![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wijziging: Dit is de reden, volgens mij. Het spel is nog niet eens in Japanse versie uitgebracht en is vrij onbekend in Japan. Misschien dat Japanners of Japanologen het kunnen modden? Laatst gewijzigd door Weyland : 23 maart 2012 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wel van Steam... Snelle downloads, en vaak zeer interessante kortingen op recente games. En als je alle opties uitschakelt, heb je geen last van de Steam-client. Wel jammer dat je het automatisch updaten van games niet kunt uitschakelen (als een patch meer problemen levert dan oplost -> o.a. Empire Total War). Maar Games for Windows Live is verschrikkelijke rotzooi! Ondertussen is het zeker 3 jaar geleden dat ik nog een game op cd/dvd heb gekocht. Altijd via download. Op GoG.com (van hetzelfde bedrijf dat The Witcher maakte) vind je een heleboel klassiekers.
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 23 maart 2012 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 26 maart 2012 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
COD kan je niet spelen als steam down is, en heb het al meermaals aan de hand gehad. OnLive is niet Games for Windows maar een systeem waarbij de console ergens anders staat en je bv battlefield op een Pad kan spelen. Zijn nog wel wat foutjes in enz maar die gaan nog wel eruit. Koop nog wel eens af en toe BF of COD maar gezien ik bij de laatste BF de DVD in de drive steken had en toch nog steeds het spel volledig mocht downloaden stop ik er nu bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Had ik ook met een van de Total War spellen. 2 DVD's installeren en daarna nog eens een paar GB moeten downloaden (en dan nog niet eens een patch!).
![]() |
![]() |
#226 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() De Skyrim-gerelateerde viral videos blijven maar aan de youtubes ontspruiten.
De halve wereld wil Nord zijn. http://www.youtube.com/watch?v=BSLPH9d-jsI Als de jeugd Noord-Europese cultuur nu maar niet te cool gaat vinden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet slecht , dat skyrim ding.
Ben ik blij dat ik ook een LARPer ben, en de spullen die de 2 dragen zelf heb liggen, al dan niet heftiger... Maar qua games. Ik speel wat Plants vs zombies, en daar houd het momenteel bij op.
![]() |
#230 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik tijd heb hou ik me wel eens bezig met de Metal Gear Solid-reeks. MGS3 blijft bij verre mijn favoriet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Europees Commissaris
|
![]() Puzzle Quest op mijn PSP speel ik nu en dan eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() aan de Skyrim liefhebbers kunnen we Kingdoms of Amalur aanraden
![]() niet zooooo uitgebreid, wel genoeg en getekend door Macfarlane, geschreven door R.A. Salvatore en een combatsystem waar Skyrim (en alle op heden bestaande rpg's) een puntje aan kunnen zuigen.
![]() |
#235 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wil wel eens zo'n fameuze W-rpg spelen, maar ik wordt overspoeld door suggesties. Ik speelde ooit eens bij een kennis Elder Scrolls, en dat was wel fijn, maar nu heb je ook al Skyrim. Verder raadt men mij ook nog the Witcher, Dragon Age, Baldur's Gate aan.
Ik speelde op mijn oude gameboy zo'n Lord-of-the-Ringsspelletjes, die klonen van Diablo zijn, maar die Diablo2 shareware ziet er vreselijk uit op mijn recentere computer. Men raadt mij dan ook talloze Diabloklonen aan. Door al die suggesties weet ik nog niet wat spelen. ![]() Het is allemaal zo ingewikkeld. Vroeger was het gewoon Sonic, Toki en Columns op de Sega Megadrive. Veel simpeler, en nooit dat probleem van overaanbod. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dragon Age Origins: sterk verhaal, klassieke dungeons&dragons: je bestuurt een team van personages (warrior, healer etc) Dragon Age 2: mijden als de pest, zeer repetitief (steeds dezelfde dungeon) en de enige moeilijkheid is dat er steeds weer tientallen vijanden letterlijk uit de lucht komen vallen The Witcher (heb alleen 1 gespeeld): best leuk, maar ik kon me maar niet inleven in het achtergrondverhaal (mengeling van Middeleeuwen en science fiction); de eindlevels waren belachelijk moeilijk.
![]() |
![]() |
#237 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deus Ex: Human Revolution is de beste recente RPG, naar mijn mening.
Laatst gewijzigd door mkb : 10 april 2012 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister-President
|
![]() Speelt er iemand de grand strategy games van Paradox Interactive?
Heel goed als je geïnteresseerd bent in geschiedenis.
![]() |
#240 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad.