![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mastruberen mag maar het mag niet uit de hand lopen?
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik zou ze eens goed doen verschieten (en dan lachend weg gaan).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straks stijgen de gemeentebelastingen nog omdat je ze op het idee brengt om sprema bakjes te plaatsen of aftrekbakjes . of het subtile idee van een nieuwe soort aftrekpost voor de jongeren . In Lier plaatsen ze die ondergronds , dan moet je nog op je knieen gaan zitten . In Mechelen naast de inox bakjes om kauwgom in te gooien . Mag er AUB een schudseltje staan in minimum gestraald glas , kwestie van wat privecy te hebben , of als het waaid dat ten minste je broek niet vol hangt . Of zoals een parkeerautomaat , 1 euro in de aftrekpost en ipv een ticketje komt er een servietje uit , om het wat proper te houden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Overhied installeerd nieuwe aftrekposten . Wie zou er zoal minister van aftrekposten kunnen worden , Vera Dua ? Caroline Gennez ? Paula DHondt ?
Amai , dat zal arbeid worden , als een van hun fotootje boven de aftrekpost hangt , is uw goesting al over . Ho sorrie , verkeerde maatregel , je mag niet discrimimeren , For the special ones , Elio Di Rupo |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag zo'n vieze woorden niet tegen Mam zeggen.
Beikes. Pervert.
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als vermeende N-VA'er door het leven gaan is heel wat erger.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe moeten we 'doos' hier interpreteren?
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie maar één mogelijkheid. Maar ik ben dan ook een seksueel actieve senior. Vroeger zouden ze mij een oud vies ventje genoemd hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze moet het van iemand horen hoor. Als ze later naar de hemel mag dan moet ze toch weten dat er 76 andere maagden zijn waar ze achter kan schuilen als haar vent met permanente erectie in het rond begint te schieten. Geen gorere religie dan islam.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe "mastruberen" ze bij jullie? Hier kennen we dat niet, wij doen hier enkel aan masturberen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 april 2012 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja,, dat is een eigenschap van straffen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 april 2012 om 12:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik mijn 15-jarige zoon op één of ander vakantiekamp stuur, dan verwacht ik wel dat de leiding gepast reageert als ze hem betrappen in een groepsmasturbatie. Want daarvoor heb ik hem niet naar dat kamp gestuurd en ik vind het dus geen normale activiteit. Hier zal wel het schoentje knellen... Het gaat eerder om het signaal dat wordt gegeven aan zo'n kind over wat hij mag doen op een bepaalde plek en tijdstip. Ja, ik ben er tegen dat groepsmasturbaties "genormaliseerd" zouden worden in kampen door ze te negeren of er niet op te reageren. Ze kunnen nl. ook tot escalaties of ongelukken leiden... En daarom moeten ze een halt worden toegeroepen door de leiding of dient op z'n minst een signaal te worden gegeven dat die activiteit niet wordt geapprecieerd op kamp. Voor de rest ga ik hier niet teveel woorden of energie in steken - het gaat tenslotte "maar" over groepsmasturbatie en niet om mijn kinderen. |
|
![]() |
![]() |