![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racisme is nooit gerechtvaardigd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5602 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#5603 |
|
![]() volledig akkoord Raf....maar...oeps...ga dat maar eens uitleggen aan de zichzelf progressief noemende pocolinkies die quota willen opleggen aan de werkgevers ivm sex, afkomst, ethnie, enz...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 april 2012 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je positieve discriminatie? Dat is geen racisme...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel.
Alboreto lichtte dat op een gefundeerde wijze toe. Kijk maar: http://www.fora.be/showpost.php?p=5313035&postcount=2 Het is dus zeker wel racisme. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5606 | |
|
![]() Ah, ik zie dat onze aandachtshoer Paulus terug met zij favoriete hobby bezig is en met de stropoppen aan het spelen is.
We zullen hem dus de nodige aandacht geven door hem met de broek aan de enkels te zetten en gewoon mijn echte mening te quoten: Citaat:
Genoeg aandacht besteed aan ons trolletje. ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 2 april 2012 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5607 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zegt u heel expliciet hier: http://www.fora.be/showpost.php?p=5313035&postcount=2elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven Met bronvermelding én verwijzing naar de conventies van de verenigde naties die door België ondertekend is Citaat:
Niet mijn schuld dat uw mening over positieve discriminatie, volgens de door uw aangebrachte definitie van racisme, inderdaad racistisch is. Zo klaar als een klontje. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 april 2012 om 09:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5608 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te veel zelfs...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5609 |
|
![]() I know.
Als een goede troll geniet hij van de aandacht, zelfs slechte aandacht. Ik beperk me dan ook tot af en toe zijn leugens eens te doorprikken. ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 2 april 2012 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
....maar dat neemt niet weg dat dat uw mening over positieve discriminatie, volgens de door uw aangebrachte definitie van racisme, inderdaad racistisch is. Ofwel geef je dus toe dat je racismedefinitie niet geldig is. Ofwel geef je toe dat je jezelf aan racisme schuldig maakt. Ofwel geef je toe dat je definities selectief wil toepassen. Dat werd door andere forummers ook al gezegd, in een ander geval. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1812 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5611 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Racisme: uitsluiten, minderwaardig bekijken van groepen om welke reden dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5612 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een definitie is er juist om verkeerde interpretaties uit te sluiten. Dat is ook een reden waarom Alboreto deze definitie hanteert. Hij zegt woordelijk: "Omdat we over hetzelfde zouden spreken even de definitie" Kijk maar: http://www.fora.be/showpost.php?p=5313035&postcount=2 Citaat:
Hij refereert vervolgens naar de conventies van de verenigde naties die door België ondertekend is. Dus:
Blijkbaar heeft hij gekozen voor een vierde optie.
En dat is jammer. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 april 2012 om 10:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijk maar: http://91.121.97.41/showthread.php?p=6024718 Tot zo lang heeft u niks doorprikt vrees ik. Blufpoker wegen gebrek aan argumentatie. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 april 2012 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag ook een linkje geven, naar waar Alboreto een leugen van mij zou doorprikken hoor,...
... voel je uitgedaagd zou ik zeggen. Intussen: ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 april 2012 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen ...
... werd het even stil.... Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5617 |
Parlementslid
|
![]() Er zijn mensen die een leven buiten huisvader hebben.
Laatst gewijzigd door Modjo : 2 april 2012 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien zijn er mensen die niet ingaan op irrelevante prietpraat.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5605 En dat is zeker relevant. Want zoals de link aangeeft, beweerde u anders. Blij het rechtgezet te hebben. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mensen posten anders rustig voort in andere threads. Dat heb ik vooraf nagegaan voor ik zei dat het stil werd.
En dat had u blijkbaar beter ook gedaan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 april 2012 om 13:57. |
![]() |
![]() |