![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 |
Banneling
|
![]() Ben je niet goed wijs? Indoctrinatie, dat is goed voor de domme ingepakte lustobjecten van allah en die van de PVDA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het alléén geld wat telt voor jou ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#923 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(zolang anderen de factuur oprapen) Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 april 2012 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#924 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of leef jij van de dop of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#927 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Belangrijker is hoe het de brave verrijker is vergaan die daarvoor toch wel 120 uren moest gaan schoffelen zeker? Citaat:
zou hij ondertussen al terug naar zijn mama gekomen zijn? Ter info: Interview met de weduwe Mombaerts Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 april 2012 om 12:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#928 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dit eigen aan onze cultuur of aan een bepaalde ideologie om geen onderscheid te kunnen maken tussen moord, doodslag en slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#929 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#930 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#931 |
Banneling
|
![]() Hangt ervan af of hun appartementenblokje in Cassablanca al afbetaald is met het verdiende drugsgeld zeker?
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 april 2012 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#932 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is collectief medeleven betonen aan de nabestaanden belangrijker dan geld. Moest er iemand uit je naaste omgeving op zo'n manier gedood worden, wat zou je dan zeggen ? (Het paradijs: dat is voor de getuigen van Jehova) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het begint wat saai te worden hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 |
Banneling
|
![]() Wat een ranzig discours heeft dat mens , walgelijk gewoon.
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 9 april 2012 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leugens! Schaarbeek wou geen relletjes n.a.v. de politieke recuperatie van het Vlaams Blok van de dood van Patrick Mombaerts. En ze hadden overschot van gelijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#936 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn tweede gedachte gaat naar hetgene ik "vetjes" heb geplaatst. Willen de allochtonen dit soort van krapuleus gedoe "veroordelen" aub !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest is bij-zaak. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet op politics.be, vrees ik. Hier wordt elk fait divers, waar van ver of van kortbij een allochtoon betrokken is (ook al is die het slachtoffer), aangegrepen om haat te zaaien t.o.v. islam en moslims.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#940 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn ouders zouden een klacht wegens racisme moeten indienen tegen het gemeentebestuur van Schaarbeek. |
|
![]() |
![]() |