![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf bij mijn mening: volwassen mensen horen NIET thuis bij naakte kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer dan maar eens uwe vers bemodderde peuter te wassen.
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat tof worden als 1 van uw koters eens een maandje in't hospitaal beland. Niet dat ik het U toewens, dat doe ik aan niemand.
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn kind heeft 2 JAAR in't hospitaal doorgebracht. Vanaf de geboorte. En wat heeft dat met het onderwerp te maken? Ik ben de verplegers/verpleegsters tot op de dag van vandaag nog steeds ontzettend dankbaar. Ik heb nooit gezegd dat ik het hospitaal niet vertrouw, toch? Het ging hier wel over vakantiekampen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PPff, ook DAN nog gaan er mensen dit normaal vinden. En echt: voor mij is het verschil tussen douche-toezicht en WC toezicht heeel miniem. Ik zie er niet veel verschil in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens zijn er nogal wat jeugdbewegingen waar het wc-bezoek gemeenschappelijk gebeurt, op een HUDO bijvoorbeeld. Normale mensen worden niet opgewonden van een kakkende kleine, pedo's hebben dat niet nodig om hun slag te slaan zoals keer op keer bewezen wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als sommige kinderen problemen hebben om zich naakt te vertonen in het bijzijn van vreemden dan moet niemand hen (hard of zacht) dwingen om dit toch te doen. Ik praat nu zo omdat ik als kind zelf ook zo was. De reden waarom ik nooit bij een sportclub heb gezeten was juist omwille van die gezamelijke douches. Idem bij medisch schooltoezicht, in het middelbaar zette ik mij die dag "ziek" (ik gruwelde van de gedachte dat daar zone ouwe u zou begluren/betasten) en in het lager zei ik gewoon tegen die arts (dat was de moeder van een medeleerling) dat ik mij liever niet volledig uitkleedde, zij had daar dan ook het nodige begrip voor. Kortom, als sommige kinderen in hun zwembroek willen douchen, zie ik het probleem niet (als er dan toch perse toezicht moet zijn) en dat argument omtrent hygiëne is al helemaal te belachelijk voor woorden. Net alsof iemand gaat stinken omdat hij een paar dagen zijn intieme delen niet grondig heeft gewassen.
![]() |
![]() |
#390 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
voor een bepaalde periode nemen de leiders nu eenmaal de ouderlijke taken over. indien ouders hun kinderen normaal opvoeden stellen zich dergelijke problemen niet. een kleine, niet opgevoed met een hoop schaamte, zal geen probleem hebben bij de arts of in de douche na de voetbal. het zijn ouders die problemen maken en zoeken die er niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of geen andere kleine versmoren in het water. Of dat ze niet verbranden aan heet water. Of dat hun kranen dicht zijn na het douchen. enz Kortom er is veel verschil tussen ergens op toezien en staan gluren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe terug komen op Free-spirits 2 orginele vragen.
Citaat:
Het abnormale is het hysterische gedoe van sommigen. En het blunderen van het moderne gerecht... Citaat:
Maar U hebt wel een goeie vraag. Om enige kans op enige beschuldiging van vetzakkerij te vermijden zouden geslachtsrijpen geen enkele interactie mogen hebben met niet geslachtsrijpen.
![]() |
![]() |
#393 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Net alsof thuis de ouders ook toezicht houden terwijl hun kind doucht. Die toezichters maken gewoon problemen voor niks. Als er kinderen zijn die willen douchen in zwembroek of zonder dat ze begluurd worden door die begeleiders waarom moeten zij er dan zo'n spel van maken en eisen dat er perse naakt gedoucht wordt onder hun blik. Seffes ga ik toch pedofiele neigingen vermoeden want waarom zouden ze anders met alle geweld enerzijds willen dat iedereen naakt doucht en anderszijds er perse willen op staan kijken. Want dat hygiënisch argument (om te kijken of ze zich wel echt wassen) slaat echt nergens op.
![]() |
![]() |
#395 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het feit dat je consequent over gluren praat terwijl het hier over eenvoudige controle gaat bewijst eigenlijk je preutsheid. jij loopt echt te denken dat al die leiders constant naar die klein mannen liggen te gapen hé? zegt veel over jou waarschijnlijk mogen leiders ook niet controleren of 's avonds iedereen in bed ligt want jouw fantasie neemt dan weer een loopje met de werkelijkheid ![]() het feit dat je zelfs niet naakt wou gaan bij de arts bewijst gewoon dat je nogal conservatief opgevoed bent. kun jij niets aan doen natuurlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ging het hier niet over kinderen? Bij mijn weten hebben die (nog) geen partner.
Laat die klein mannen zich toch gewoon amuseren op kamp zeg, zonder te ZEUREN over hygiëne. ![]() Denk je dat de kinderen uit vorige generaties over de luxe beschikten van een douche op kamp? Of zelfs thuis? Vraag eens aan uw ouders/grootouders mss. Ik weet wel zeker dat die mensen het ook overleefd hebben hoor. Ik heb 100 keer liever dat mijn kind vuil naar huis komt en zich geamuseerd heeft, als dat mijn kind steriel gewassen, geschrobd, afgeboend en ongelukkig en beschaamd naar huis komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zal weer te extreem zijn waarschijnlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goede hygiëne heeft voor de volksgezondheid misschien wel meer betekend dan de geneeskunde. |
|
![]() |
![]() |