![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#17381 |
|
Staatssecretaris
|
Er zijn veel meer moslims in dit land met automatische wapens en een kamikaze-instelling als belgen met een pattatenmesje.
Laatst gewijzigd door CyberpunX : 4 april 2012 om 15:18. |
|
|
|
|
|
#17382 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(Objectiever kan ik het toch niet stellen zeker) Uw laatste zin is nogal vrij vaag. |
|
|
|
|
|
|
#17383 |
|
Minister-President
|
welke gesluierde/hoofddoekdragende moslima's zijn destructief?
|
|
|
#17384 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze hoeven zelf niet actief destructief te zijn. Gewoon zoontjes aanmoedigen werkt ook hoor. En dat zit ingebakken in de religie die moslima's kompleet vrijwillig aanhangen en etaleren met een hoofdoek.
|
|
|
#17385 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wil die vrouwen wel eens assertief zien optreden tgo de man waarmee ze meestal gearrangeerd getrouwd zijn. Dat kunnen ze niet want ze riskeren veel te veel. Mijn buurvrouw loopt snel half gebukt met een doek over haar hoofd door de tuin naar de GFT-bak. Alsof ze denkt dat er een sniper is of zo. Misschien heeft ze schrik dat de mussen geil op haar kunnen worden. Of kikkers. Of padden. Of vlinders. Ze zakt door haar enkels van zes zwangerschappen op vijf jaar tijd. Ze tiert of schermt zich af van haar kinderen want het spel van haar kinderen snapt ze al lang niet meer, en wanneer manlief thuis komt heb je een om de drie woorden giechelende vrouw die zich gedraagt als een bakvis van dertien jaar. Als een hoer. Die vrouw naast mij staat niet in de statistieken van Amnesty International. Mentaal voeg ik haar eraan toe. Dat mens is een spook. Destructief is diegene die die situatie goedpraat. |
|
|
|
|
|
|
#17386 | |
|
Banneling
|
Citaat:
handtas+antwerpen+groep jongeren+ zwaar geweld = geen reactie van de A&A club... |
|
|
|
|
|
|
#17387 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#17388 |
|
Banneling
|
Uiteraard niet. Het trio A&A&F zal je niet horen mekkeren over racisme gepleegd door """"jongeren"""". Want dat hun geweldpleging racistisch is, is een feit. Ze gaan geen eigen volk eerst (herkenbaar via kopvodden) niet overvallen om hun handtas te pikken. Pikken van kaffers is wel halal.
Laatst gewijzigd door Elbow : 4 april 2012 om 17:28. |
|
|
|
|
|
#17389 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17390 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17391 |
|
Staatssecretaris
|
Ipv op de man te spelen, zou je eens even Paulus zijn verhaal kunnen bekijken en je mening geven?
|
|
|
|
|
|
#17392 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals voorspeld is Arti na 2 blz afwezigheid voor het verhaal van Paulus, terus aanwezig. We weten zelfs al hoe ze gaat reageren, en als ze daarnaar zal verwezen worden, zal ze met een geijkte techniek daarop reageren.
weet je, volgens mij is het de schuld van de pedofielen... http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120404_202 kijk: wat denkt een moslim nu over Belgen: dat wij allemaal ontmaagd worden aan 9 jaar, dat de oude mannen allemaal potelen aan hun kinderen. Dus wie wilt er nu met zo'n goddeloze pedofiel huwen ? Niemand toch ? Wie wil er als moslim een vrouw met ervaring ? iedereen toch. Je kunt dus oefenen bij de belgische meiskes, de ouders dienen geen klacht in want dat zijn toch zo'n doodfraaie belgen, en de kinderen zijn dat ook wel gewoon te doen voor de pedofielen. Ja ik begin het helemaal helder voor mij te zien...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 4 april 2012 om 22:01. |
|
|
|
|
|
#17393 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 5 april 2012 om 02:52. |
|
|
|
|
|
|
#17394 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als die vrouwen onder hun schaamhaardoekje beweren dat het vrije keuze is, dan is er toch niks van lage dunk aan? Alleen maar een reality check.
|
|
|
#17395 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#17396 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
die moslima's met zelfmoord boerka training ?
|
|
|
|
|
|
#17397 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Daar valt niks te rapen..de klassieke ooddoener 'je moet die mensen wel willen leren kennen' werkt daar niet...ze zoekt liever taalfouten of vandale interpretaties om haar ziekelijk racisme paranoia te voeden. Ze vergeet daarbij soms zelfs dat ze daardoor achterlijke vrouwonterende wetten in Marokko aan het verdedigen is... |
|
|
|
|
|
|
#17398 |
|
Banneling
|
Denk je nu echt dat je hier scoort? Ik zie geen enkele tegenspraak. Ik zal altijd weigeren om te veralgemenen, en ik zal altijd nuanceren. Als je niet veralgemeent, nuanceer je al en ga je op zoek naar oorzaken. De oorzaak van die opkomst van hoofddoeken is omdat die vrouwen onder de knoet zitten en voor de kar worden gespannen van mannen met een politieke agenda. Niet hun mannen zelf, hoor, maar mannen die een bepaalde druk uitoefenen, de mensen een bepaalde weg opduwen zonder dat ze het in de mot hebben. Jij maakt de vergissing ivm met mijn schrijfsels niet het verschil te kunnen maken hoe je iemand als individu benadert, en hoe je een bepaalde stroming naar een bepaald gedachtengoed opmerkt waar deze individuen het stom slachtoffer van zijn. En dus stom zijn. Snugger zijn ze in mijn ogen alvast niet. Maar daar kunnen ze niets aan doen want je kan van zo'n vrouw amper verwachten dat ze ingaat tegen de patriarchale structuur van haar sociale wereld waar mannen haar hebben opgevoed om voor de rest van haar leven zich als een kind te gedragen. Menige vrouw die het wel gepoogd heeft, is dood door geweld van eigen familie. Zo'n feiten 'weergalmen'. Als vrouw ga je twee keer nadenken om in die sfeer van 'waarschuwingen' weigeren om een stuk stof op je hoofd te doen. Anderen zien het dan weer als een vorm van emancipatie van de vrouw. Van zichzelf. En maar opkomen voor 'respect' en 'dit is mijn vrije keuze'. Het is gewoon uit puur zelfbehoud. Dat laatste zinnetje ga je niet weerhouden zeker? Wegens 'onbruikbaar'? Jij pikt zinnetjes uit en die zet je op een lijstje, weet ik veel, en te pas en te onpas ga je dan eens kiezen. Volgens wie wat heeft gezegd. Doe maar lustig verder. Heb je soms het gevoel niet dat je manier van dialogeren op lange termlijn een ondersneeuwing kan worden van jezelf, als persoon, als discussiemens? Een samenhangende tekst is een geheel. Hoe klein of hoe groot die tekst ook is. Het geheel is een context. In jouw manier van discussiëren ga je aan de hand van uit de context genomen zinnen zelf een context scheppen en die dan in de mond leggen van een persoon. Soms schrijf je zinnige dingen. Helaas komen die er niet goed uit. Je doet het jezelf aan. |
|
|
|
|
|
#17399 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik lees jouw bijdragen graag. Heel realistisch. |
|
|
|
|
|
|
#17400 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb een lage dunk (eufemistisch uitgedrukt) van het patriarchale. En het patriarchale spant in mijn directe omgeving de kroon bij de moslimmannen. Het gevolg van dat extreme patriarchale is dat die vrouwen indd zo stom zijn als het achterste van een koe omdat ze zo zijn opgevoed en getraind!. Het zijn slachtoffers en ze weten misschien wel beter maar dat kunnen ze beter voor zich houden. Uit puur zelfbehoud. Als er mensen zijn die ,veronderstel ik, niet onder dat patriarchaal juk moeten leven, en het voortouw nemen en blijven zeggen dat hoofddoeken een vrije keuze is van vrouwen en dat die 'vrijheid' aangetast wordt door westerse overheidsdiensten. Dat gaat me te ver. Want die mensen spelen het spel van het extreme patriarchale mee. Valt je frank een beetje? Laatst gewijzigd door parsprototem : 5 april 2012 om 11:07. |
|
|
|
|