![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest lijkt het me in de praktijk een onrealistisch, simplistisch voorstel. Laatst gewijzigd door Mam : 13 april 2012 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het voorrecht om te stemmen, hoe kan je daar nu van profiteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dus niet hoe het afschaffen van een dubbele nationaliteit dat zgn "profitariaat" kan verhelpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch lastig om te discussiëren als er mensen meedoen met een bord voor de kop...
Ik zal dan maar een konkreet voorbeeld geven zeker? Een vriend van me heeft dubbele nationaliteit. Hij is Belg én Fransman. Hij rijdt hier in België rond met Franse nummerplaat. Die staat in Frankrijk geadresseerd. Boetes worden naar daar gestuurd en NIET betaald. Als Belg ZONDER dubbele nationaliteit kan dat niet. Door zijn twee nationaliteiten ontwijkt die gast dus boets. Dat lijkt me toch een paar honderdjes voordeel per jaar, niet? Wie het nu nog niet snapt, is blond.
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze kunnen toch niet allemaal drummer zijn als jij? Laatst gewijzigd door giserke : 13 april 2012 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nope kerel. Mijn IQ is + 70
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij ontwijkt die boetes omdat hij in Frankrijk woont, niet vanwege zijn dubbele nationaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ook met militieverplichtingen kan je foefelen als je dubbele nationaliteit hebt. Als je niet ziet dat 2 nationaliteiten een basis van rechtsongelijkheid schept, dan hoor je eigenlijk in de discussie niet thuis. Maar laat vallen: je wil het gewoon niet snappen. Je bent misschien heimelijk blij dat 'sommigen' wat voorrechten genieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Ik krijg het gevoel dat Artisjok wil duiden dat geen enkele nationaliteit voordelen biedt. Daarom wil ze zo graag dat "sommigen" er minstens twee hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen die ik persoonlijk ken, geven grif toe dat ze naargelang de situatie de ene dan wel de andere identiteitskaart trekken. Ze maken er ook geen probleem van om toe te geven dat het in feite niet 100% eerlijk is ten aanzien van mensen met slechts 1 nationaliteit. Waar ligt het aan, ik weet het niet. Omdat het mannen zijn? Omdat ze niet blond zijn? Omdat hun IQ +70 is? Omdat ze objectief en eerlijk kunnen discussiëren? Ik laat alle mogelijkheden open hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() YOUS is natuurlijk een namaak allochtoon, men is ons aan het bedonderen.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=169984 Moderatie? "Zenit Dick Tator artisjok" De kandidaten: is het de bedoeling dat men met meerdere nicks aan één en dezelfde discussie deelneemt? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 april 2012 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het ene land zijn ze strafbaar wegens negationisme en revisionisme (vb Armeense genocide), in het islamitisch heimweeland zijn ze strafbaar als ze niet negationist zijn. Aan welk land zijn ze loyaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tenzij het een bedrijfswagen is mag dat niet.
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet toch simpel zijn? |
|
![]() |
![]() |