![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U blijft poneren dat ze gaan lopen zijn.
Wij weten beter, hij is op de smerigst mogelijke manier door de Noord-Belgische collaborateurs buitengepest omdat pottenkijkers in de Arco en Ethias-keuken niet welkom waren.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#882 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feiten, verzinsels, uitvluchten? Wie zal het zeggen. Je moet echt al heel ver weg zijn vooraleer je iemand als Johan Vandelanotte vertrouwt op zijn woord.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#883 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#884 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#885 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#886 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat houdt enkel in dat er een zeker mate van wederzijds respect is voor elkaars standpunten. Marc Reynebeau heeft het voorwoord geschreven van een van de boekjes van Bart De Wever. Denkt u nu dat Marc Reynebeau het in grote lijnen eens is met de inhoud van het boekje ? Ik dacht het niet. Er staats zelfs expliciet in het voorwoord dat dit niet het geval is. Er zijn nu bijvoorbeeld veel meer details bekend over het zinken van de Titanic dan pakweg een klein jaar na de feiten. Geschiedkundigen zijn niet allemaal zo gekleurd zoals u beweert. En als er voldoende tijd over gaat worden sommige zaken zelfs door overwinnaars makkelijker toegegeven. Er zijn zelfs minder fraaie details bekend van de geallieerden in WOII. Zoals het keihard beliegen van de Polen door Churchil. De aanval op de Franse marine door de Britten, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#887 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#888 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#889 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je nu echt dat ze hiervoor bij de N-VA niet voor beducht waren ?
![]() |
![]() |
![]() |
#890 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#891 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst moet men het in grote lijnen eens zijn met de inhoud van het boek, nu is het ineens alleen nog met de accuraatheid ? Wat is het nu in feite ? Ik heb de indruk dat u het zelf allemaal niet zo goed weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#892 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik vermoed dat de gevestigde partijen die er wel voor verantwoordelijk zijn verdomd goed weten/wisten waar het scheef zit/zat, en het niet naar buiten mag/mocht komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#893 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#894 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#895 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar begint u wel over als bij de komende peiling blijkt dat N-VA 1 procentje verliest dan denkt u dat de val is ingezet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer het misverstand uit te klaren. Het is niet omdat als je een voorwoord schrijft van een boek je de standpunten die hierin worden weergegeven onderschrijft. Je onderschrijft wel ergens de accuraatheid van het boek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#897 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na het doorbreken van het wereldrecord formatiegesprekken is heel de politieke klasse verantwoordelijkheid. Welke politieke partijen heeft de gesprekken nu weer geblokkeerd door eerst enkel en alleen over BHV en dergelijke akkoorden te willen sluiten ?
![]() |
![]() |
![]() |
#898 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
U begrijpt toch dat uw tweede post iets heel anders zegt dan de eerste. Trouwens als het een politiek boek betreft, dan gaat het vooral over meningen en misschien ideologieën. Dus degene die het voorwoord schrijft van een boek is verplicht een grondige studie te doen van die accuratesse van dat boek ? Ik denk het niet. Maar hier kan ik uw punt al iets beter begrijpen. Ik denk gewoon dat het uit respect is van politicus tot politicus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#899 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Getuige : Wie is er nu verantwoordelijk gesteld voor het probleem Dexia ? Waar is die parlementaire onderzoekscommissie ? Als N-VA nog deel zou uitmaken van de regering, geloof me vrij die commissie zou eer zijn. En Groen zou die ook eisen. Evenals nu maar dan in oppositierol. Maar in die rol zijn ze nu eenmaal makkelijker opzij te zetten. Vandaar dat ze er ook niet bijmochten. Het past allemaal perfect in het plaatje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#900 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet juist wat jij juist begrijpt onder de noemer "respect van politicus tot politicus". Bedoel je daar hetzelfde soort respect dat Bart De Wever koestert ten aanzien van Filip De Winter ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 april 2012 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |