die domme Belgen moesten maar zo dom niet zijn!
O ja: kunnen we ook bij al die baten van de multicul bijschrijven zeker?
Oud 2 april 2012, 09:28   #17304
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
1 + 2 Ja, maar ik rechtvaardig dat niet. Ik rechtvaardig de oorlog van GEEN kanten.

Daar zeg je het "verdedigen".
Dat is iets anders dan Afghanistan gaan aanvallen.

En het verschil tussen jou en mij is, dat ik GEEN van die oorlogen rechtvaardig.
Wanneer uiteindelijk "vreemde" troepen Syrië zouden binnenvallen om een einde te maken aan de slachting van de eigen burgers aldaar door het plaatselijke regime, is zoiets dan te rechtvaardigen? Is dat aanvallen of (de burgers aldaar) verdedigen?

Laatst gewijzigd door andev : 2 april 2012 om 09:29.
Oud 2 april 2012, 09:29   #17305
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Je maakt het jezelf wel heel gemakkelijk.
De opgefokte idioten uit andere godsdiensten waar wij in ons landje mee te maken krijgen zijn maar een heel klein percentage van de moslisms zeker?
Klopt.

Citaat:
Er zitten/zaten zeker niet meer idioten in het VB dan in de andere partijen dacht ik!
Meningen daarover verschillen nogal.

Citaat:
En van onze verworven vrijheden moet men afblijven...maar wie zijn diegenen die er voortdurend zitten aan te knagen???
Jullie o.a.

Citaat:
Misbruikte godsdienstvrijheid en zogezegde mensenrechten zijn geen "vrijheden".
QED.
(altijd leuk als ze hun eigen vragen beantwoorden)

Laatst gewijzigd door Alboreto : 2 april 2012 om 09:58.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2012, 09:31   #17306
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Stel dat die IRA account een potje is van pensioen - gezondheidszorg - werkloosheidvergoeding, waar je vrij kunt over beschikken bij die drie gevallen. Dus dan spreek je van 300euro per maand gespaard gedurende 20jaar = 75.000 euro die gespaard wordt op een ira account
13.5% RSZ op't brutto loon.

In mijn geval is dat momenteel maandelijks meer dan €400. En mag aankijken tegen een loopbaan van 45 jaar minimaal. Stel dat het gemiddeld €300 per maand is over mijn hele carriere. Dan spreken we over een mooie rijwoning...

Ook betaal ik appart de nodige verzekeringen. Hospitalisatie, pensioensparen, nog een verzekering voor de combinatie Hypotheek/Loonverlies enzoverder. Weer eens €200 in de maand op eigen houtje.

En dan nog mag ik een stukje opleggen voor elk dokterbezoek, elke hospitalisatie etc...
Oud 2 april 2012, 11:02   #17307
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

En het was de crisis waarom we langer moeten werken...echt ja.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=0B3O8K27
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2012, 15:22   #17308
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jullie zijn blijkbaar allemaal superenthousiast over het feit dat je een kankerbehandeling gratis kunt krijgen. Ik ga u eens wat vertellen. Stel dat je nu uw sociale zekerheid elke maand 100euro moet vastzetten op een IRA account, of een spaarrekening. Stel dat je na 20jara werken, heb je daar 25000euro + interest staan, en krijg je ineens een kankerbehandeling nodig;

Denk je nu echt dat je die behandeling die 50% remgeld dan niet zou kunnen betalen ??? Reken maar zeker dat je die zou kunnen betalen.

Wat jullie vanuitgaan is dat die terugbetaling niet zou kunnen gebeuren,w aar ik vanuit ga is dat je gewoon zuiniger met dat geld zou omspringen omdat je geresponsabiliseerd wordt... In dat geval zul je zeker dat geld gebruiken om die behandeling te starten. Maar zeggen dat het niet zou gaan ?? Ik denk dat je gerust nog 10 jaar kankers kunt behandelen voor uw account zou plat zijn.
De behandeling voor kanker IS helemaal niet gratis!!
En u vergeet blijkbaar dat bescheiden inkomens veel meer gebaat zijn met een afhouding van het brutoloon, waarmee ze automatisch verzekerd zijn vanaf een doorlopen wachttijd bij de mutualiteit van zes maanden, of zelf geen indien daarvoor was aangesloten via een tutularis waarbij je ten laste staat, dan uw berekening waarbij u ervan uitgaat dat na 20 jaar kosten voor ziekten zoals kanker wel gedekt worden.
Oud 2 april 2012, 16:02   #17309
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
De behandeling voor kanker IS helemaal niet gratis!!
En u vergeet blijkbaar dat bescheiden inkomens veel meer gebaat zijn met een afhouding van het brutoloon, waarmee ze automatisch verzekerd zijn vanaf een doorlopen wachttijd bij de mutualiteit van zes maanden, of zelf geen indien daarvoor was aangesloten via een tutularis waarbij je ten laste staat, dan uw berekening waarbij u ervan uitgaat dat na 20 jaar kosten voor ziekten zoals kanker wel gedekt worden.
mij gaat het over 2 concepten
1° responsabilisering van de burger, raar dat al dieflaminganten daar nu ineens problemen mee hebben? Dus als je een groter deel zelf zou betalen van de meeste kosten, ga je zien dat de meeste zich zuiniger gaan gedragen
Zuiniger wil daarom niet zeggen slechter. Ik zeg gewoon dat het in feite soms nogal economisch er decadent aan toegaat. Een kankertherapie is als een lotto, en die lotto kun je winnen of verliezen. Maar iemand mag toch wel de cijfers in de gaten houden. NOgal dikwijls is de therapie bezighoudingstherapie eerder dan een effectieve therapie.

2° verhogen van de vrijheid van burger en arts om in huidig systeem niet terugbetaalde therapieen met dat budget te gaan betalen. Waar je dan zult verschieten wat een pleiade aan technieken niet vergoed worden door uw bejubelde ziekenbonden. Dus nogmaalsik ben nog nietovertuigd dat onze ziekenbond de beste keuzes voor ons maakt,want nogal dikwijls zijn hun keuzes budgettair geinspireerd en zijn er heel wat keuzes die wegvallen of niet beschikbaar zijn
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2012, 18:14   #17310
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Klopt.

Meningen daarover verschillen nogal.

Jullie o.a.

QED.
(altijd leuk als ze hun eigen vragen beantwoorden)
En nog leuker en dikwijls toegepast: doen alsof men antwoorden heeft gegeven!
Oud 2 april 2012, 18:33   #17311
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
mij gaat het over 2 concepten
1° responsabilisering van de burger, raar dat al dieflaminganten daar nu ineens problemen mee hebben? Dus als je een groter deel zelf zou betalen van de meeste kosten, ga je zien dat de meeste zich zuiniger gaan gedragen
Zuiniger wil daarom niet zeggen slechter. Ik zeg gewoon dat het in feite soms nogal economisch er decadent aan toegaat. Een kankertherapie is als een lotto, en die lotto kun je winnen of verliezen. Maar iemand mag toch wel de cijfers in de gaten houden. NOgal dikwijls is de therapie bezighoudingstherapie eerder dan een effectieve therapie.

2° verhogen van de vrijheid van burger en arts om in huidig systeem niet terugbetaalde therapieen met dat budget te gaan betalen. Waar je dan zult verschieten wat een pleiade aan technieken niet vergoed worden door uw bejubelde ziekenbonden. Dus nogmaalsik ben nog nietovertuigd dat onze ziekenbond de beste keuzes voor ons maakt,want nogal dikwijls zijn hun keuzes budgettair geinspireerd en zijn er heel wat keuzes die wegvallen of niet beschikbaar zijn
responsabilisering?? Groter deel zelf betalen? Wie, werkenden die amper genoeg verdienen, in slechte woningen zitten en met moeite gezond kunnen eten? Uw redenering lijkt nergens op, het lijkt eerder een pleidooi van Woeste in de tijden van Daens! De strijd om basisrechten is al geleverd, die beweging moeten we niet nog eens doen.

Wat weet u eigenlijk over kanker?? Maar niet behandelen dan, want je gaat toch dood?( zonder behandeling uiteraard!)Weet u dat één op dertien vrouwen borstkanker krijgt en het merendeel overleeft, dankzij een behandeling die mogelijk is omdat wij een mutualiteit hebben??

Of je vergoed wordt, hangt af van de ingreep, dus wat bedoelt u eigenlijk met uw tweede punt??
Niet het ziekenfonds maar uw arts maakt de keuze en u kunt gerust in een duur ziekenhuis gaan liggen indien u graag meer betaald hoor.
U verliest dit pleidooi, uw " methodes" zijn voor de grootste groepen bevolking ontoegankelijk en leidt tot uitsluiting in gezondheidszorg, daar ben ik helemaal geen voorstander van.
Oud 2 april 2012, 18:53   #17312
Alboreto

Standaard

Citaat:
En nog leuker en dikwijls toegepast: doen alsof men antwoorden heeft gegeven!
Goed dat ge het beseft
Oud 2 april 2012, 18:54   #17313
Alboreto

Standaard

Citaat:
responsabilisering?? Groter deel zelf betalen? Wie, werkenden die amper genoeg verdienen, in slechte woningen zitten en met moeite gezond kunnen eten? Uw redenering lijkt nergens op, het lijkt eerder een pleidooi van Woeste in de tijden van Daens! De strijd om basisrechten is al geleverd, die beweging moeten we niet nog eens doen.

Wat weet u eigenlijk over kanker?? Maar niet behandelen dan, want je gaat toch dood?( zonder behandeling uiteraard!)Weet u dat één op dertien vrouwen borstkanker krijgt en het merendeel overleeft, dankzij een behandeling die mogelijk is omdat wij een mutualiteit hebben??

Of je vergoed wordt, hangt af van de ingreep, dus wat bedoelt u eigenlijk met uw tweede punt??
Niet het ziekenfonds maar uw arts maakt de keuze en u kunt gerust in een duur ziekenhuis gaan liggen indien u graag meer betaald hoor.
U verliest dit pleidooi, uw " methodes" zijn voor de grootste groepen bevolking ontoegankelijk en leidt tot uitsluiting in gezondheidszorg, daar ben ik helemaal geen voorstander van.
Ik kan me hier volledig in vinden.
Oud 2 april 2012, 20:04   #17314
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Jullie zijn blijkbaar allemaal superenthousiast over het feit dat je een kankerbehandeling gratis kunt krijgen.
Een kankerbehandeling is niet gratis. Geen enkele behandeling is gratis.
Citaat:
Ik ga u eens wat vertellen. Stel dat je nu uw sociale zekerheid elke maand 100euro moet vastzetten op een IRA account, of een spaarrekening. Stel dat je na 20jara werken, heb je daar 25000euro + interest staan, en krijg je ineens een kankerbehandeling nodig;
Dat is toch wat we nu doen.
Maandelijks geld bijdragen voor de sociale zekerheid.

Citaat:
Je mag dan niet te vroeg kanker krijgen.
Waarom ouden we dat geld aan privébanken geven, wiens enige doelstelling is om winst te maken.
Wat is de toegevoegde waarde?

Citaat:
Wat jullie vanuitgaan is dat die terugbetaling niet zou kunnen gebeuren,w aar ik vanuit ga is dat je gewoon zuiniger met dat geld zou omspringen omdat je geresponsabiliseerd wordt...
Ja, misschien zouden we ons een kanker minder aanschaffen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2012, 20:19   #17315
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wanneer uiteindelijk "vreemde" troepen Syrië zouden binnenvallen om een einde te maken aan de slachting van de eigen burgers aldaar door het plaatselijke regime, is zoiets dan te rechtvaardigen? Is dat aanvallen of (de burgers aldaar) verdedigen?
Binnenvallen en ook gaan moorden is geen oplossing.
President Bashar al-Assad moet het moorden stoppen.
Zijn vader is van het zelfde allooi. Sloeg opstanden ook neer met geweld.
De bloedbaden van Hama

Rond 2 februari 1982 en tevens in andere jaren, onderdrukte het Syrische leger in opdracht van president Assad demonstraties en opstanden in de stad Hama. Tienduizenden burgers, meestal van de onderdrukte soennitische meerderheid in Syrië en waaronder ook leden van de Syrische Moslimbroederschap in 1982, werden koelbloedig vermoord. De genocide kreeg bijna geen internationale aandacht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hafez_al-Assad

Wat is de attitude in de wereld :
Buitenlandse betrekkingen

Syrië heeft nauwe banden met de landen van de Arabische Liga, met Iran en met Rusland.

Iran steunt Syrië vanwege het feit dat de president en zijn familie tot de sjiitische alawieten behoren. De banden met Rusland gaan terug tot ver in de tijd van de Sovjet-Unie. Rusland heeft een marinebasis in de Syrische havenplaats Tartous. Rusland steunt Syrië vaak binnen de Verenigde Naties.

Syrië heeft banden met de Europese Unie, die middels het Barcelona-proces landen rond de Middellandse Zee helpt. Wel blijft de Unie kritisch op de Syrische mensenrechtensituatie.

Ook de Verenigde Staten en Syrië onderhouden diplomatieke betrekkingen. Recent hebben de Amerikanen aangegeven dat zij graag zien dat Bashar al-Assad vertrekt, maar de VS erkennen hem nog altijd als staatshoofd.

Syrië heeft geen diplomatieke relaties met Israël, maar af en toe vinden via een bemiddelaar wel gesprekken plaats met de Israëliërs.

Tenslotte onderhoudt Syrië nauwe banden met de Libanese Hezbollah en de Palestijnse Hamas.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syri%C3%AB

En dan voel jij je nu plots geroepen om mee te gaan moorden.
Waaraan hebben we dat te danken?
Oud 2 april 2012, 20:21   #17316
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
En het was de crisis waarom we langer moeten werken...echt ja.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=0B3O8K27
Wie heeft er jou dat wijsgemaakt dat het nodig is om langer te werken?
Oud 2 april 2012, 20:22   #17317
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Binnenvallen en ook gaan moorden is geen oplossing.
President Bashar al-Assad moet het moorden stoppen.
Wat ga je anders doen? Een boze brief schrijven om hem te overtuigen?
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2012, 21:01   #17318
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie heeft er jou dat wijsgemaakt dat het nodig is om langer te werken?
die vuile rechtse rukkers zeker ? Je moet trouwens nog altijd eens uitleggen als je een begroting in evenwicht hebt en mensen levenineens 10 jaar langer en gaan 5 jaar minder weren door allerlei sociale systemen. Hoe je die 15 jaar verschil in financiering wilt overbruggen ??? Leg dat eens uit <???
Oud 2 april 2012, 21:28   #17319
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
die vuile rechtse rukkers zeker ? Je moet trouwens nog altijd eens uitleggen als je een begroting in evenwicht hebt en mensen levenineens 10 jaar langer en gaan 5 jaar minder weren door allerlei sociale systemen. Hoe je die 15 jaar verschil in financiering wilt overbruggen ??? Leg dat eens uit <???
Mensen leven niet ineens 10 jaar langer.
Ik vind het normaal dat mensen met zware beroepen, die zich letterlijk kapot gewerkt hebben tegen dat ze 55-60 zijn, in brugpensioen mogen voor ze helemaal kapot zijn.
Ik durf wedden dat jij een gemakkelijk jobke hebt in een geklimatiseerde ruimte zonder noemenswaardige fysische inspanningen.

Mensen langer aan het werk houden is de jongeren langer aan de dop zetten.
Daarmee zet je niet meer mensen aan het werk, maar andere mensen aan het werk. (onderwijl hou je de werkloosheid hoog en de lonen lager)
Als je meer inkomsten wil, moet je meer mensen aan het werk zetten.
Oud 2 april 2012, 23:06   #17320
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Arti stop eens met uw gezever: wat ik beshrijf is een budgetneutraal systeem. Dus als het budgetneutraal is, wil dit zeggen dat niemand (burger of doktersbudget ) meer of minder krijgt. Het enige verschil is dat je een stuk responsabiliseert zowel naar de arts als naar de patient toe, en dat je minder in handen van de overheid legt. Dus dat maakt allemaal echt geen verschil

>Stel dat je morgen de volledige som van de SZ opspaart op een IRA accoutn, dus op mijn inkomen spaart de gemiddelde belg 20.000euro per jaar, en dit 40 jaar. Dat wil zeggen dat je na 20jaar 800.000euro op een rekening. Stel u voor dat je met dat budget uw ziektekosten, uw werkloosheidsuitkering, uw oudershapsverlof, uw pensioen betaalt. Denk je nu echt dat dit één euro minder zou hebben dan wat je nu hebt.

Wel kijk arti, al wie minder zouhebben dan wat hij nu heeft, heeft ofwel gigantische pech (wat je inderdaad dan echt zou moeten verzekeren) en maar ik ben nogal zeker dat de meeste mensen allemaal veel meer geld zouden hebben dan wat ze nu hebben; Om de doodeenvoudige reden, dat 20% van e kostprijs van dat budget vergaat in overheadkostorijs van onze overheid, zou je defacto 20% meer moeten hebben.

Ik ga het weer eens omdraaien: stel dat iedereen gewoon bv 15000x10 jaar pensioen krijgt, dan moet hij indat systeem gewoon 150.000euro sparen, en is de rest van de som solidariteit. Dus moet je gewoon budgetneutraal 7500euro voor pensioen per jaar op een rekening reserveren, en komt het andere deel gewoon als bedrag die telt als solidariteit; Dus kost het pensioen bvb 10.000euro per jaar, dan is er in feite 2500euro solidariteit en i derest gewoon uw toekomstg pensioen virtueel gespaard bijde overheid.Formuleer het zo op een rekening en iedereen snapt hoeveel pensioen hij gespaard heeft en waarvoor hij werkt. Nu wordt alles nogal ontransparant beheerd, je weet gewoon niet hoeveel pensioen je al gespaard hebt bij de overheid, het lijkt een bodemloos vat

Laatst gewijzigd door brother paul : 2 april 2012 om 23:16.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be