![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het VB blijkt eens te meer de enige partij die complexloos en radikaal opkomt voor een Vlaamse onafhankelijkheid. Zolang er geen meerderheid is die kiest voor vlaamse onafhankelijkheid zou een onafhankelijk Vlaanderen gebaseerd zijn op een minderheidsbasis ergo ondemocratisch. Anders gezegd: zolang de Vlamingen te laf zijn om hun eigen destiny in handen te nemen zal Vlaanderen nooit onafhankelijk zijn. Voor diegenen echter die wel voorstander zijn van een zelfstandig Vlaanderen blijft er spijtig genoeg slechts één partij over.
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vele moslima's dragen geen hoofddoek, er zijn moslims die varkensvlees eten, vele moslims hebben niet-moslims als vrienden. die moslims zijn even westers als ons hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
|
![]() Ik heb dat niet zo echt gevolgd maar: is die gast ook tegen de sharia ttz tegen racisme, vrouwendiscriminatie, homofobie en anti-democratie?
![]() |
#304 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/#!/FDW_VB/status/191456191937921025 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die onafhankelijkheid komt er hoor, alleen zullen het de Franstaligen zijn die het zullen uitroepen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
|
![]() Citaat:
In België zijn de voorstanders van vrouwendiscriminatie, homofobie, anti-democratie enz niet in gevaar zolang ze op de linkies blijven stemmen. Dus: Don't fear...die discrminerende ideologie wordt goed beschermd hier...
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
|
![]() Citaat:
Omdat het miljardenslurpende cordon niet werkt?
![]() |
![]() |
#309 |
|
![]() aha...een islam aanhanger dus...tsssss...gaan ze die durven veroordelen vraag ik mij af....kijk maar wat er gebeurd is met de cartoontoestanden....dat waren gewoon "beeldekens" in een gazet hé...
![]() |
#310 |
Minister-President
|
![]() Exact de reden dat ik hoog en droog in Duitsland zit. Ik ben hier zelf zowat de meest rechtse persoon btw, en dat terwijl fies mijn uitscheldt voor linkie =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar behoedt U voor het dubbele gezicht he. Want sommige van die "westerse" moslims lachen toch in hun vuistje als een Merah-ke wat joden aflapt in een school. (zoals er sommige neo-naziekes in hun vuistje lachen als een Breivikske zijn stoten uithaalt). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Minister
|
![]() Italiaans, Piano betekent rustig
![]() |
#313 | ||
|
![]() [quote]Er zijn miljoenen Nazi's die geen Joden hebben vergast enz...dus nu mag ik niet meer tegen het Nazisme zijn?
![]() Citaat:
Citaat:
Tot Breivik konden wij zeggen dat 100% van het wereldterrorisme in naam van de islam werd gepleegd. Nu moeten wij ons noodgedwongen beperken tot 99,999999999999999%.... Fieseler doesn't like it... ![]()
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Minister
|
![]() Tss tss tss, 'k heb het al lang geleden gezegd, zowel de NVA als het VB hebben één ding gemeen, ze vergissen zich van vijand.
Dom, heel dom, want als er iets is wat het grote geheel niet ten goede komt is het een verdeeldheid aan rechterzijde. Hoor je dat de linkerzijde doen? Ze zijn het misschien niet altijd eens, maar het gaat over the big picture. Dit geld op grote schaal, maar zelfs tot op kleine schaal, hier op dit forum. Ik begrijp niet waarom de NVA nu openlijk op het VB geschopt heeft, al zet het me wel aan het denken. Het lijkt me dat ze verwachten meer stemmen te kunnen afsnoepen van de traditionele partijen als dat ze nu nog van het VB kunnen afsnoepen. Een andere weldenkende reden kan ik niet bedenken :[
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 17 april 2012 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
|
![]() Lijkt me onwaarschijnlijk gezien de verkettering die ze doorvoerden op het VB. Als de traditionelen dat doen overleven ze het totaal niet. Het VB trouwens ook niet. Dat zou je reinste politieke zelfmoord zijn.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/9307/
http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/9118/ http://www.vlaamsbelang.org/persberichten/1724/ http://www.vlaamsbelang.org/persberichten/1725/ http://www.vlaamsbelang.org/persberichten/1705/ http://www.vlaamsbelang.org/persberichten/1652/
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb u helemaal verkeerd begrepen. Mijn excuses daarvoor. Ik dacht dat u het had over kritiek op de NVA...zoals het verspreiden van leugens en zo...bijvoorbeeld: "de NVA is een bende racistische bruinhemden die de antidemocratie toepassen en voeden" enz enz....maar u bedoelde uiteraard dat het VB A/ zijn rol als oppositiepartij niet mag spelen B/ geen algemene vaststellingen mag doen (zoals het citeren van hetgeen de NVA'ers zelf zeggen op de zevende dag) en zo... Oh...maar goed dat ik dat nu heb begrepen...dus elke politiek geladen zin waar de afkorting NVA in voorkomt is een aanval onder de gordel tegen de NVA. Deze houding doet mij aan iets peinzen zie...was het niet ten tijde van Mao, Stalin en nonkel Dolf dat politieke partijen niets mochten zeggen over "DE PARTIJ"?
![]() |