![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Dus de holebi's mogen blijven, maar de Joden moeten wel uitgeroeid worden! Een echte progressief jij!
Ik heb nergens expliciet beweerd dat de Joden uitgeroeid moeten worden. Het woord "Jood" laat me volledig koud en heeft geen betekenis voor me. Ik kan perfect leven in een wereld zonder Jood en ik kan perfect leven in een wereld met Joden, net zoals Joden de niet-Joden in deze wereld oninteressant vinden. Daarentegen, mijn aandacht gaat naar de Islam die wel een reeële bedreiging is. [size=5]*KNIP*[/size] Trouwens ook meer gerechtvaardigd daar de Islam dit maal als eerste openlijk de oorlog verklaard heeft. *Geen oproepen tot geweld jegens anders-religieuzen a.u.b. Het is niet conform het forumreglement en bovendien onwettelijk Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 2 augustus 2004 om 21:44. Reden: Geen oproepen tot geweld jegens andersdenkenden |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Binnen enkele jaartjes (maanden?) ligt deze middeleeuwse dwaas onder de grond. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo raakt de wereld op een volstrekt natuurlijke manier verlost van een man met een ronduit onnatuurlijk ideeëngoed... All's well that ends well, nietwaar? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Vind hem zéér pervers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door whoisy : 6 augustus 2004 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Vreemdeling
|
![]() Na het bekijken van de werkelijk sublieme ideeën op http://wolfgang-meister.skynetblogs.be/ vind ik dat wolfgang een eigen programma op TV moet krijgen. In prime-time. Op alle zenders. Dagelijks.
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |