![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3841 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De verzuurden van links zullen het je niet in dank afnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3842 | |
Banneling
|
![]() Laten we eens recapituleren, waarom waren de hoofddoeken ook alweer verboden in het gemeenschapsonderwijs ?...omdat dit vol zit met xenofobe islamofobe rechtse varkens ?
Of omdat men hoofddoekloze moslima's moest vrijwaren van sociale druk ? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3843 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een beetje en je gaat zeggen dat Joden de nazi's provoceerden omdat ze bestonden.
Een medeforumster werd aangevallen, en de conclusie is: ik, de boodschapper, provoceer door dat verhaal te vertellen. De maskers vallen hier snel...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3844 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....58#post6059858 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3845 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3846 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3847 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk kun je die beerput-lieden - I&I'ers voor de vrienden - met elkaar omwisselen. Ik let al lang niet meer op de nicks.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3848 |
Banneling
|
![]() @ Steve M #3846: Daar kan ik je geen ongelijk in geven, maar het was eerder een bijkomende reaktie op #3829. Sorry als ik heb laten schrikken.
![]() Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 april 2012 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3849 |
Europees Commissaris
|
![]() Je ziet de nuance niet (bis).
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3850 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kallikles is een intrigant, die heel af en toe even uit zijn rol valt en een glimp van zijn ware aard laat zien. Zie mijn onderschrift, en laat die woorden even zakken. Dan snap je misschien dat Kallikles voor duisternis staat...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3851 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, net zoals het onderschrift van een forummer tot het einde der tijden bewijst dat Kallikles iemand dreigde het ziekenhuis in te slaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#3852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3853 |
Europees Commissaris
|
![]() Slecht idee, allochtonen hebben het al moeilijk genoeg.
Je moet het hen niet nog moeilijker maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#3854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf er bij dat er in die post 'n link stond naar 'n wiki pagina wat er in China gedaan werd met collaborateurs, of zo je wil; land- of volksverraders. Voor degenen die zich aangesproken voelden als collaborateur, volks- of landverrader zou 't wellicht 'n bedreiging hebben kunnen zijn. Ik voelde me iig totaal niet aangesproken, jij blijkbaar wel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3855 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 5 april 2012 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3857 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu we het toch over een klimaat van haat en het respecteren van vrijheid van kledingkeuze hebben, vroeg ik me daar ook een paar zaken over af. Wat is dat nu precies, die "eer" van een vrouw? Bestaat die "eer" ook voor mannen, of is dit weer een typisch mannelijk verzinsel om vrouwen in een keurslijf te dwingen? Wat wordt bedoeld met "een kwestie van leven OFdood? Moet iemand sterven die de eer van een vrouw "bezoedelt", en moet een vrouw wiens eer werd aangetast ook sterven? Hoever gaan we in onze ijver om de eer van een vrouw, een zaak van leven OF dood, te vrijwaren? Is een bloot hoofd voldoende om de eer in gevaar te brengen, of gaan we voor de Taliban-variant, een burka met mazen voor de ogen? Wat met een vrouw die zich haar "eer" niet aantrekt? Komen we dan in het straatje van de eremoorden terecht, of houden we het bij de ouderwetse stokslagen zoals de Taliban ons toonden? Met andere woorden, bewijst de Vlaamse autochtone moslim Kallikles hier dat eremoorden dan toch eerder samenhangen met de religie dan met bepaalde tribale culturen? Ik zou het de grote islamitische voorvechter van de hoofddoek graag allemaal eens horen uitleggen, want zeg nu zelf, zijn grote betrokkenheid inzake de hoofddoekenkwestie lijkt, gezien zijn uitlating, nogal dubieus. Met zo'n medestanders, beste Artisjok, heb je geen vijanden nodig. Dat is nu precies het toekomstbeeld waar ik voor vrees. Zagen om vrijheid, vrijheid, vrijheid, om de vrijheid daarna genadeloos de kop in te drukken.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3858 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je begrijpt wat zo'n verhaaltje dan ook doet voor het imago van de bedenker.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 5 april 2012 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3859 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet verwonderlijk dat miljoenen moslima's hun hoofd in een textielen zedigheidskooi opsluiten om aan de eisen van de Kalliklessen te voldoen. En dan zeggen dat er pvda-onnozelaars blijven zeveren dat het om vrije keuze gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3860 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |