![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit is, hij is gedumpt. U gaat voorbij aan eenvoudige democratische principes. Di Rupo heeft een democratische meerderheid. Of BDW daar nu gelukkig mee is of niet. Of ik daar nu gelukkig mee ben of niet. Die regering is er en dat is ook een feit. In feite doet hoe die tot stand is gekomen voor mij weinig ter zake. Maar als men beweert dat N-VA uit eigen keuze langs de kant is gaan staan, dan is dat gewoon niet waar want het wordt tegengesproken door de feiten. Niet onlogisch gezien de demonisering die in Wallonië tegen De Wever werd en nog steeds wordt opgezet. Het is eveneens een feit dat er aan vlaamse kant geen meerderheid is. Dat ik vind dat deze regering dan geen legitimiteit heeft is mijn interpretatie en is geen feit. Zo moelijk is dat niet om 5 minuten eerlijk te zijn. Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 april 2012 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nationalisme is een ideologie - of een component daarvan - die het wetenschappelijk/filosofisch/cultureel concept 'volk' of 'natie' als een bruikbaar, legitiem én valabel element van een visie op politieke en administratieve organisatie-vormen incorporeert. Daar het best mogelijk - en zelfs gebruikelijk - is dat het concept 'volk' of 'natie' niet als het énige bruikbare, legitieme én valabele element in een visie op politieke en administratieve organisatie-vormen wordt geïncorporeerd, bestaan er diverse varianten en hybriden: sociaal-nationalisme, liberaal-nationalisme, democratisch nationalisme, militaristisch nationalisme, anarcho-nationalisme, fascistisch nationalisme, ...
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat u geen expert bent in de financiële wereld noch in de politiek dat zien we zowat elke dag. Getuige uw fantastische citaten die menig forummer in zijn handtekening placht te plaatsen. Waarvoor dank. zo kan een mens een lachen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 april 2012 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah? Ben ik nu zelfs al Belgisch nationalist...
Straf. Blijkt dat ook ergens uit, of is het feit dat ik De Wever niet verafgood voldoende voor u om tot die conclusie te komen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat heeft hij niet. Om te beginnen heeft de bevolking geen enkele inspraak gehad in de coalitievorming. En zelfs al hou je het bij de misleidende en foutieve "definitie" van democratie op basis van volksvertegenwoordigers, dan nog betekenen de kieskringen en de pariteit dat er van democratie geen sprake is.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe komt het toch dat mensen die zichzelf zo verdraagzaam vinden in feite zo ongelooflijk enggeestig, bekrompen en haatdragend zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit is dat de NVA niet meer wou deelnemen aan de onderhandelingen en dat dat zuiver een eigen keuze was. Dat ze misschien wel hadden willen onderhandelen op basis van een andere nota of misschien ook niet, is allemaal niet relevant. Geen enkele van de andere onderhandelaars heeft de NVA ervan weerhouden om deel te nemen aan de onderhandelingen. Dat heeft niets met interpretatie te maken. Dat is een pure vaststelling van feiten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U probeert uzelf geen nationalist te noemen zodat u gal kan spuwen op nationalisten, maar dat verandert de feiten niet. U bent zelf geobsedeerd door BDW gezien uw fervente drang naar het verdraaien van de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 april 2012 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man toch waar haal je die lulkoek toch allemaal vandaan ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens u bent ook voorstander van het cordon sanitaire wat per definitie ondemocratisch is. Mensen met een andere mening dan de uwe die dwalen immers en die moeten tegen zichzelf beschermd worden is het niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |