![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Er hangt nu toch wel al een beetje veel rook rond Pol.
Als hij de "de poorten van de hel" open doet, zal hij de ganse partij bekladden. Ik zou hem liever zien opstappen, want schuldig of niet, hij is ooit bij de sossen geweest en dat kan nooit nog goed komen.
|
|
|
#202 | |
|
|
Citaat:
u wil hier beweren dat als iets in privé handen is het geen subsidies kan krijgen?Ik heb vijf luttele minuutjes gegoogled en ik had drie maal prijs. Lees te texten...Woestijnvis bijvoorbeeld heeft niet alleen het contract van de eeuw gekregen van de VRT maar werd door diezelfde VRT ook naar de hemel geprezen op voorwaarde dat zij zich aan het cordon mediatique hielden en dezelde links/anti Vlaamse teneur zouden bezigen... Zelfs diene pipo van de pappenheimers heeft dat ooit toegegeven: jamaar wij mogen niemand van het VB uitnodigen van de VRT... Maar bon: laat ons allen overeen komen dat Humo een degelijk blad is dat de centrumgedachte bezigt....not.... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 april 2012 om 07:52. |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Banneling
|
Rotte appels: Het is een fenomeen waar elke partij vroeg of laat mee krijgt af te rekenen.
Ze ontkennen, wegmoffelen of goedpraten heeft geen zin en werkt contraproduktief. Zelfs bij de PS weten ze dat ondertussen. De N-VA lijkt een moeilijke puberteit door te maken en kiest voor de oude recepten.... |
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Banneling
|
Even tussendoor:
"Losse handjes" is bij ons een uitdrukking voor mannen/mensen met agressief gedrag, wiens handen al eens uitschieten in het uitdelen van klappen. Citaat:
"handtastelijke mannen" zijn mannen die hun handen niet thuis kunnen houden. ---------------- Stond het zo ook in de Humo? "Losse handjes"????? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 april 2012 om 07:55. |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
opmerkelijk is wel dat er in de Morgen maar een klein artikeltje staat ergens in het midden van de krant en dat in de Standaard er een groter artikel staat die in feite vooral Humo aanvalt.
maw, Humo wordt hier niet in gevolgd. Ok, op Radio 1 vanmorgen ging Lisbo Imbo in de aanval, maar dat werd toch weer wat gecounterd door politicoloog De Vos.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
Bon:
Deze zever heeft lang genoeg geduurd. Mogen we nu eindelijk concluderen dat Pol Van Den Driessche vermeende handtastelijke neigingen had zolang hij journalist, sos en tjeef was en dat deze eigenschap als bij wonder was verdwenen eens hij lid werd van de NVA? bon...next...
|
|
|
#207 |
|
Minister-President
|
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor "geile Pol" zich terugtrekt uit de politiek wegens "gezondheidsredenen".
|
|
|
#208 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
niet alleen N-VA'ers, ook journalisten van de Standaard en Knack. of zitten die allemaal in het N-VA-complot volgens jou?
Als dat allemaal waar is, hoe zijn er nog op dat moment in feite nog kranten gemaakt? daar was toch gewoon geen tijd voor??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Banneling
|
de positie ven pol wordt moeilijk en blijkbaar ook terecht, maar het blijft een rancuneuze aanval op het imago van de NV-A door de humo...die vrouwen zijn nog eens een keertje misbruikt dus..
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn (waarschijnlijk) in �*lle politieke partijen zo'n mensen. Wat te denken van vrouwen die door hun kledij en verleidende maniertjes mannen proberen te strikken ? (Meestal voor €'s). Die 2 vrouwen in "Reyers laat" hebben gedacht: "Nù is het 't moment. We smeden het ijzer terwijl het heet is". |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tjonge tjonge wat een vuilbak van overlopertjes van twijfelachig allooi allerhande is die NVA toch geworden. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 april 2012 om 08:16. |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat wel geweldig opviel was het kontengedraai toen lieven van Gils vroeg waarom er nu pas (20 jaar later) klachten kwamen...daar konden de dames geen fatsoenlijk antwoord op geven (zonder de humo te blammeren vermoedelijk) |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vanmorgen op radio 1 Mia Doornaert gehoord. Vakbondsafgevaardigde bij het Nieuwsblad tijdens de periode in kwestie. Zei dat ze geen weet had van klachten en liet verstaan dat ze het humoverhaal als roddel beschouwt.
|
|
|
#215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ofwel geile bokken toelieten ofwel misschien wel een heet jagerke gezien hebben, maar dat het toch binnen de perken bleef. Hoe dan ook, de vergelijking in de h met DSK is er ver over. Heel ver. Een zijbesluit: politieke beschadiging is rap aangericht, als je mannetjes hebt in de pers die bereid zijn om van opdringerig opvrijgedrag een DSK-brutale-verkrachtingszaak te maken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want Mie Doornpikkel is niet bepaald een Vlaams-Nationalist. Ze had evengoed mee kunnen huilen in het bos met de wolven in de zin van "ik heb persoonlijk niets meegemaakt, maar hij had een reputatie van rokkenjager". Als ze inderdaad gezegd heeft zoals het hierboven vermeld is, dan vind ik dat bijzonder eerlijk van een politieke tegenstrever, èn een belangrijk gegeven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#217 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eerdere soortgelijke escapades van Belgische prominenten, ik denk ineens aan Prins L, werden hard weggelachen door politie en justitie. Want we weten allemaal hoe bevoegde instanties in ons land werken nietwaar? Naar de media gaan is vaak de verstandigste route. En de veiligste. Citaat:
Citaat:
Het goedpraten van de witte autochtone verdachte is alweer begonnen. Naar keuze: - 'Ze wilden het zelf' - 'Waarom hebben ze zijn geslacht er dan niet afgebeten?' - 'Waarom nu pas aangifte?' - 'Het is een complot!' - 'Pvdd is geen crimineel , hij is sexverslaafd en moet dus hooguit 'behandeld' worden' Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 april 2012 om 08:24. |
|||
|
|
|
|
|
#218 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 april 2012 om 08:59. |
||
|
|
|
|
|
#219 |
|
Minister-President
|
Wat ik persoonlijk altijd de grote sterkte van humo gevonden heb is dat ze alle standpunten ongeveer gelijkwaardig aan bod laten. De feiten spreken immers over zichzelf en de intelligente lezer ziet door drogargumenten. Daar de meeste lezers van humo zelfverklaard intelligent zijn gaat dit wel ergens op.
Bvb een artikel over thimerosal wordt gevolgd door een artikel over vaccinatie ten goede. Een artikel over mensenhandel wordt gevolgd door een artikel over prostituees die hun job graag doen. Een positief artikel over ggo's wordt gevolgd door een artikel door hippies. Een artikel over Michael Jackson wordt ontdubbelt in een argument voor en een argument tegen. In 2007 was er zelfs een artikel met de 3 kandidaat-premiers tesamen en van tijd tot tijd krijgt zelfs De Winter vrij woord. Ik ben dus zeer benieuwd of dit artikel gevolgd gaat worden door een oprecht positief artikel over N-VA. De vorige N-VAronde in humo was 4 weken op rij laster plus een open venster voor Di Rupo. |
|
|
|
|
|
#220 | |
|
|
Citaat:
|
|