![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3701 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Uw bijdragen zijn van zo'n niveau dat ze zonde zouden zijn van mijn tijd.
|
|
|
|
#3702 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3703 |
|
Banneling
|
Niemand mag bedreigd worden omwille van een overtuiging, maar tot ik bewijzen gezien heb beschouw ik dit verhaal als een leugen eerste klasse..
|
|
|
|
|
|
#3704 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....64#post5237364 |
|
|
|
|
|
|
#3705 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
2:40-3:05 3:50-4:10 enz. http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 4 april 2012 om 09:29. |
|
|
|
|
|
|
#3706 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Multivariabele analyse[1] (ook bekend als multivariate analyse) is de uitbreiding van de wiskundige analyse in één variabele naar analyse in meer dan een variabele. In de functies die worden gedifferentieerd en geïntegreerd spelen in plaats van slechts één, meerdere variabelen een rol." |
|
|
|
|
|
|
#3707 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Multivariabele analyse[1] (ook bekend als multivariate analyse) is de uitbreiding van de wiskundige analyse in één variabele naar analyse in meer dan een variabele. In de functies die worden gedifferentieerd en geïntegreerd spelen in plaats van slechts één, meerdere variabelen een rol." |
|
|
|
|
|
|
#3708 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zoals gewoonlijk weer geen reactie op het feit dat westers geklede vrouwmensen,homo's,joden bedreigd en/of uitgescholden mogen worden. Uw overduidelijke voorkeur (lees: zuiver onversneden discriminatie en racisme)druipt weer van uw posts af..en dan nog verschuilt uw soort zich achter de mensenrechten en antidiscriminatiewetten om één ras te kunnen bevoordelen.. |
|
|
|
|
|
|
#3709 | |
|
Banneling
|
Ja, dat zeg ik, en dat meent ook de moderatie.
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 4 april 2012 om 09:37. |
|
|
|
|
|
|
#3710 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zijn punt was misschien dat "juwelen", kettingen enz enz niet mogen gedragen worden omdat ze een risico vormen bij bepaalde werkomstandigheden? Of het nu kruisjes zijn of iets anders?
|
|
|
|
|
|
#3711 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of toch: "Hij was verder gewandeld tot aan de Pottenbrug, waar een vrouw met een hoofddoek een boek aan het lezen was. Van Themsche schoot haar neer, maar een getuige die vlakbij hem stond en alles gezien had, liet hij ongemoeid. " Laatst gewijzigd door andev : 4 april 2012 om 09:56. |
|
|
|
|
|
|
#3712 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maar geen nood: hier een reportage over een pro-burka demonstratie: http://www.youtube.com/watch?v=TMqzK...ture=fvwp&NR=1 |
|
|
|
|
|
|
#3713 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1234 |
|
|
|
|
|
|
#3714 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik heb het gelezen, het was wel degelijk een bedreiging.
|
|
|
|
#3715 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Sus Iratus, zalige kerel! Ik mis hem
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
|
|
|
|
|
|
#3716 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3717 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3718 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3719 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3720 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aan mij werd er niks gevraagd. Ik wil ook meedoen aan die peiling!
|
|