![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar hebben (groupies van) religieuze minderheden geen hol in te koeten, en daar zou ook een overheid niet mogen in betuttelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4423 |
Banneling
|
![]() Als men de integratie laat vallen door te gaan pamperen krijg je automatisch segregatie...
Dan krijg je een glunderende linkse die trots zijn halalafdeling met enkeltalige arabische burkavrouwen laat zien...want ZE aan het werk krijgen is belangrijk...integreren is niet echt belangrijk en autochtonen discrimineren nog veel minder... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik een hele bouwwerf met productieve hard core VB's heb, dan is dat zeker niet divers, maar wel wat ik als werkgever wil. Is dat een hele werf met kolossen van Kongolezen die bergen verzetten, is dat ook niet divers, maar wel wat ik als werkgever wil. Ik moet wel niet denken dat ik die 2 werfploegen moet samenvoegen in de hoop dat het een beter resultaat gaat opleveren.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 april 2012 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp best dat als ik iemand in dienst had, die heelder dagen, tijdens de werkuren op 'n forum hangt, ik haar onmiddellijk zou ontslaan en 'n Marokkaan in de plaats zou in dienst nemen! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het pamperen om moslims toe te staan te bidden tijdens de rokerspauze? Zo lang het werkbaar blijft! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4427 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of U hebt heel veel vrije dagen, of heel rare werkuren.
Of U bent nog hypocrieter dan Paus Alexander VI.
![]() |
#4429 |
Banneling
|
![]() ik heb nog geen enkel zinnig argument gezien om de werkvloer aan te passen aan de gevoeligheden van een minderheid (met veel noten op haar zang)
Het carnaval van aalst is er al bij gesleurd...waarschijnlijk worden daar alle werkgevers ook verplicht van verlof te geven om aan de plaatselijke gevoeligheden te voldoen (sinds wanneer een lokaal cultureel historischevenement een gevoeligheid is, is me een raadsel maar soit ) We zullen voor alle veiligheid alle kermisfeestdagen bij de lokale overheden maar afschaffen..want kermissen hebben ooit een religieuze oorsprong gehad... En we moeten dan maar opnieuw rookpauzes gaan invoeren, minstens 5 per dag om een compensatie te hebben voor de islamitische bidstonden..en is roken per slot van rekening ook geen 'gevoeligheid' |
![]() |
![]() |
![]() |
#4430 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En er is een verschil tussen iemand die snel een sigaret wegpaft om die zeer fysieke verslaving aan nicotine te vervullen, of iemand die het excuus van een onzichtbare vriend gebruikt om 5 keer een kwartier te niksen. Citaat:
![]() |
![]() |
#4431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bidden tijdens de rokerspauze lijkt me best doenbaar. Ik ken iemand die moslims liet bidden tot de stukken erafvlogen, alleen moesten ze die verloren tijd op het einde van de dag wèl inhalen. toen werden ze minder vroom en gingen ze enkel maar roken. Indien men natuurlijk bandwerk verricht lijkt het me niet zo evident om Frans twintig sigaretten per dag te laten roken en Mohammed vijf keer een half uur laten bidden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas hebben ALLE bedrijven geen rookpauzes meer...geen excuus meer om een 5-tal onderbrekingen voor bidvolk in te lassen zonder te spreken van pampering of positieve discriminatie. Voor de rest zijn bijna alle religieuze 'wensen' niet werkbaar of je moet ervoor zorgen dat er gesegregeerde bedrijven met alleen moslimlui op de vloer én het management komen, of men moet een wettelijk kader maken om de ongelovige minderheden te kunnen discrimineren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4433 |
Banneling
|
![]() Bedoel je nu : wil je een heel scala aan gekleurde hoofddoeken, of heb je liever dat iedereen een witte hoofddoek draagt? Zou het kunnen dat indien twee of meer personeelsleden zich in het zwart hullen, jij hen gaat vervangen door iemand die rood draagt of zo?
Wat is de meerwaarde van de door U zo geroemde "diversiteit"?? ik heb daar nog steeds geen antwoord op gekregen. Wenst U ook diversiteit in het verkeersreglement? 50% rijdt rechts en 50% rijdt links? zoiets? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon hun mantra, die hen een (vals) gevoel van morele superioriteit geeft, ten overstaan van mensen met een iets andere (klaardere) kijk op de realiteit en ten overstaan van de mensen die de factuur van de diversiteit betalen...
![]() |
![]() |
![]() |
#4435 |
Banneling
|
![]() Ik geloof dat Arti een verkeerd beeld heeft van diversiteit...
Diversiteit is geen onderscheid maken op basis van blablabla... bij de aanwerving, het is geen vrijgeleide om bidstonden,gay parades of vrouwendagen op de werkvloer te kunnen houden...het is een werkklimaat creëren waar iedereen op een GELIJKWAARDIGE manier behandeld wordt, en niet waar iedereen APART wordt behandeld op basis van blablabla... uitgezonderd de zieken en zwakkeren, die kunnen niet snel genoeg buitengewerkt worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4437 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4439 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag je je personeel uit Oilsjt verlof geven als het carnaval is? Ja, maar het moet steeds werkbaar blijven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4183 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4440 |
Banneling
|
![]() |
![]() |