Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2012, 22:42   #881
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotAFallenAngel Bekijk bericht
jawel, maar ik weet niet precies waarop je doelt. Of is het zo moeilijk voor je om aan te geven. dat kan natuurlijk ook.
Nee hoor heb het hier al gevraagd misschiend e thread een beetje volgen?

Het motief waarom een heleboel rijkelui ventjes hun leven op het spel zetten voor zaken waar ze zelf niet beter van worden.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 23:05   #882
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Een motief dat zo lang is ? Mai

maar ach ja het is duidelijk je moet eerst geloven in al de andere samenzweringen voor je deze kan geloven tja ...

Maar je hebt geen bewijzen, en zelfs het bewijs dat je wel "denkt" te hebben is er niet.

nee het officieel rapport bevat dat ook niet.

Grappig deze verklaringen altijd, niks religie ik geloof in feiten, jij in "geloof" en dat is idd een religie de 9/11 religie.

Gelukkig zijn? Weeral niks me te maken je probeert te doen alsof mensen je neit geloven omdat ze niet willen niet omdat JIJ geen enkel bewijs hebt .
Kijk k9, je lijkt me een redelijk gast ... geen gekke flurk als een aantal anderen die hier rondhuppelen.

Ik ben onderzoek beginnen doen naar 9-11 nadat een heel goede vriend me een document had doorgespeeld waarin 'werd bewezen' dat 9-11 een inside job was.

Ik vertelde die bewuste vriend dat dat allemaal larie en apekool was en dat ik hem dat ook zou bewijzen ... in eerste instantie kon ik makkelijk een aantal zaken weerleggen maar hij bleef zaken naar boven halen en inderdaad, hoe dieper ik groef, hoe meer zaken ik identificeerde in het officiële verhaal die niet klopten.

Ik heb thuis een stapel papier liggen van om en bij de 40 cm ... allemaal print outs van NIST report, pentagon evaluation, ... intussen ergens in de rommel kamer ...

Ik ben intussen van één ding overtuigd ... 9-11 kon niet hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Bush-junta

Wie net aan welke touwtjes heeft getrokken van de puppets on a string Bush, Cheney, Wolofowitz, Silverstein, ... is niet bekend bij de massa en redelijk complex. Die puppets zijn er allemaal wel bij gevaren maar de echte grootverdieners zijn publiekelijk niet gekend. En eens je de media controleert (in de VS redelijk simpel) controleer je de ganse maatschappij

Ik ben intussen van één ding overtuigd ... 9-11 kon niet hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Bush-junta en ik maak me sterk dat ieder redelijk persoon met een beetje gezond verstand en veel tijd dezelfde analyse maakt, en jij hoort daarbij ...
Oud 12 april 2012, 23:13   #883
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Kijk k9, je lijkt me een redelijk gast ... geen gekke flurk als een aantal anderen die hier rondhuppelen.

Ik ben onderzoek beginnen doen naar 9-11 nadat een heel goede vriend me een document had doorgespeeld waarin 'werd bewezen' dat 9-11 een inside job was.

Ik vertelde die bewuste vriend dat dat allemaal larie en apekool was en dat ik hem dat ook zou bewijzen ... in eerste instantie kon ik makkelijk een aantal zaken weerleggen maar hij bleef zaken naar boven halen en inderdaad, hoe dieper ik groef, hoe meer zaken ik identificeerde in het officiële verhaal die niet klopten.

Ik heb thuis een stapel papier liggen van om en bij de 40 cm ... allemaal print outs van NIST report, pentagon evaluation, ... intussen ergens in de rommel kamer ...

Ik ben intussen van één ding overtuigd ... 9-11 kon niet hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Bush-junta
Ik denk dat je je dan te focust op kleine dingen en niet op de belangrijke zaken,

waarom, hoe met welk motief. Dat zijn de belangrijke vragen en daar heb je geen antwoord op .

Citaat:
Wie net aan welke touwtjes heeft getrokken van de puppets on a string Bush, Cheney, Wolofowitz, Silverstein, ... is niet bekend bij de massa en redelijk complex. Die puppets zijn er allemaal wel bij gevaren maar de echte grootverdieners zijn publiekelijk niet gekend. En eens je de media controleert (in de VS redelijk simpel) controleer je de ganse maatschappij
Maar waarom? Waarom zetten deze en alle "puppeteers" alles op het spel voor NIKS want iraq en afghanistan ehbben niks opgebract voor al de mensen die je opsomt.

Citaat:
Ik ben intussen van één ding overtuigd ... 9-11 kon niet hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Bush-junta en ik maak me sterk dat ieder redelijk persoon met een beetje gezond verstand en veel tijd dezelfde analyse maakt, en jij hoort daarbij ...
Sorry zolang ik geen enkel motief zie (want ik ben me er terdege van bewust dat bush en coalles behalve heilig was) kan ik daar niet in volgen.

Ik zit al jaren op vele fora en heb al heel veel mensen die in 9/11 geloofde dat bush of andere erachter zaten maar nog NOOIT heeft iemand me de vragen kunnen uitleggen die ik dan stel.

Men leutert over pijpleidingen in afghanistan belangen in iraq maar die zijn allemaal simpel te weerleggen en dan is het stil end an is het duidelijk dat er ekel was los aan elkaar hangende grotendeels verzonnen thorien zijn, niks concreet .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 13 april 2012, 00:12   #884
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee hoor heb het hier al gevraagd misschiend e thread een beetje volgen?

Het motief waarom een heleboel rijkelui ventjes hun leven op het spel zetten voor zaken waar ze zelf niet beter van worden.
Dat is een zeer materiële gedachte. Sommige mensen zijn bereid hun fortuinen uit te geven aan dromen of dingen waarin ze echt geloven. Waarom zouden bv sectes zoveel geld uit allerlei mensen kunnen persen?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2012, 08:17   #885
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Dat is een zeer materiële gedachte. Sommige mensen zijn bereid hun fortuinen uit te geven aan dromen of dingen waarin ze echt geloven. Waarom zouden bv sectes zoveel geld uit allerlei mensen kunnen persen?
Dus jij beweert dan dat bush cheney en zowat de hele top van de burgerlijke administratie tot een sekte behoord?

Of dat ze op een of andere rare manier het geloof hadden dat ze absoluut iraq en afghanistan moesten binnenvallen? Een geloof zo groot dat ze duizenden VS burgergs en de doodstraf voor zichzelf riskeerden?

Oud 13 april 2012, 08:32   #886
k9

Standaard

Citaat:
Maar zo moeilijk is dat toch niet?
Niemand slaagt er nochtans in.

Citaat:
motief: probleem-reactie-oplossing: Meer mogelijkheden om de politiestaat verder op te laten rukken zonder te veel weerstand (body scanners, patriot act en ga maar door, maar het gaat nog veel dieper dan dat).
Dus jouw theorie is dat honderden top mensen van de bush administratie (vooral rijkeluitjes) samenzworen om duizenden VS burgers om te brengen om een aantal jaar wat wetten in te voeren waar ze zelf niks beter van worden en dis hen zelfs op veel protest onthaald werden?

Dan blijft de vraag waarom? Waarom riskeert bush zijn leven voor de patriot act?

Citaat:
Vraag je ook dit eens af: who benefits? de arabieren? moslims? nope!
Al qaida bereikte faam die ze ervoor nooit had.

Who "benefits" van de talloze zelfmoord terroristen over de wereld? Die terroristen zelf? Geloof doet mensen gekke dingen doen probleem is en blijft dat zelfmoord terroristen kleine groepjes zijn, de top van de bush administratie is dat niet .

Citaat:
Hoe? Gewoon, met toestemming van de top! Die hebben aan alle touwtjes getrokken. Zonder dat was zo'n operatie echt niet gelukt.Het was trouwens al bekend voor de torens gebouwd werden, wat hun 'fate' zou zijn. Zo ver en zo diep gaat de conspiracy. Zelfs dat het twee torens zijn heeft een diepe
psychologische en symbolische achtergrond.
Kijk dan ga je ervan uit dat honderden mensen hun leven riskeren gewoon om bevelen van de administratie uit te voeren, dat die mensen ongedetecteerd hun ding konden doen zwegen en dit al jaren verborgen hebben. Hoe meer tijd erover gaat hoe onwaarschijnlijker dit word (en het was al pratisch onmogelijk van het begin)

Hoe kan je honderden mensen zonder enige voordeel voor hen overtuigen om de doodstraf te riskeren? Hoe kan je dit verstoppen en verborgen houden eens de bush administratie weg was? Nog emer mensen bij de samenzwering betrekken? Ok dan zit je met duizenden en elke peroson extra maakt het onwaarschijnlijker en ongeloofwaardiger .

Citaat:
En ik sluit me aan bij Gun, dat je me redelijk lijkt, en ik vraag je op te passen dat je zaken niet onbewust laat aan/uit sluiten bij je kernovertuiging.
En ik vermoed dat je kernovertuiging is dat Bush en consorten er niet achter zitten.
Tuurlijk er is geen bewijs van en het is gewoonweg niet logisch.

Dat de top van de VS en rijklui zoontje bush plots samenzweert met een massa mensen om duizenden VS burgers de dood in te jagen voor domme zaken zoals afghanistan binnenvallen en patriot act rammelt gewoon langs alle kanten als verklaring.

Dat een moslim groepering die al jaren aanslagen pleegde tegen de VS erin slaagde is veel logischer en word dan nog eens ondersteund door effectieve bewijzen.

Oud 13 april 2012, 10:46   #887
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Dat moslim groeperingen die aanslag hebben gepleegd alleen uit geloofsoverwegingen is trouwens net zo goed zeer ongeloofwaardig.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2012, 13:35   #888
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat moslim groeperingen die aanslag hebben gepleegd alleen uit geloofsoverwegingen is trouwens net zo goed zeer ongeloofwaardig.
Waarom? Daarvoor en daarna deden ze soortgelijke zelfmoordaanslagen .

Oud 13 april 2012, 14:18   #889
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus jij beweert dan dat bush cheney en zowat de hele top van de burgerlijke administratie tot een sekte behoord?
Ik gebruikte sectes als voorbeeld en dat maak jij ervan... Mensen die alles zouden opgeven, zelfs familie, voor hun geloof, dromen er daar spelen sectes op in. En de wereld is vol met rijke megalomanen. En eens die zoveel geld hebben gemaakt, zoeken die andere, wie weet welke, doelen in hun leven.

Citaat:
Of dat ze op een of andere rare manier het geloof hadden dat ze absoluut iraq en afghanistan moesten binnenvallen? Een geloof zo groot dat ze duizenden VS burgergs en de doodstraf voor zichzelf riskeerden?
Wat als ze geen keus hadden? Of denk jij dat regeringen de volledige wereld leiden?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2012, 15:45   #890
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Ik heb zo´n voorgevoel dat hier enkele nog altijd geen weet van hebben :

Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Project...erican_Century

Het Project for the New American Century (PNAC, Project voor de Nieuwe Amerikaanse Eeuw) is een Amerikaanse, neoconservatieve denktank. PNAC werd in 1997 opgericht door het New Citizenship Project als een organisatie die zich het wereldwijde Amerikaanse leiderschap tot doel stelt.
Leden van het PNAC waren goed vertegenwoordigd in de Amerikaanse regeringen onder George W. Bush.

# Op 20 mei 2008 werd de website van de PNAC gesloten #

PNAC draagt de volgende kernpunten uit:

Amerikaans leiderschap is goed voor zowel Amerika als de rest van de wereld;
Zulk leiderschap vereist militaire kracht, diplomatieke energie en overtuiging aan morele principes;
Te weinig leiders maken zich tegenwoordig sterk voor wereldwijd leiderschap.
De inleiding van het PNAC-rapport "Rebuilding America's Defenses" (2000) noemt vier militaire kerndoelen:
- Het Amerikaanse thuisland beschermen;
- Tegelijkertijd meerdere belangrijke oorlogen overtuigend kunnen winnen;
- Politietaken uitvoeren
- Hervorming van de krijgsmacht

Algemeen

Het PNAC wordt door velen buiten de Verenigde Staten als omstreden gezien. Een belangrijk deel van de kritiek is dat het project militaire en economische overheersing van land, ruimte en cyberspace door de Verenigde Staten lijkt voor te staan, ofwel Amerikaanse wereldzakenoverheersing (Pax Americana). Hierbij past de term "the New American Century", gebaseerd op het idee dat de 20e eeuw de Amerikaanse Eeuw was. Analisten debatteren of de Irakoorlog, die in maart 2003 onder de codenaam Operation Iraqi Freedom (Operatie Iraakse Vrijheid) is begonnen, de eerste belangrijkste stap naar het uitvoeren van deze doelstellingen is.

Het PNAC lobbyt actief voor haar denkbeelden, niet alleen in de V.S. maar ook bij bevriende buitenlandse politici (de trans-Atlantische as). Zo verschaft de organisatie deze politici korte samenvattingen van omvangrijke politieke concepten die in een aktetas passen, de zogenaamde brief test case.

Oprichters en leden

Onder de vijfentwintig oprichters van PNAC bevonden zich onder meer de volgende mensen:

Jeb Bush, gouverneur van de staat Florida
Dick Cheney, vicepresident onder George W. Bush
Steve Forbes, kapitaalkrachtig directeur en redacteur van Forbes Magazine
Francis Fukuyama, hoogleraar politicologie
Donald Kagan, hoogleraar geschiedenis
William Kristol, anno 2004 voorzitter
Lewis Libby, Pentagonmedewerker, later stafchef van vicepresident Dick Cheney
Dan Quayle, vicepresident onder president George H.W. Bush
Donald Rumsfeld, Minister van Defensie (Secretary of Defense) onder George W. Bush
Paul Wolfowitz, adviseur van president George W. Bush en van 1 juni 2005 tot 30 juni 2007 president van de Wereldbank.
Aaron Friedberg
Andere bekende leden zijn:

George Weigel, publicist en een katholiek theoloog
Richard Perle
Zalmay Khalilzad
Sponsoring

Het PNAC wordt financieel gesteund door onder meer Bradley Foundation, John M. Olin Foundation en Scaife Foundations (Sarah Mellon Scaife Foundation).

Reacties
Een van de reacties op het PNAC is het "BRussels Tribunaal" opgericht onder andere door Lieven De Cauter.
Onder andere de redactie van From the Wilderness meent dat de PNAC een blauwdruk levert voor het met onwettige middelen veroveren van de wereld. Zij meent dat de aanslagen op 11 september expres toegelaten zijn door personen binnen de regering met het oog op de verovering van Afghanistan, Irak, Iran en de uitholling van de burgerrechten en vrijheid in Amerika.
# Opvolger van PNAC onder andere naam # :
http://www.foreignpolicyi.org/
vbtje
Citaat:
Conclusion: The False Promise of Nuclear Diplomacy
As Iran’s controversial nuclear program approaches the “zone of immunity,” the United States should work, individually and with like-minded nations, to dramatically increase the pressure on Iran by implementing all possible sanctions. Attempts by either President Obama or Senate Majority Leader Harry Reid (D-NV) to water down sanctions will not adequately increase pressure against the Iranian regime. An effective strategy towards Tehran will also require the United States to make clear that a nuclear Iran is truly unacceptable and that if necessary, military action will be used to prevent that nightmare scenario.

Certainly, when one recognizes that the United States and international community have repeatedly offered Iran substantive and beneficial economic assistance over the past decade, only to be rebuffed, then one can only conclude that the Iranian leadership is simply uninterested in negotiating away their ability to produce a nuclear weapon.
Zonder gelukte 9/11 waren die doelstellingen nooit van de grond geraakt (geen goedkeuring van de nodige vele $$$$$$$$$ door het Congres)

uitgebreide uitleg PNAC:
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Project...erican_Century

"New Pearl Harbor" Section V of Rebuilding America's Defenses, entitled "Creating Tomorrow's Dominant Force", includes the sentence: "Further, the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent some catastrophic and catalyzing event––like a new Pearl Harbor" (51).[14]
http://www.webcitation.org/5e3est5lT

Though not arguing that Bush administration PNAC members were complicit in those attacks, other social critics such as commentator Manuel Valenzuela and journalist Mark Danner,[41][42][43] investigative journalist John Pilger, in New Statesman,[44] and former editor of The San Francisco Chronicle Bernard Weiner, in CounterPunch,[45] all argue that PNAC members used the events of 9/11 as the "Pearl Harbor" that they needed––that is, as an "opportunity" to "capitalize on" (in Pilger's words), in order to enact long-desired plans.

....]

Laatst gewijzigd door Micele : 13 april 2012 om 15:55.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2012, 16:24   #891
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Precies , en om dezelfde redenen.
Oud 13 april 2012, 16:51   #892
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Belangrijkste reden : US support for Isreal
Oud 13 april 2012, 17:33   #893
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Ik gebruikte sectes als voorbeeld en dat maak jij ervan...
JIJ gaf het als voorbeeld vandaar mijn vraag .

Citaat:
Mensen die alles zouden opgeven, zelfs familie, voor hun geloof, dromen er daar spelen sectes op in. En de wereld is vol met rijke megalomanen. En eens die zoveel geld hebben gemaakt, zoeken die andere, wie weet welke, doelen in hun leven.
Typisch nikszeggend antwoord, nee ik zie bush zelfs als rijkeluis kindje niet in staat samen tre zweren om duizenden VS burgers te vermoorden daar lijkt die mij veel te fils de papa voor . En nee ik zie dat zowat de heel top vand e VS niet in staat toe zijn, nogmaals waarom zou iemand zijn ruike luis leventje riskeren voor bijna niks ?

Citaat:
Wat als ze geen keus hadden? Of denk jij dat regeringen de volledige wereld leiden?
Ik stel de vraag em je antwoord zelf met vragen ? Geef dan gewoon toe dat je neit weet.

Zeg JIJ het maar waarom hadden ze geen keuze? Zeg dan wie wel de werels leid en leg uit waarom ze 9/11 nodig hadden als ze de wereld toch al leiden ?

Oud 13 april 2012, 17:37   #894
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik heb zo´n voorgevoel dat hier enkele nog altijd geen weet van hebben :

# Opvolger van PNAC onder andere naam # :
http://www.foreignpolicyi.org/
vbtje

Zonder gelukte 9/11 waren die doelstellingen nooit van de grond geraakt (geen goedkeuring van de nodige vele $$$$$$$$$ door het Congres)

uitgebreide uitleg PNAC:
Grappig iran was nooit betrokken bij 9/11

Zelfs iraq was er nooit bij betrokken, moet je wel dom zijn duizenden doden en dan vergeten een duidelijke link naar iraq erin te steken.

Als je zo een onzin uitslaat is het moeilijk de rest serieus te nemen .

EN ja ik heb dit tekstje over pnac al in verschillende vormen gelezen en het blijft even NIKS zeggend .

Oud 13 april 2012, 17:37   #895
k9

Standaard

Citaat:
Precies , en om dezelfde redenen.
En die zijn?

Oud 13 april 2012, 17:38   #896
k9

Standaard

Citaat:
Belangrijkste reden : US support for Isreal
Is maar een klein deeltje, situatie is veel complexer dan louter israel .

Oud 13 april 2012, 20:32   #897
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is maar een klein deeltje, situatie is veel complexer dan louter israel .
Klopt ,

Sheikh Mohammed said that the purpose of the attack on the Twin Towers was to "wake the American people up." Sheikh Mohammed said that if the target would have been strictly military or government, the American people would not focus on the atrocities that America is committing by supporting Israel against the Palestinian people and America's self-serving foreign policy that corrupts Arab governments and leads to further exploitation of the Arab/Muslim peoples.
Oud 13 april 2012, 21:15   #898
k9

Standaard

Citaat:
you lost me. Ik vind je zo enorm onsamenhangend en maar wat slagen in de lucht slaan. Sorry maar ik kan er niks mee.
Het antwoord van iemand die gewoonweg geen anwoord heeft, face it je hebt geen antwoord op de vragen die ik stel. Het zijn nochtans simpele vragen : wie , wat waarom,... Iedereen met wat verstand vraagt die .

Oud 14 april 2012, 09:43   #899
k9

Standaard

Citaat:
Je kan duidelijk niet zomaar de conclusie trekken: "iemand die gewoonweg geen antwoord heeft"
Want dat weet je niet.
IK vraag je de antwoorden en je antwoord 'daar kan ik niks mee'

tja dan is wel duidelijk dat je geen antwoord hebt .

Citaat:
Ik heb er behoorlijk veel onderzoek naar gedaan en beweer niet eens dat ik alles weet. Maar beweren dat Bush en hoger er niks van wisten en er niet achter zitten is raaskalerij.
Ok dus leg maar uit waarom bush zijn leven op het spel zet voor nota bene een nutteloze invasie van afghanistan en een wet zoals patriot act die zonder duizenden doden er ook wel kon komen.

Citaat:
Ik geef je geen antwoorden op je vragen omdat ik je postings enorm onsamenhangend en onduidelijk vind. Je springt van het een naar het ander en je verbindt van alles en nog wat. Ik vind het niet te lezen.
Als je wat meer to the point wil komen wil ik er wel op ingaan, maar tot nu vind ik het te veel een ratjetoe, sorry.
En dit vind ik typisch het antwoord van iemand die geen antwoord heeft, ik reageer enkel op wat JIJ zei .

'Dus jouw theorie is dat honderden top mensen van de bush administratie (vooral rijkeluitjes) samenzworen om duizenden VS burgers om te brengen om een aantal jaar wat wetten in te voeren waar ze zelf niks beter van werden?

Dan blijft de vraag waarom? Waarom riskeert bush zijn leven voor de patriot act?'

Sorry is toch een eenvoudige opmerking en vraag op jouw opmerking dat bush het deed voor patriot act .

'Al qaida bereikte faam die ze ervoor nooit had.'

weeral simpele opmerking op jouw vraag, feit is en blijft dat er voor en na 9/11 zelfmoordaanslagem waren 9/11 past in dat rijtje, Bush die plots duizenden VS burgers ombrengt niet .

Dan begon JIJ weer over de bush top die alles wist en plande

mijn simpele vraag : '
Hoe kan je honderden mensen zonder enige voordeel voor hen overtuigen om de doodstraf te riskeren?
Hoe kan je dit verstoppen en verborgen houden eens de bush administratie weg was? Nog meer mensen bij de samenzwering betrekken? '

Maar ik kan geloven dat dit voor jou onsamenhangend lijkt want zo'n vragen wil je niet antwoorden want je WIL geloven in de samenzwering .

Oud 14 april 2012, 11:30   #900
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je je dan te focust op kleine dingen en niet op de belangrijke zaken,waarom, hoe met welk motief. Dat zijn de belangrijke vragen en daar heb je geen antwoord op.
Het zijn net die kleine zaken van totaal onmogelijke verklaringen die een berg vormen ...

Citaat:
Maar waarom? Waarom zetten deze en alle "puppeteers" alles op het spel voor NIKS want iraq en afghanistan ehbben niks opgebract voor al de mensen die je opsomt.
Niks opgebracht?
- Google eens even naar het bedrijf waar Cheney vóór zijn politike carrière CEO was
- Check wat dit bedrijf in Irak heeft uitgespookt ná 9-11
- Wat verdienden ze pér maaltijd geserveerd aan de militairen

Citaat:
Sorry zolang ik geen enkel motief zie (want ik ben me er terdege van bewust dat bush en coalles behalve heilig was) kan ik daar niet in volgen.
Ik ben er intussen 100% van overtuigd dat je dit niet meent

Citaat:
Ik zit al jaren op vele fora en heb al heel veel mensen die in 9/11 geloofde dat bush of andere erachter zaten maar nog NOOIT heeft iemand me de vragen kunnen uitleggen die ik dan stel.
Bush zat er niet achter ... daar is hij niet intelligent genoeg voor ... Bush was de puppet.

Citaat:
Men leutert over pijpleidingen in afghanistan belangen in iraq maar die zijn allemaal simpel te weerleggen en dan is het stil end an is het duidelijk dat er ekel was los aan elkaar hangende grotendeels verzonnen thorien zijn, niks concreet .
Kijk eens hoe de maatschappij in Europa en vooral de VS is gewijzigd het laatste decennia ... meer en meer politiestaat, camera's allerhande, security in de luchthavens, ... en iedereen slikt dat, zou nochtans onmogelijk geweest zijn in de jaren 80 ... maar onder het mom van de onveiligheid, war on terror, ... wordt dat aanvaard

En hoe is Hitler aan de macht gekomen,

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be