![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#17341 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik leef metje mee en ik begrijp het gevoel van intimidatie waardoor je niet meer weet of je kinderen nog veilig op straat kunnen spelen. Mag ik vragen in welke gemeente dit zich heeft afgespeeld? Ik heb het omgekeerde voorgehad. Mijn zoon heeft op 8-jarige leeftijd een baksteen (nieuwbouw en geen hekken...) op het hoofd van een Marokkaans jongetje van dezelfde leeftijd gesmakt. Ze hadden een kamp gebouwd met die stenen en dat 'kamp' was belegerd geweest... De moeder komt met die jongen aanbellen. Ik kijk naar dat hoofd en besef direct dat die wonde genaaid moet worden. Ik heb op enkele minuten tijd drie dingen gedaan: de vrouw naar huis gestuurd en ze moest terugkomen met haar ziekenkaskaartje. Ik heb een taxi gebeld. En ik heb mijn toen nog Vlaamse buurvrouw gevraagd of ze op mijn zoon kon passen. Die had een stok in zijn buik gekregen en lag op de sofa. Met de taxi vertrokken naar H.Hart in Leuven Spoedgevallen met de vrouw en de jongen. Daar effe gewacht. Die jongen is dan behandeld geweest terwijl ik met de vrouw (Franstalig) in de wachtkamer zat. En ik maar hopen dat het niet ernstig was. Gelukkig was het niet ernstig. Maar toch. Nadien heeft mijn verzekering alles betaald. De vrouw en ik zeggen elkaar nog steeds goedendag. De reactie die uw echtgenote heeft gekregen van de ouders van die jongen is beneden alle peil. En de ingeslagen venster van de auto... In mijn buurt is het nog zover niet. Maar ik wil nu al verhuizen. De speelterreinen liggen er verlaten bij. E is een stilte. De kinderen spelen niet meer buiten. Het klopt hier ook niet meer. De houding van de politie herken ik wel ook al heb ik zelden of nooit met hen te maken. Die mensen weten het ook niet meer. Of ze willen het niet meer weten... dat hangt van de burgemeester af. Maar jij kan die laksheid of die houding of wat dan ook niet op je schouders nemen. Je kinderen zeker niet. Wens je en je gezin sterkte toe. Een oplossing heb ik helaas niet. Was dat een speelgoedje? Met lood? Laatst gewijzigd door parsprototem : 3 april 2012 om 12:54. |
|
|
|
|
|
|
#17342 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#17343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17344 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Gerechtigheid bestaat niet meer in dit land.
Familie heeft inbraak geleden. Na een jaar vuistdikke dossiers bleek het om een bende te gaan die in die buurt er een dagelijkse sport van maakte. Politie vindt de daders, gestolen goederen van familie gevonden in apartement van verdachten. Verdict van de rechter: "Er zijn geen bewijsstukken dat zij binnengebroken hebben" en ze gaan dus vrijuit! Zorg dus dat je een foto maakt op het moment dat ze binnenbreken of je hebt geen bewijs. Ik zeg wel 'op het moment dat ze binnenbreken', want ik vrees dat het onvoldoende is als je een foto maakt als ze reeds binnen zijn, want dan moet je nog gaan bewijzen dat je de deur niet hebt laten openstaan met een bordje 'Deze avond gratis weggeefactie' op de stoep... |
|
|
|
|
|
#17345 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die beelden gebruiken buiten puur privé gebruik zijn een blatante, bewijsbare inbreuk op de privacy. Al was het in je eigen huis dat je dat beeldmateriaal verzameld.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
|
#17347 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17348 | |
|
Banneling
|
Citaat:
je mag ook foto's nemen op openbare domeinen zonder toelating van andere personen zolang die persoon niet het (hoofd)onderwerp is van die foto... |
|
|
|
|
|
|
#17349 | |
|
Banneling
|
Publieke figuren mogen ook zonder toestemming gefotografeerd of gefilmd worden..
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 3 april 2012 om 15:29. |
|
|
|
|
|
|
#17350 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17351 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#17352 |
|
Staatssecretaris
|
Ik heb er liever eentje dat gewapend is. Kwestie van onmiddellijke justitie toe te passen want als je op de rechters van tegenwoordig moet rekenen ...
|
|
|
|
|
|
#17353 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind het vreselijk voor uw zoontje dat hij gewond geraakt is en zeker dat die ouders te laf zijn om de verantwoordelijkheid op te nemen. En wat jammer dat uw kinderen nu zo geïntimideerd zijn dat ze nauwelijks nog durven buiten spelen! Enfin, ik denk dat u en uw vrouw in de toekomst wel tweemaal zullen nadenken als een allochtoon kind met iemand van uw kroost wil spelen ... En dan zijn ze verwonderd dat vele autochtonen in bepaalde wijken niet meer willen blijven wonen
|
|
|
|
#17354 |
|
Staatssecretaris
|
Ik vraag me wel af ... wat zou arti doen in Paulus zijn situatie?
|
|
|
|
|
|
#17355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo'n soort mensen kunnen we hier echt niet gebruiken.
|
|
|
|
#17356 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#17357 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#17358 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
in elk geval dit onderwerp hier straal negeren, en als je daar lang op zult aandringen zal Arti zeggen dat je niet kunt oordelen over een voorval;
Ik heb gemerkt dat Arti maar antwoordt op de eerste zin. EN als ze iets schrijft zoekt ze een fout, en begint gewoon over die fout iets te schrijven. Net alsof al uw argumentatie dan foutief is op het moment dat je daar één zinnetje foutief interpreteerbaar schrijft.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 3 april 2012 om 17:24. |
|
|
|
|
|
#17359 | |
|
Banneling
|
Ik zet het hier efkens voor artisjok die deze feiten afdeed als indianenverhaal.
Ze gaat dus weer eens stevig op de bek. http://www.vandaag.be/binnenland/940...et-cel-in.html Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17360 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De draad over de marokkaanse verkrachterswet is zo -tig bladzijden lang geworden om de uitdrukking ' achterlijke cultuur' in de racismeschuif te kunnen classeren...géén woord over het discriminerend vrouwonterend karakter van die wet.. |
|
|
|
|