![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1181 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1182 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1183 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1184 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kleine k****lekkerkes ja, zijn vaak vele valser en gemener dan 'n grote hond, je kan toch lezen?
Ik wéét hoe 'n rottweiler er uitziet hoor filo! De mijne was 'n vrouwtje en was om en bij de 60 kg, om en bij de 10 kg méér dan ikzelf weeg.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 11 april 2012 om 22:43. |
|
|
|
|
|
#1185 |
|
Banneling
|
Dat soort lezersbrieven wordt geschreven door mensen als Sus Iratus alias Macchiavelli, alias je weet wel wie:
http://www.humo.be/humo-archief/2091...evenrubrieken# Laatst gewijzigd door filosoof : 11 april 2012 om 23:20. |
|
|
|
|
|
#1186 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1187 | |
|
Banneling
|
Ben je het niet zeker?
Citaat:
Dat doet er niets van af dat jij je mening (vooroordeel) voortdurend moet aanpassen volgens dat de mogelijke afkomst van de dader wijzigt. Dat bewijst toch dat afkomst niet relevant is. |
|
|
|
|
|
|
#1188 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Maar je begrijpt hopelijk dat een hond opkweken niet te vergelijken is met een kind opvoeden. Citaat:
Daarom moet je oppassen voor veralgemenen en conclusies trekken alvorens je alle elementen kent. |
||
|
|
|
|
|
#1189 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als we het puur over educatie hebben, kan je nochtans veel leren van de opvoeding van een hond. Ik zou daar niet geringschattend over doen, de principes zijn hetzelfde.
|
|
|
#1190 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Dat slaat ook perfect op enkele forummers van de linkerzijde...dat besef je toch...Henri1 is zo'n perfect voorbeeld... |
||
|
|
|
|
|
#1191 |
|
Banneling
|
Geen samenzweringstheorie, Gewoon overijverige VBkadertjes die zoveel mogelijk volspammen met verhaaltjes uit hun duim gezogen verhaaltjes. Hier zwerven ze ook rond, dikwijls met dubbel- en triplenicks.
|
|
|
|
|
|
#1192 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
wat een prachtig beest zeg...een Rot...mocht ik tijd hebben zou ik er mij ook eentje aanschaffen of een Stafford......later als ik op pensioen ben en in mijn buitenverblijf in de Ardennen ga wonen...>5ha grond....laat die tigertank maar lopen...maar misschien is mijn gezondheid dan wat te gammel en neem ik mij zo'n bruine labrador...
|
|
|
#1193 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En zoals ik reeds zei is dat een techniek die circuleert onder alle extremisten... |
|
|
|
|
|
|
#1194 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het VB? Neen, die zijn te druk bezig met Alexandre heilig te verklaren. Net als Van Temsche heeft hij immers een mens vermoord die hen niet aanstond.
Met dat soort straatcriminelen en collaborateurs van het VB heb ik geen uitstaans. Ik ben eerder van de partij van de levende traditie, de nationale verzoening en de rechtvaardige orde.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#1195 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik blijf waar ik ben. Kritisch voor de excessen van het kapitalisme, kritisch voor het moderne nihilisme, open voor de levende traditie. Met nihilisten van links of rechts heb ik geen uitstaans.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#1196 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is Sheikh Khaled Bentounes die in een van zijn boeken dit citaat aanhaalt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 12 april 2012 om 16:41. |
|||||||
|
|
|
|
|
#1197 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
geen fan van Autobahn?
|
|
|
|
#1198 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bron?
|
|
|
#1199 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je vindt het toch niet normaal dat er bij een ruzie klappen vallen. Er scheelt toch ergens iets als er bij een ruzie zo rap klappen uitgedeeld worden. In zo'n maatschappij wens ik toch ook niet te leven. |
|
|
|
|
|
|
#1200 |
|
Banneling
|
Ik las net dit artikel over de reactie op de feiten in de hoek van het VB.
http://aff.skynetblogs.be/archive/20...weer-open.html Frappant hoe gelijklopend die reacties zijn met de reacties op dit forum (uit een bepaalde hoek) Laatst gewijzigd door artisjok : 12 april 2012 om 19:20. |
|
|
|