Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2012, 19:45   #601
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Het zou misschien ook al helpen als ze niet op voorhand al gebrandmerkt worden als crimineel.
... of moesten ze in Marokko blijven.
Oud 8 april 2012, 19:47   #602
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zou misschien ook al helpen als ze niet op voorhand al gebrandmerkt worden als crimineel.
Op welke manier?
Oud 8 april 2012, 19:48   #603
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ge méént het?
Ja, natuurlijk. Had je dat nog niet door?
Citaat:
en ik moet dat geloven?
Jij mag daar van doen wat je wil. Dat kan mij niet schelen.
Citaat:
enfin, de dader is dus een sociaal achtergestelde die te weinig kansen had gekregen.
Geen idee. Ik weet niets over die gast behalve zijn naam en dat hij onder invloed van alcohol was.
Ik oordeel niet als ik amper iets van de feiten ken.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 19:50   #604
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Het is en blijft ne getikte.
Natuurlijk is het een getikte.
Als het ene van "ons" is, is het een getikte.
Anders lag het aan de cultuur, religie, opvoeding.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 19:50   #605
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Op welke manier?
Waarom zouden ze zich inspannen voor iets als er toch op hen wordt neergekeken?

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 19:50   #606
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Je maakt een punt. Te snel oordelen is nergens goed voor. Maar anderzijds moeten we kunnen toegeven dat er medeMarokkanen zijn die onze naam besmeuren. Ik begrijp je ergernis. Het is aan ons om onze kinderen op te voeden, ze de juiste normen en waarden mee te geven en ze te leren dat ze nergens zullen staan als ze de ander niet respecteren.
Vertel ons eens Sugar hoe gij uw kinderen uitlegt om enerzijds de westerse post-verlichting normen te hanteren en anderzijds naar Pedo-Mo te luisteren/bidden/gehoorzamen die oproept tot moord op Joden en homo's, discriminatie van de vrouw, imperialisme, sharia, takiya, enz enz
Oud 8 april 2012, 19:51   #607
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
... of moesten ze in Marokko blijven.
Droom verder.
Oud 8 april 2012, 19:54   #608
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Natuurlijk is het een getikte.
Als het ene van "ons" is, is het een getikte.
Anders lag het aan de cultuur, religie, opvoeding.
Leg dan eens uit waarom het overgrote meerderheid van de bajesklanten islam-aanhangers zijn?
Toeval?

Oud 8 april 2012, 19:54   #609
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Vertel ons eens Sugar hoe gij uw kinderen uitlegt om enerzijds de westerse post-verlichting normen te hanteren en anderzijds naar Pedo-Mo te luisteren/bidden/gehoorzamen die oproept tot moord op Joden en homo's, discriminatie van de vrouw, imperialisme, sharia, takiya, enz enz
De soennah van de profeet volgen schaadt niemand. Het gehoorzamen van de koran eveneens. Verder, roept mijn religie niet op om joden, homo's en andersgelovigen te doden. Het beeld dat jij van de islam hebt, is niet het beeld dat wij moslims hebben van onze religie. Ik raad je aan, je te verdiepen in iets alvorens een oordeel te vellen en met modder te gooien.
Oud 8 april 2012, 19:56   #610
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Leg dan eens uit waarom het overgrote meerderheid van de bajesklanten islam-aanhangers zijn?
Toeval?

Het is niet omdat er veel moslims in de gevangenis zitten dat de Vlaamse cultuur opeens perfect is.

-H. Marcuse
Oud 8 april 2012, 20:06   #611
Fieseler

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat er veel moslims in de gevangenis zitten dat de Vlaamse cultuur opeens perfect is.
En u gaat ons nu een linkje geven naar een gozer die beweert dat de Vlaamse cultuur perfect is....dank bij voorbaat.

Terwijl ik wacht zou ik trouwens nog willen stellen dat de westerse cultuur gigantisch superieur is aan de islam cultuur.
Hoe komt dat vraag u zich af?
Heel simpel...door de democratische tegenspreekbaarheid die oa een totale filosofische vrijheid als gevolg heeft.
Die vrijheid wordt nu echter alweer een generatie lang door linkieworld gechallenged...omdat zij niet graag geconfronteerde worden met de perversies als gevolg van hun cultuurmarxistische "maakbaarheid van de gedachte".
Oud 8 april 2012, 20:08   #612
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
En u gaat ons nu een linkje geven naar een gozer die beweert dat de Vlaamse cultuur perfect is....dank bij voorbaat.

Terwijl ik wacht zou ik trouwens nog willen stellen dat de westerse cultuur gigantisch superieur is aan de islam cultuur.
Hoe komt dat vraag u zich af?
Heel simpel...door de democratische tegenspreekbaarheid die oa een totale filosofische vrijheid als gevolg heeft.
Die vrijheid wordt nu echter alweer een generatie lang door linkieworld gechallenged...omdat zij niet graag geconfronteerde worden met de perversies als gevolg van hun cultuurmarxistische "maakbaarheid van de gedachte".
En de oplossing is wat volgens u?

-H. Marcuse

Laatst gewijzigd door Munglik : 8 april 2012 om 20:09.
Oud 8 april 2012, 20:09   #613
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik denk niet zoals jij.
Ik beoordeel feiten niet op basis van de afkomst of overtuiging van de daders.
*KNIP*

Laatst gewijzigd door Akira : 12 april 2012 om 11:28.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 20:14   #614
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Toeval?

Hun religieuze opvoeding. Kaffers afmeppen of bestelen is halal.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 20:16   #615
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Misschien zijn Islamitische landen gewoon armer waardoor de bewoners een mindere opvoeding hebben?

-H. Marcuse
Oud 8 april 2012, 20:16   #616
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
De soennah van de profeet volgen schaadt niemand. Het gehoorzamen van de koran eveneens. Verder, roept mijn religie niet op om joden, homo's en andersgelovigen te doden.
Ik had het hierboven al over de Takiya.
Bedankt om dit gegeven zo eerlijk en open te demonstreren.

Een kleine bloemlezing:

De oorlogen van Al-Riddah, dat wil zeggen ‘de oorlogen tegen de afvalligen’, die onmiddellijk na de dood van Mohammed begonnen. Zich bevrijd voelend door de verdwijning van de sterke huiveringwekkende leider Mohammed, kwamen de stammen die gedwongen waren tot het aannemen van de islam, in opstand en begonnen de één na de ander te deserteren en te weigeren de belasting te betalen die hen opgelegd werd door de regering van de profeet. Als antwoord op de revolutie, gaf de eerste kalief, Aboe Bakr, zijn leger het bevel de afvalligen te bestrijden. Het koste hem bijna twee jaar strijd om de stammen terug te dwingen in het keurslijf van de islam. Deze oorlogen werden niet alleen bevolen door de eerste kalief, maar werden ook geïnstrueerd door Allah en zijn boodschapper Mohammed. De koran stelt duidelijk dat diegenen die de islam afvallig zijn, gestraft moeten worden met de dood: “En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.” Al-Nisa 4:89 Mohammed zei ook, zoals overgedragen door Boecharie: “Als iemand, een moslim, zijn religie afvalt, doodt hem.”
De koran geeft niet alleen het bevel diegenen te doden die de islam afvallig zijn, maar geeft ook opdracht aan zijn volgelingen alle natiën te bevechten totdat ze óf er in geloven, óf de djizja betalen óf de dood in ogen zien:
“Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek,(mensen van het boek zijn joden en christenen)
die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.” Soera At-Tauba 9:29
En in dezelfde soera, in vers 5, stelt de koran ook: “doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag…”

Citaat:
Het beeld dat jij van de islam hebt, is niet het beeld dat wij moslims hebben van onze religie. Ik raad je aan, je te verdiepen in iets alvorens een oordeel te vellen en met modder te gooien.
Oh...maar ik ben het helemaal eens met u hoor.
Ik heb inderdaad een ander beld van de islam dan u.
No doubt about it.

Oud 8 april 2012, 20:20   #617
suqar_7loe

Standaard

Linkje naar de site waar dat stukje tekst staat aub.
Oud 8 april 2012, 20:20   #618
Munglik
Minister-President

Standaard

[quote=Fieseler;6068688]
Citaat:

Ik had het hierboven al over de Takiya.
Bedankt om dit gegeven zo eerlijk en open te demonstreren.

Een kleine bloemlezing:

De oorlogen van Al-Riddah, dat wil zeggen ‘de oorlogen tegen de afvalligen’, die onmiddellijk na de dood van Mohammed begonnen. Zich bevrijd voelend door de verdwijning van de sterke huiveringwekkende leider Mohammed, kwamen de stammen die gedwongen waren tot het aannemen van de islam, in opstand en begonnen de één na de ander te deserteren en te weigeren de belasting te betalen die hen opgelegd werd door de regering van de profeet. Als antwoord op de revolutie, gaf de eerste kalief, Aboe Bakr, zijn leger het bevel de afvalligen te bestrijden. Het koste hem bijna twee jaar strijd om de stammen terug te dwingen in het keurslijf van de islam. Deze oorlogen werden niet alleen bevolen door de eerste kalief, maar werden ook geïnstrueerd door Allah en zijn boodschapper Mohammed. De koran stelt duidelijk dat diegenen die de islam afvallig zijn, gestraft moeten worden met de dood: “En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.” Al-Nisa 4:89 Mohammed zei ook, zoals overgedragen door Boecharie: “Als iemand, een moslim, zijn religie afvalt, doodt hem.”
De koran geeft niet alleen het bevel diegenen te doden die de islam afvallig zijn, maar geeft ook opdracht aan zijn volgelingen alle natiën te bevechten totdat ze óf er in geloven, óf de djizja betalen óf de dood in ogen zien:
“Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek,(mensen van het boek zijn joden en christenen)
die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.” Soera At-Tauba 9:29
En in dezelfde soera, in vers 5, stelt de koran ook: “doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag…”

Oh...maar ik ben het helemaal eens met u hoor.
Ik heb inderdaad een ander beld van de islam dan u.
No doubt about it.

Op die manier is het christendom al even erg, nochtans is Europa hierop gebouwd.

-H. Marcuse
Oud 8 april 2012, 20:21   #619
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
U zegt het nogal ruw maar het is wel waar wat u zegt hoor.

Een voorbeld: volgens de sharia kan het verkrachten van een niet moslim niet bestraft worden als verkrachting maar als sodomie (sex met dieren).
Ondertussen leert Sugar aan haar kinderen de "waarden" van de gehoorzaamheid aan de islam....want dat "schaadt niemand"...
Oud 8 april 2012, 20:26   #620
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

En we zijn weer over "de Islam" bezig.

Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 8 april 2012 om 20:26.
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be