Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2012, 16:56   #4021
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wil je antwoorden op mijn vraag? Ik vraag me oprecht af vanwaar je haat komt jegens moslims. Ben je zo opgevoed door je ouders of ben je moslims beginnen haten nadat je wat meegemaakt hebt met die mensen?
Ik heb al gezegd dat mijn kritiek op de moslims/islam gebaseerd is op pure liefde. Als je mijn teksten goed zou lezen, dan wist je dat al.

Citaat:
Het topic gaat wel degelijk over het graf dat links aan het graven is. Maar het graf gaat groot genoeg zijn om een groot stuk van de westerse waarden mee te nemen. Links ziet nog altijd een groot gevaar in het VB (dat zagen we zeer goed in de reacties) en geen gevaar in het opbouwde super extreem rechtse islam in België en de rest van Europa, die ons stilaan aan het terugduwen is in de tijd. Moest VB met zijn programma naar de islamlanden gaan, dan zouden ze het bestempelen als een extreem linkse partij. Over 20 jaar hebben we 3 partijen: 1 westerse extreem rechtse partij, 1 islam extreem rechtse partij en 1 marginale partij, vol met rare struisvogels die nog steeds niet geloven dat er een probleem is en een cordon sanitaire willen rond de 2 andere partijen.

Ik heb een andere vraag voor links! Links, de mensen die zich beschouwen als de verlichters van het volk. Ze vielen de RKK keihard aan(nog steeds). Niemand die toen zei dat hun opmerkingen veralgemenend waren, dat je de priesters individueel moest aanschouwen. Dat er achter christenen echte mensen zaten die respect verdienden. Het woordje RKK-fobie was nergens te vinden. Ze bleven keihard schoppen tegen de RKK-boom zodat de zieltjes vroeg of laat naar beneden vielen. Op deze manier konden zij ze bevrijden van de RKK. Daarna zochten die verloste mensen geen antwoorden meer in hun geloof maar ergens anders. Op die manier werden ze creatiever en productiever. Het gaf een boost in onze vooruitgang en welvaart!

Links had gelijk! Wij hadden bevrijding nodig en we zijn ze er dankbaar voor. Maar hun werk is nog niet gedaan, er zijn nog zo veel zieltjes te bevrijden. Kijk daar! Een hoop islam zieltjes, door jullie binnengelaten, die ook jullie hulp nodig hebben. Ze hebben ook recht op bevrijding. Laten we samen als een gelukkige groep nu ook op de islam rammen. Nee? We mogen niet? Moslims functioneren niet zonder geloof, ze hebben een ketting nodig? Islamfobie? Veralgemenend? Moslims stuk per stuk bekijken? Sorry, ik begrijp het niet. Op die manier geraken ze nooit verlost!

Wil het westerse links alleen zijn eigen ras bevrijden? Zijn de moslims voor jullie minder? Willen jullie ze niet bevrijden om er politiek voordeel uit te halen? Hebben jullie graag dat er grote tegenstellingen zijn zodat samenleven meer en meer onhoudbaar wordt? Geven jullie niet om onze westerse waarden die vooral het gevolg zijn van de bevrijding van ons godsdienstig juk. Kan iemand mij eens zeggen wat er aan de hand is?

Tot slot wil ik bidden tot mijn linkse kerk. Waarom hebben jullie ons in de steek gelaten? Hebben we door de verlichting geen mooi land opgebouwd? De machtige linkse kerk , al tientallen jaren doen jullie aan hersenspoeling. Jullie maken de mensen wijs dat de multiculturele maatschappij de volgende stap is in de evolutie. Jullie demoniseren de tegenstanders zodat er bijna niemand publiekelijk kritiek durft te geven. Natuurlijk zijn er voordelen maar die wegen niet op tegen de nadelen. Zeker niet als er culturen zijn die onze westerse waarden en normen niet respecteren. Jullie proberen zoveel mogelijk de feiten te verdoezelen. En als ze dan toch naar voor komen dan slagen jullie er steeds in om de schuld bij de zogenaamde niet verdraagzame westerse autochtoon te leggen. Door jullie bewuste verrottingsstrategie worden de problemen groter en groter. Ooit gaat dit verkeerd aflopen voor iedereen. Zien jullie ons niet graag meer?
Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=171
Het sprookjesbos!

Laatst gewijzigd door bf62 : 8 april 2012 om 17:08.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 17:13   #4022
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Maw je bent gefrustreerd.
Dat mag U denken.
Citaat:
Die uitspraak is ranzig. Werkelijk, een belediging naar alle geestelijk gehandicapten toe.
Die ranzige uitspraak komt wel uit de hadiths, Bukari volume 2, n°161.
Alleen heb ik het vertaald in een recht voor de raap uitspraak. Ik was aan't zoeken hoe ik het in enkellettergrepige woorden kon brengen, maar ik kan zo diep niet zakken.

Citaat:
Je weet maar nooit hoe jij zal eindigen.
Ik val waarschijnlijk dood op't werk.
Citaat:
Het siert jou echt niet, zo neer te kijken op gehandicapten.
Ik heb respect voor gehandicapten die hun handicap niet zien als een belemmering.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aasgieren
Maddox waarom kijk jij zo neer op gehandicapten, terwijl jij (als ik het goed heb) astma hebt. En ja astma is ook een handicap een hele kneuzige zelfs.
Zie bovenstaande opmerking. Trouwens, 1 pufje Ventolin later en ik heb geen centje pijn.
Oud 8 april 2012, 17:33   #4023
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik geef geen respect gebaseerd op geslacht...
"Ik vind" dat als een vrouw zich opstandig gedraagt, je beter eerst met haar praat zodat ze haar gedrag corrigeert.

Als dat niet helpt, dan moet ze maar alleen slapen.

En als dat ook niet helpt....

Dan verdient ze een flink pak slaag.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 8 april 2012 om 17:36.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 17:46   #4024
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aasgieren Bekijk bericht
Maddox het gaat er niet om of jij met je astma kan leven,
Dat doe ik gewoon. Daar moet ik Uw geniale inzichten niet voor hebben.
Citaat:
het gaat erom dat iemand met astma geen recht heeft om neer te kijken op andere gehandicapten.
En wie gaat me dat verbieden? U, U probeert maar. Zolang U geen gedachten kan lezen, zal U het niet weten.
Trouwens , er is maar 1 recht...
Citaat:
Een downie met een gemiddelde conditie rent jou eruit. hahha
Dat zou die ook doen als ik geen astma zou hebben. Mijn sterke punten zijn op een andere manier aangesproken.

Maar dat heeft wel weinig te maken met het "vrijwillig" dragen van een hoofddoek. Het lijkt wel op zijn Artisjoks afwijken van't topic.

Bof. Ik kan het simpel stellen, met of zonder hoofddoek, naakt, of in een maliënkolder, men doet maar.
Maar begin niet te zeiken over onzichtbare almachtigen die dat verplichten voor iedereen, op straffe van verkrachting en/of doodslag.

Laatst gewijzigd door maddox : 8 april 2012 om 17:48.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 17:54   #4025
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Whatever.
Mijn respect of gebrek eraan is enkel gebaseerd op feiten, verwezenlijkingen, opinies, etc.
Het lijkt mij eerder gebaseerd op clichés.
Citaat:
Het geslacht laat mij koud.
Dan zou je geschreven hebben :
"Hoe ouder de mensen worden, hoe meer ze inzien dat partners geen lustobjecten zijn, maar lastobjecten."

Citaat:
In wezen is gejank over sexisme zelf een verdoken vorm van sexisme.
Maar ik vrees dat dit verband begrijpen, zeker voor blonde, vrouwelijke anti-discriminatie-groupies te hoog gegrepen is.
Probeer het.
Gelieve het verband te duiden en uit te leggen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 19:21   #4026
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
"Ik vind" dat als een vrouw zich opstandig gedraagt, je beter eerst met haar praat zodat ze haar gedrag corrigeert.

Als dat niet helpt, dan moet ze maar alleen slapen.

En als dat ook niet helpt....

Dan verdient ze een flink pak slaag.

Paulus.
Proseliet?
Oud 8 april 2012, 19:24   #4027
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het lijkt mij eerder gebaseerd op clichés.
Clichés ontstaan omdat ze waar zijn.

Citaat:
Dan zou je geschreven hebben :
"Hoe ouder de mensen worden, hoe meer ze inzien dat partners geen lustobjecten zijn, maar lastobjecten."
Aan die politiek-korrekte maniertjes doe ik niet mee.
Een anderskleurige medemens blijft voor mij een neger.
Een andersvalide blijft voor mij een gehandicapte.
En een mens van vrouwelijke kunne met gedragsproblemen blijft een takkewijf.
Hou me maar tegen om een kat een kat te noemen...
Citaat:
Probeer het.
Gelieve het verband te duiden en uit te leggen.
Als ik aan jouw schrijfsels merk dat je er rijp voor bent, dan zal ik dat zeker eens doen.
Stuur me binnen een paar jaar maar eens een mailtje.
Oud 8 april 2012, 20:05   #4028
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat dat inhoudt? Heel eenvoudig: de rechten van de mens komen op de eerste plaats. En daar dient de werkgever zich ook aan te houden.
T'is niet omdat ge uw textielen zedigheidscertifcaat van uw hoofd moet afzetten dat uw mensenrechten geschonden worden. Trouwens, over mensenrechten houden moslims best hun mond: ze kennen dat concept niet in hun godsdienst en in hun apenlanden gelden die rechten niet tav niet-moslims. Dus toontje lager, en zeker geen niet-islamitische rechten misbruiken om met de vlag van uw intolerante religie hier te showen.

Trouwens als je in de klas staat, gaat uw goedgekeurd-lustobject-vod eraf, mensenrechten of niet. Je kan elders aan je geloofsgenoten gaan bewijzen dat je een sexueel onderworpen trees bent. Voor de klas met Westerse kinderen erin, kan daar geen sprake van zijn. Zo'n rolmodel is ontolereerbaar in het zicht van Westerse kinderen. Die moeten niet gecontamineerd worden met de smerige islamitische gedachte dat de vrouw een lustobject is dat enkel de goedkeuring en aanvaarding van haar omgeving kan genieten als ze zich lelijk maakt en ontvrouwelijkt. Onze kinderen moet niet aangeleerd worden dat ze met een 2de vagina op hun hoofd lopen. Laat die achterlijkheden maar voor de muzelparadijzen waar de vrouwen minder betekenen dan de stront aan de schoenen van de moslimmannen.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 20:19   #4029
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat dat inhoudt? Heel eenvoudig: de rechten van de mens komen op de eerste plaats. En daar dient de werkgever zich ook aan te houden.
Welke rechten van de mens bedoeld U, de orginelen, of de Moslim variante?

Eneuh, ik blijf erbij, er is maar 1 recht. En al de rest is daarvan afgeleid.
Oud 8 april 2012, 20:24   #4030
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met dat feit uit 2007 zeulen ze al jaren rond; maar ik weet nog altijd niet wat het punt is dat ze daarmee willen maken.
Dat volgens de islam moslimmeisjes niet mogen verkracht worden maar andere meisjes wel ... In ieder geval zijn er moslims die zo redeneren (maar ze discrimineren niet hé ... volgens u toch niet!)
Oud 8 april 2012, 20:26   #4031
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dat volgens de islam moslimmeisjes niet mogen verkracht worden maar andere meisjes wel ... In ieder geval zijn er moslims die zo redeneren (maar ze discrimineren niet hé ... volgens u toch niet!)
Gelieve met een koranvers te komen waar duidelijk in staat dat niet-moslimmeisjes verkracht mogen worden door moslimmannen.
Oud 8 april 2012, 20:30   #4032
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Clichés ontstaan omdat ze waar zijn.

Aan die politiek-korrekte maniertjes doe ik niet mee.
Een anderskleurige medemens blijft voor mij een neger.
Een andersvalide blijft voor mij een gehandicapte.
En een mens van vrouwelijke kunne met gedragsproblemen blijft een takkewijf.
Hou me maar tegen om een kat een kat te noemen...
Ik weet het. Dat beweerde ik ook ongeveer: een seksistische opmerking.
Ik begrijp niet dat je dit nu ontkent.
Citaat:
Als ik aan jouw schrijfsels merk dat je er rijp voor bent, dan zal ik dat zeker eens doen.
Stuur me binnen een paar jaar maar eens een mailtje.
Ik dacht al dat je het niet kan uitleggen.
Oud 8 april 2012, 20:33   #4033
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelieve met een koranvers te komen waar duidelijk in staat dat niet-moslimmeisjes verkracht mogen worden door moslimmannen.
De vers waarin staat dat vrouwen zich moeten bedekken om herkenbaar te zijn zodat ze niet worden lastig gevallen (door moslims).
Ergo, onbedekten mogen wel lastig gevallen worden.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 20:36   #4034
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dat volgens de islam moslimmeisjes niet mogen verkracht worden maar andere meisjes wel ... In ieder geval zijn er moslims die zo redeneren
Waarom redeneren ze dan niet allemaal zo?
Waarom moet men dan nog jaren later steeds met dat ene geval rondzeulen?
Citaat:
(maar ze discrimineren niet hé ... volgens u toch niet!)
Wie is "ze"?
Graag citaat met link.

Vergeet die 3 andere niet.
1 "fanatieke, onrealistische verdediging van alles wat moslim en/of vreemdeling is"
2 "dat absoluut ontkennen van enig probleem"
3 "het eisen van "tolerant zijn tgo intolerantie""
Jullie zijn nu toch al met manschappen genoeg, en je hebt nu nog altijd niet één citaat met link kunnen geven!
Oud 8 april 2012, 20:39   #4035
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Welke rechten van de mens bedoeld U, de orginelen, of de Moslim variante?

Eneuh, ik blijf erbij, er is maar 1 recht. En al de rest is daarvan afgeleid.
Citaat:
Universele Islamitische Verklaring van Mensenrechten

De Islamic Council of Europe formuleerde daarom als islamitisch alternatief een Universele islamitische verklaring van mensenrechten, die op 19 september 1981 werd gepresenteerd op een congres over mensenrechten in de moslimwereld te Parijs. Deze verklaring wordt voorafgegaan door de aya: Dit is een duidelijke verklaring voor de mensheid, een leiding en vermaning voor hen die zich God bewust zijn. (Soera Het Geslacht van Imraan 138) en is eerder een compilatie van principes uit de Koran en de soenna dan dat ze voor de moslimwereld nieuwe ideeën verwoordt. Een kritische vergelijking tussen de UVRM en de UIVM vanuit westers perspectief wekt de indruk dat een aantal bepalingen met betrekking tot gelijkheid, met name van vrouwen en religieuze minderheden, is genegeerd of door verwijzing naar de sharia in feite wordt omzeild. De laatste 2 artikelen 24 en 25 van deze verklaring geven duidelijk aan dat alle artikelen in deze verklaring volledig ondergeschikt zijn aan de sharia[3].

Een vervolg op de UIVM is de Cairo Declaration on Human Rights in Islam, die in 1990 werd ondertekend door de ministers van Buitenlandse Zaken van de lidstaten van de Organization of the Islamic Conference. Ook met deze officiële verklaring stellen de ondertekenaars impliciet (via de artikelen 24 en 25) dat zij Koran en sharia beschouwen als een hogere norm dan de UVRM.

Ten slotte moet vermeld worden dat de grondwet van Iran (1979) een aantal passages over mensenrechten bevat en dat de Islamic Research Academy of Cairo, een instituut dat is gelieerd aan de voor soennitische moslims gezaghebbende al-Azhar Universiteit, in hetzelfde jaar een Draft of the Islamic Constitution opstelde waarin ook mensenrechten aan de orde komen. Dit is echter een document zonder rechtskracht dat meer als soennitische tegenhanger van de sjiitische Iraanse grondwet beschouwd moet worden.

Het Internationaal verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten (BUPO) en het Internationaal verdrag inzake economische, sociale en culturele rechten (IVESCR), beide gebaseerd op de UVRM, zijn door 26 respectievelijk 28 staten met een moslim-meerderheidsbevolking geratificeerd.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_mensenrechten

Citaat:
De Islam eist wat ze zelf niet geeft!

Wat heeft de westerse tolerantie ons momenteel opgebracht? Islam is een rijzende ster in de westerse landen. We laten ze moskeeën bouwen, religieuze symbolen dragen en de islam verkondigen aan niet-moslims. Ondertussen gaan de moslimlanden rustig verder met het elimineren van andere godsdiensten in hun eigen land. Door de voortdurende smeerlapperij van de moslims zijn het christendom en andere godsdiensten uit het Midden-Oosten aan het verdwijnen. Het is waanzinnig hoe Israël kan standhouden in een streek vol met haat. Niet-moslims die de islam verdedigen, zijn voor mij dezelfde mensen die ooit het nazisme verdedigd hebben. Het is zo enorm verkeerd wat er aan het gebeuren is. Maar door een of andere reden is de wereld doof en blind geworden.

De meeste moslimlanden zijn stevige aanhangers van de sharia. Ze vegen hun voeten aan de mensenrechten en de moderne waarden. In de westerse landen merken we zeer goed dat de moslims hun best doen om hun achterlijke principes hier te verkopen. Klein stapjes die groter en groter worden. Hoe ver moet het komen voor de grote massa in actie schiet? Gaan we echt weeral zo lang wachten tot de “evil” zo groot geworden is dat het miljoenen levens gaat kosten om het tegen te houden?
Bron: http://forum.politics.be/showthread.php?t=150330
Het sprookjesbos!

Laatst gewijzigd door bf62 : 8 april 2012 om 20:40.
Oud 8 april 2012, 20:40   #4036
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wie is "ze"?
Graag citaat met link.

1 "fanatieke, onrealistische verdediging van alles wat moslim en/of vreemdeling is"
Jullie zijn nu toch al met manschappen genoeg, en je hebt nu nog altijd niet één citaat met link kunnen geven!
Citaat met link?
U leest, u begrijpt, u beantwoordt, u ziet, u gelooft enkel wat u en u alleen wenst te lezen, begrijpen, beantwoorden, zien en geloven!
Ik heb u ooit die tekst uit de koran voorgeschoteld dat een moslim van zijn vrouw gehoorzaamheid mag eisen desnoods door haar te tuchtigen. Ik heb u ooit die tekst uit de koran voorgeschoteld dat een moslim geen vriendschapsbanden met een andersgelovige mag aanknopen.
U vertikt het op die teksten en mijn daarmee in verband staande vragen te antwoorden.
Waarom zou ik dan nog moeite doen om een citaat met link te bezorgen aan iemand die zo koppig is?
Oud 8 april 2012, 20:41   #4037
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Bf62, krijg ik nog antwoord? Je mag me ook pmen.
Oud 8 april 2012, 20:42   #4038
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wie is "ze"?
Graag citaat met link.

En wat ik in mijn voorgaande post vergat : "ze" stond voor "discrimineren", da's dus een meervoudsvorm. Daarvoor had ik het duidelijk over moslims in het meervoud. En dan gaat u plots vragen wie "ze" is ... Het wordt voor u tijd om terug naar het derde leerjaar te gaan!
Oud 8 april 2012, 20:47   #4039
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bf62, krijg ik nog antwoord? Je mag me ook pmen.
Heb ik al gegeven. (2 keer)

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4021
Het sprookjesbos!
Oud 8 april 2012, 20:48   #4040
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat staat er natuurlijk niet. Er staat alleen dat meisjes die duidelijk gemerkt zijn als moslima's met rust gelaten moeten worden.

Maar ik denk dat U wel voldoende leesvoer kan vinden in Al-An'faal.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be