![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Posten op een forum, kan iedereen. In een gevaarlijke situatie met fysieke agressie er tussenkomen om iemand te beschermen is vanuit mijn ervaring maar aan een zeer beperkt aantal mensen gegeven. Als het er 1/20 zijn is het al zeer veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#962 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn bericht was niet eens aan u gericht. Wat zou ik tussen uw lijnen moeten lezen? Als u iets te zeggen heeft, zèg het dan op zo'n manier dat er niet tussen de lijnen moet gelezen worden. Of is dat te veel gevraagd? Ik weet nochtans zeker dat u dat kan. Als u wilt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#963 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#966 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals: als u iets te zeggen heeft, zeg het dan. Voor idiote spelletjes verwijs ik u graag door naar de afdeling Koeien & Kalveren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 april 2012 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#968 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Veel sterkte aan de nabestaanden.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#969 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is toch �*l te spijtig dat mensen met een normaal gezond verstand zich op vrijwillige basis laten lobotomiseren door een absurd geloof dat geen been heeft om op te staan ?! Je kan niet het begin van een argument aanhalen dat het bestaan van je god zou bewijzen. Geloof MIJ nu maar : hij/zij bestaat niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 |
Banneling
|
![]() *zucht* deze weekend ben ik driemaal een lange (5 �* 6 km) wandeling gaan maken in 'gemengde wijken'. Niks aan de hand.
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 april 2012 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#971 | |
|
![]() Aha, zeg dat dan direct hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#972 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals wanneer Guido De Moor vermoord werd... Euh...ah nee, er is toen helemaal niks stilgelegd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#973 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#974 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En zeg, heeft hij die schadevergoeding reeds afbetaald ? Misschien is het wel om die te betalen dat hij nu gedwongen is drugs te verkopen !?! Dus, als hij dealt, is dat de schuld van het gerecht ! Bravo, Belgische justitie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#975 |
Banneling
|
![]() Relletjes ? In Schaarbeek ? Denk je dat woedende Vlamingen daar de boel op stelten zouden komen zetten omdat één van hen op laffe wijze vermoord werd voor zijn geld te kunnen stelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#977 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heeft amper een mens interesse voor. http://forum.politics.be/showthread.php?t=169516 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |