![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Parlementslid
|
jij hebt daar toch geen problemen mee? Kind was toch maar een Belg. Of komt het gewoon even goed uit?
|
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En Ebertje mag weer gaan luisteren naar zijn Mocro-cRappers en met zijn spel in de hand geilen op de Youtube beelden van de quasi naakte Mocro-cRapper sloeries.
|
|
|
|
#323 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En het neerhalen van de Brusselse GewestMuur waarachter de feodale heersers van die stad zich afgezonderd hebben van hun ommeland.
|
|
|
#324 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2 !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 april 2012 om 06:33. |
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#326 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pffff... wat zou het.
|
|
|
#327 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als de dader opgepakt is, dan is er toch geen onderzoek nodig om te weten wat zijn afkomst is?
|
|
|
#328 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#329 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je op Elio en zijn partij rekent, dan ga je oplossingen vinden in draken als
- Franchimont - Salduz - ... afijn, allemaal zaken die de daders nog meer beschermen en de slachtoffers nog meer in de kou laten staan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#330 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wou ook eens een zijsprongetje maken in de discussie:
ik begrijp niet dat de mivb-mensen daarvoor moeten staken. Als de personeelsleden van de tram inzitten met de veiligheid van de mensen, dan moeten ze gaan staken bij elke verkeersdode en bij elke dode in andere criminele omstandigheden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#331 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Di Rupo heeft met beide wetgevingen niets te maken. De wet Franchimont dateert van 1998 en genoemd naar Professor Franchimont van Cdh signatuur en de Salduz wet is Europese wetgeving.
|
|
|
|
|
|
#332 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#333 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Hetgaaar hier om eeendode alsgevolg van geweld !! K hooop dat dedader STRENG wordtgestraft !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
|
|
|
|
|
#334 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb
is nu vermeld dat het wel eens kon zijn dat er drugs in de auto zaten. De 'vriend' werd opgetrommeld om de drugs te recupereren. Ja, dan is het vervelend dat er foto's genomen worden van de schade aan autobus en auto ...
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet ook wel dat Di Rupo een chemicus is en geen jurist enz. .. jouw argumenten zijn verkeerd gefocust.
|
|
|
|
|
|
#336 |
|
|
Wat heeft de PS met de opstelling van de Salduz wet te maken?
|
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik blijf ook nog steeds wachten of het nu over "Frans P". dan welk "Marc S." gaat. Bij de kasteelmoord stond heel de stamboom al gepubliceerd vooraleer ze wisten wie de daders/opdrachtgevers waren. Molenbeek en drugs! Ja hoor, dit is een Tijl Vangenechten. Waar zit Philippe? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 april 2012 om 07:41. |
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die N-VA-ers toch. Steevast de calimero uithangen. |
|
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ga jij face to face de brandweer adviseren om te gaan staken om achteruitrij-camera's te eisen na dat dramatische ongeval onlangs ? Ik snap niet waarom 't een of 't ander oud Brussels madammeke vandaag of morgen niet naar het bejaardenhuis op bezoek kan naar haar stervende moeder omdat er geen openbaar vervoer is. En maandag kan ze ook al niet naar het ziekenhuis voor haar bestralingen. Of zouden ze nu wel staken, omdat het geen school is. Mocht het geen schoolvakantie zijn, dan lopen er alweer zoveel kinderen rond op straat ... Het is zeer correct om te zeggen dat ambtenaren er niet zijn om zichzelf in stand te houden; ze zijn er om het publiek van dienst te zijn, en in een aantal gevallen mankeert het daar ernstig (maar verbetert de toestand). Ik vind, en ik zeg dat tegen iedereen face to face, dat de personeelsleden van trein/tram/bus er zijn voor hun klanten; en nog meest van al voor hun klanten die geen eigen auto hebben.
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Banneling
|
Citaat:
AAA Vlaanderen kan daar niets mee aanvangen Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 april 2012 om 07:46. |
|
|
|
|