![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Oei oei oei zo veel reacties in zo korte tijd .
Ik wist dat dit een heet hangijzer was , daarom heb ik het ook aangedruft zo te stellen . Maar wie ben ik ? doet er niet toe . De topic van dit debat is nog niet los op zijn doel gekomen . kweet zelfs niet of het zal lukken ? Kan je gezag afdwingen op de manier waarop men momenteel bezig is ? of lokt men eerder ongenoegen uit ? Pas op doodslag en zelfs enkel slagen vind ik onverantwoord laat dat duidelijk zijn . Ik heb het over gezag !!!!! Kijk als ik een klein manneke was stond de leeraar in kostum voor de klas en we spraken hem aan met meester of met mijnheer . Nu staat daar een leeraar met een paar versleten sportschoenen grauw en grijs , met een gescheurde jeans en een T-shirt met wat wansmakelijke afbeeldingen op te zeveren over " KEI TOF Hé MANNEN " En jij wil daarmee gezag afdwingen ? Een have sigeuner die zijn hele leven heeft rondgereist van stad naar stad om gouddiefke te spelen handtasjes af te rukken , en dan ineens komt die vertellen dat je niet effe mag blijven praten op de stoep , zonder parkeergeld te betalen . Denk je daar gezag mee te creeeren ? daar gaat het over , NIET OVER MIJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 11 april 2012 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop toch met lullen, jong. Als het vroeger dan allemaal zoveel beter was, waarom hebben gij en uw generatiegenoten de boel dan verkloot en laten verkloten? Laat mij het antwoord meteen geven: omdat gelle laffe egoïsten zijt. Nu nog.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 11 april 2012 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw poging tot geschrijf doet pijn aan mijn ogen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk debat? Dat van "blanke man domineert gekleurde man"? Fraai debat.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij dit een 'discussie' noemt dan zou je beter een WC gaan ontstoppen ergens, dan doe je toch nog iets nuttig vandaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het gaat over gezag , respect , afdwingen of verdienen . educatie . en , educatie heeft helemaal niets met studie en je gecopieerd diploma te maken , het is opvoeding en voeling met de maatschappij . Het enige wat ik begrijp is dat je niets meer mag stellen , en niets meer mag bespreken , je mag de koe niet meer bij naam noemen . jullie weten zelf niet of ik blank of zwart ben , en je speelt op de man en negeerd het feit . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Ik heb niets in uw verhaal gevonden dat het relevant maakt van welke afkomst die mensen zijn.
Als u in fout bent, bent u in fout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
moet ik beschaamt zijn om op een kwetsbare manier een onderwerp in vraag te stellen ? Uw verwijten raken mijn kleren niet eens . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 april 2012 om 09:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik schets een paar voorbeelden , goede of slechte , tot daar toe .
Ik lees van de alle reacties zeer weinig die de topic " gezag " in discutie durven stellen . alsof jullie allemaal staan te jubelen als er een comfrontatie is met iemand die je de les wil spellen en geen gezag uitstraalt of dat op een verkeerde manier doet . Laat staan het misnoegde gevoel in deze maatschappij die alles en iedereen zijn kleine foutjes ten gelde wil maken en de grote misdaden laat begaan . |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |