![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik stel vast dat de N-VA nu met zekerheid eerder kiest voor de sossen dan voor het VB . Ik denk dat er nu een groot deel van hun kiezers spijt heeft van hun stem. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 15 april 2012 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, aan de zijkant kan je veel veranderen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En door de broek te laten zakken en aan de Belgische leiband te lopen wel?
Ernstig blijven he.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Dat is juist; maar je moet nu eenmaal keuzes maken. Ik zeg niet dat de NVA een permanente coalitie moet aangaan met het VB; dat zeker niet; maar nu de kans alweer groot is om een meerderheid te behalen kijken ze bij de NVA ALWEER!!! de andere kant op; zelfs op voorhand al. In je kaarten laten kijken nog voor de verkiezingen is het domste wat je kunt doen. Ik heb 1 maal gestemd voor de NVA; en wat deden ze toen; mijn stem weggeven aan de CD&V door met ze in kartel te gaan. Dus ik laat me niet nogmaals vangen. Ofwel ben je consequent en ga je voor je programma; ofwel laat je je meeslepen door de media en haar opinies en verander je om de week van standpunt; gelijk de NVA momenteel aan het doen is. En het is vooral het laatste dat zwaar doorweegt bij de NVA: de media heeft ze grootgemaakt; en nu moet de NVA hun spelletje wel meespelen anders zijn ze gedoemd om ook een "media-afspraak" tegen hun te krijgen. Waarom kan deze "kunstmatige" ruzie; en ik zeg duidelijk kunstmatig; niet voor 1 keer bijgelegd worden om het gezamenlijk doel te bereiken: namelijk het klein krijgen van de klassieke partijen.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Is dat net niet het grote spagaat van de NVA? Ze zeggen dat de VB standpunten haaks staan op hun programma; maar ze gaan wel achter dezelfde kiezer aan. Dus ofwel maakt het weinig uit voor de kiezer waarop hij stemt; maar dat lijkt niet echt aannemelijk omdat deze partijen een duidelijk (nou ja) programma hebben en men weet waarvoor men stemt; ofwel liegt de NVA en zijn beide programma's bijzonder compatibel en verenigbaar. En ik denk toch dat het dat laatste zal zijn. Ik vraag me toch af welke angst men heeft bij de NVA om toch maar steeds bij de klassieke partijen aan te schurken als het erop aan komt.
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan men zich nog meer voor het hoofd schieten ? ![]() Die Jambon is achterlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben sterk geneigd om terug Vlaams Belang te stemmen, zeker nu ze hun economisch programma verbeterd hebben. Enkel hun anti-islamgezever moet nog weg. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 15 april 2012 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grap is nu duidelijk, ze willen een onafhankelijk Vlaanderen, maar Belgie moet blijven bestaan zodat het anti-Vlaams profitariaat verzekerd is van de macht.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB en de N-VA hebben op teveel vlakken te grote verschillen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() En de NVA met de regimepartijen niet dan ? Of is hun programma kiezersbedrog ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Enkel partijen die 100% gaan voor Vlaamse onafhankelijkheid komen nog in aanmerking voor mijn stem. Op dit ogenblik is dat alleen Vlaams Belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Met dank aan de N-VA moeten de V-partijen geen 50%, maar wel 60-70% halen om hun Vlaamse droom te kunnen verwezenlijken.
Ik kan daarmee leven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Voil�* que les nationalistes flamands s'entretuent maintenant". Nu, wat dit laatste betreft: mij niet gelaten. |
|
![]() |
![]() |