![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat jij gigantische oogkleppen draagt, wat deze thematiek betreft...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet je daar ook niet mee wachten tot een jaar na de verkiezingen tenzij je al onmiddellijk een coalitie op been kan brengen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elio Di Rupo heeft dit inderdaad verklaard. Had je nu echt gedacht dat er geen federale regering zou komen omdat de N-VA niet meewil ? Dat is inderdaad een wens van een van de harde lijn Vlaams Nationalisten bij de N-VA, het Vlaams belang en ander partijen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nogmaals, en hopelijk voor de laatste keer: verklaren dat de N-VA de leugens van de anderen maar niet had moeten geloven, is NIET uitgaan van de keuze van de N-VA. Zoals je hierboven zelf aangeeft betekent dat dat men hen heeft gedumpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zou hij dan niet liegen over andere zaken ? Dus om even samen te vatten : Als Elio zegt : De nota is niet te nemen of te laten. Dan is dat in feite bladvulling. De nota is wel degelijk te nemen of te laten en in het laatste geval sta je langs de kant en is het bovendien uw eigen schuld. Als BDW zegt, neen, we kunnen niet onderhandelen op basis van die nota, we wensen een andere nota om daarover dan verdere onderhandelingen te voeren. In feite net zoals Elio eerder gedaan heeft, dan moet enkel die neen onthouden worden. sta me toe om even in een deuk te liggen van het lachen bij zoveel gekronkel en onzin dat hierover geproduceerd wordt. Laatst gewijzigd door stuyckp : 10 april 2012 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zou beter eens uw eigen gekronkel en gespartel onder de loep nemen... U blijft maar fixeren op die nota, terwijl dat allemaal bijzaak is. De essentie is en blijft dat De Wever weigerde deel te nemen aan de onderhandelingen. Hij werd dus niet "door de anderen opzijgezet", maar koos er dus zelf voor om aan de kant te gaan staan. D�*�*r gaat het om. Niet om deze of gene nota.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen antwoord, Stuyck? Nog maar wat trollen dan?
Tja...
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is niet erg hoor.
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw fout was natuurlijk om te proberen een antwoord te geven op een vraag. U had moeten blijven bij het eenvoudigweg herhalen van "hij heeft geweigerd omdat hij geweigerd heeft." Zodra je daarvan afweek was je eraan voor de moeite. Je wil daar nu mee herbeginnen, maar zoals gezegd is het daar te laat voor, we've moved on. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou nogal simpel zijn geweest indien er enkel een regering mocht gevormd worden onder de unilaterale voorwaarden van de N-VA.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 april 2012 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door stuyckp : 10 april 2012 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp nu toch ook eindelijk eens een keer dat grote politieke akkoorden enkel gesloten kunnen worden als de timing en de druk er rijp voor is. Al die vergelijkingen met de masturbatietekst van Bart De Wever zijn geenszins een rechtvaardiging dat de N-VA geen bewuste politiek zou hebben gevoerd tijdens de onderhandelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We willen de graag verduidelijken voor jou. Wat begrijp je juist niet ?
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees trouwens eens het antwoord van de Bart De Wever en de N-VA op de nota Elio Di Rupo. Daar wordt letterlijk in gesteld waarom ze niet ingaan op een "niet te nemen of te laten" bod.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 april 2012 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals je zelf aangaf, Di Rupo heeft expliciet gegarandeerd dat als De Wever OP DIE NOTA nee zou zeggen, er niet verder zou gedaan worden met die nota. Als een nee hem tot wat dan ook zou gedwongen hebben, dan had hij simpelweg die belofte niet moeten maken. Di Rupo heeft gelogen, heeft het tegengestelde gedaan van wat hij had gegarandeerd in de expliciete omstandigheid die hij zelf had gesteld, en dat is hoe de N-VA er is uitgezet. Dat kan je met geen mogelijkheid reduceren tot een keuze van de N-VA. |
|
![]() |
![]() |