![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4021 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 8 april 2012 om 17:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4022 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag U denken.
Citaat:
Alleen heb ik het vertaald in een recht voor de raap uitspraak. Ik was aan't zoeken hoe ik het in enkellettergrepige woorden kon brengen, maar ik kan zo diep niet zakken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#4023 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat niet helpt, dan moet ze maar alleen slapen. En als dat ook niet helpt.... Dan verdient ze een flink pak slaag. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 april 2012 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4024 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens , er is maar 1 recht... Citaat:
Maar dat heeft wel weinig te maken met het "vrijwillig" dragen van een hoofddoek. Het lijkt wel op zijn Artisjoks afwijken van't topic. Bof. Ik kan het simpel stellen, met of zonder hoofddoek, naakt, of in een maliënkolder, men doet maar. Maar begin niet te zeiken over onzichtbare almachtigen die dat verplichten voor iedereen, op straffe van verkrachting en/of doodslag.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 april 2012 om 17:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4025 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Hoe ouder de mensen worden, hoe meer ze inzien dat partners geen lustobjecten zijn, maar lastobjecten." Citaat:
Gelieve het verband te duiden en uit te leggen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4026 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proseliet?
![]() |
![]() |
#4027 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clichés ontstaan omdat ze waar zijn.
Citaat:
Een anderskleurige medemens blijft voor mij een neger. Een andersvalide blijft voor mij een gehandicapte. En een mens van vrouwelijke kunne met gedragsproblemen blijft een takkewijf. Hou me maar tegen om een kat een kat te noemen... ![]() ![]() Citaat:
Stuur me binnen een paar jaar maar eens een mailtje.
![]() |
![]() |
![]() |
#4028 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens als je in de klas staat, gaat uw goedgekeurd-lustobject-vod eraf, mensenrechten of niet. Je kan elders aan je geloofsgenoten gaan bewijzen dat je een sexueel onderworpen trees bent. Voor de klas met Westerse kinderen erin, kan daar geen sprake van zijn. Zo'n rolmodel is ontolereerbaar in het zicht van Westerse kinderen. Die moeten niet gecontamineerd worden met de smerige islamitische gedachte dat de vrouw een lustobject is dat enkel de goedkeuring en aanvaarding van haar omgeving kan genieten als ze zich lelijk maakt en ontvrouwelijkt. Onze kinderen moet niet aangeleerd worden dat ze met een 2de vagina op hun hoofd lopen. Laat die achterlijkheden maar voor de muzelparadijzen waar de vrouwen minder betekenen dan de stront aan de schoenen van de moslimmannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4029 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eneuh, ik blijf erbij, er is maar 1 recht. En al de rest is daarvan afgeleid.
![]() |
![]() |
#4030 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat volgens de islam moslimmeisjes niet mogen verkracht worden maar andere meisjes wel ... In ieder geval zijn er moslims die zo redeneren (maar ze discrimineren niet hé ... volgens u toch niet!)
![]() |
#4031 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelieve met een koranvers te komen waar duidelijk in staat dat niet-moslimmeisjes verkracht mogen worden door moslimmannen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4032 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet dat je dit nu ontkent. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4033 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ergo, onbedekten mogen wel lastig gevallen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4034 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom moet men dan nog jaren later steeds met dat ene geval rondzeulen? Citaat:
Graag citaat met link. Vergeet die 3 andere niet. 1 "fanatieke, onrealistische verdediging van alles wat moslim en/of vreemdeling is"Jullie zijn nu toch al met manschappen genoeg, en je hebt nu nog altijd niet één citaat met link kunnen geven! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4035 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 8 april 2012 om 20:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4036 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U leest, u begrijpt, u beantwoordt, u ziet, u gelooft enkel wat u en u alleen wenst te lezen, begrijpen, beantwoorden, zien en geloven! Ik heb u ooit die tekst uit de koran voorgeschoteld dat een moslim van zijn vrouw gehoorzaamheid mag eisen desnoods door haar te tuchtigen. Ik heb u ooit die tekst uit de koran voorgeschoteld dat een moslim geen vriendschapsbanden met een andersgelovige mag aanknopen. U vertikt het op die teksten en mijn daarmee in verband staande vragen te antwoorden. Waarom zou ik dan nog moeite doen om een citaat met link te bezorgen aan iemand die zo koppig is?
![]() |
![]() |
#4037 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bf62, krijg ik nog antwoord? Je mag me ook pmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4039 |
Gouverneur
|
![]()
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4040 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat U wel voldoende leesvoer kan vinden in Al-An'faal.
![]() |