![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Minister-President
|
![]() Het einige politiek interessante onderwerp nietwaar?
![]() |
#622 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is werkelijk een aandoening die heel rap behandeld dient te worden. Bepaalden zijn meer met de islam bezig dan de moslims zelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben geen christene...ik hoef hun dus ook niet te verdedigen. Beide ideologiën zijn mensonterend en antidemocratisch. Daarom ook ben ik anti-clericaal. Daartegenover staat dan weer dat u waarschijnlijk nooit het evolutieve verschil heeft opgemerkt tussen het creatieve en levensstandaardverhogende katholicisme enerzijds en de achterlijke pauperiserende islam anderzijds. Spijtig... Tip: Neem eens een geschiedenisboek in de hand.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 april 2012 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook nog een link over de pauperiserende werking van islam: http://nl.wikipedia.org/wiki/Al-Andalus
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 8 april 2012 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommige mensen hebben geen enkel gevoel voor ironie hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er in de islamitische landen armoede is ondanks al de olie onder hun gat, dan komt dat omdat hun achterlijke religie hen geestelijk zodat kooit dat er geen sikkepietje ruimte overblijft voor creativiteit en ondernemerschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Maar hoe pakken we dat aan vraag ik (en Munglik hierboven ook al) mij af. Ik kijk naar onze recente geschiedenis en ik merk dat wij de siamese tweelingideologie van de islam, namelijk het nazisme, door doortastend optreden toch serieus hebben teruggedrongen. Ook vandaag staat de toekomst van het mondiale humanisme weer op het spel. Tijd voor een postmodernistische, niet katholieke, reconquista?
![]() |
![]() |
#628 | |
|
![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 april 2012 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het een witte dan gaat ze heel de stamboom onderzoeken of er nergers eentje tussen zit met een VB-lidkaart. Het feit dat de dader een achternicht heeft die flirt met een gast met VB-kaart volstaat om de daad te klasseren als rassiestischhhhhhh. Zo gaat Artisjok te werk.Is de dader een verrijker, dan gebeurt er geen onderzoek naar de familiale politieke aanhorigheid. De dader is dan automatisch een sociaal-economisch achtergesteld slachtoffer van de witte kapitalistische uitbuitersmaatschappij. Dat alleen volstaat dan om de misdaad compleet weg te relativeren. Ook het feit dat het een nazaat van een uitheemse slachtoffers van Westers kolonialisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Banneling
|
![]() Mag ik er de dames en heren die over godsdienst en levensovertuiging wensen te discussiëren op wijzen dat er een subforum is "godsdienst en levensovertuiging".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
|
![]() Citaat:
Het getuigt van een vergevorde vorm van norm-verdorvenheid dat u het niet erg vindt voor de slachtoffers van moord, foltering, discriminatie en sociale en maatschappelijke uitsluiting zolang het maar binnen die ideologische islamgemeenschap gebeurt.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 april 2012 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de kans was idd groot dat het ditmaal een autochtoon was want hij handelde alleen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
|
![]() Misschien moet je beter lezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |