![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelezen in een lezersreactie bij Knack online Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walter Capiau, nog zo'n charel die perfect bij de NVA past. Tjonge tjonge.
___________________ Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou nog eens terugkomen op dat gedreig met het openen van de poorten van de hel.
Als een journalist zoiets zegt, betekent dat dan dat hij nu iets verzwijgt en dat hij dit alleen maar kenbaar maakt aan het publiek, indien er een klacht komt ? Als een journalist zoiets zegt, wat wil hij daar dan mee bereiken ? Dat de strijd stil gelegd wordt en het stof maar langzaam moet neerdwarrelen ... om zijn overdrijvingen niet te laten uitkomen misschien ? Wil die journalist dan liefst dat de poorten van de hel gesloten blijven ? Waar is de gouden plicht van de journalist om de waarheid, de volledige waarheid en niets dan de waarheid bloot te leggen ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 april 2012 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
|
![]() Hoezo?...ontkent u nu dat Calimero steeds en altijd gelijk had?
![]() |
#229 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Partijlid
|
![]() Tijdschrift voor pubers en perverten.(heb ik 20 jaar geleden ook al gezegd.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kon de h. nu echt geen dames vinden die 'hier en nu' last hebben van ambetant seksueel gedrag op de werkvloer ?
Moesten dat nu echt zo'n iets oudere vrouwen zijn, met feiten die nog moeilijk te bewijzen en/of te ontkrachten zijn, na 20 jaren ? Waarom is de journalist van h. niet gaan polsen bij de huidige dames van het bestuur van de huidige nva in Brugge ? Ik kan me niet voorstellen als een van die dames de hand van den Dries ongewenst tussen haar dijen voelde omhooggaan, dat zij hiervoor een blad voor haar mond zou nemen. 2012 weet je wel. Waarom is de journalist van h. niet gaan polsen bij VTM, waar vele mooie begerenswaardige dames rondlopen? Zit er dan geen vrouwvolk in de senaat ? Zou hij nooit 'geprobeerd' hebben bij een aantrekkelijke politica uit een andere partij ? Zo gelijk den Daems? Of gelijk Schilts? (van wie we dan wel weten dat ze ermee zijn gaan samenwonen ...) Zijn er in Cercle geen spelersvrouwen, dochters van bestuursleden, vrouwelijk personeel allerhande ? Let op: ik vind dat het beschreven gedrag niet tolereerbaar is. Er is op dit vlak al heel wat bijgestuurd in de maatschappij. Daarom moet je NU niet mensen gaan veroordelen aan de hand van feiten van TOEN, en die (herhaling) nog moeilijk bewezen/ontkracht kunnen worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 april 2012 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jaren later bleek het ganse geval verzonnen te zijn. http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak_Notaris_X Persoonlijk vind ik dat er van je ganse redenering héél weinig overblijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() 2? Het gaat om meer dan 10 waarvan sommige (medewerkers, vertrouwenspersoon) spreken over verschillende vrouwen die hun beklag bij hen deden. Dat zomaar afdoen als fantasie en een complot is nogal makkelijk en eigenlijk een regelrechte belediging voor alle vrouwen die ermee geconfronteerd worden. En zich dan maar afvragen waarom er zo weinig klachten worden ingediend voor zo'n zaken. De meeste klachten blijven overigens zonder gevolg bij gebrek aan bewijzen, niet omdat het verzonnen blijkt te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik vind het trouwens laag bij de gronds om een partij aan te vallen omdat er een geïsoleerd geval is die door politiek benoemde tegenstrevers wordt beticht van vermeende en niet bewezen onnozeleteiten...dat heeft u inderdaad goed gezien Speur... Citaat:
![]() |
![]() |
#236 |
|
![]() Hetzelfde gebeurde toch met bijvoorbeeld de pedofilieslachtoffers van de katholieke kerk? Eens er enkelen aan het praten gaan, is de drempel voor andere lager. Het is nu niet echt een onbekend gegeven dat slachtoffers van zo'n zaken daar niet over spreken uit schaamte en vooral (ook blijkens deze topic duidelijk terechte) angst om niet geloofd te worden of om de gevolgen ervan. Zo'n zaken bewijzen is echt moeilijk. Maar als er zoveel getuigen zijn uit dan nog eens verschillende hoeken, dan lijkt het me op zijn minst redelijk om het niet meteen als fantasie af te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaan we de almachtige RKK vergelijken met PVDD ? Gaan we de RKK doofpotoperatie voor de tientallen klachten die wel gemeld werden vergeten ? Gaan we |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Capiau doet me altijd denken aan hansworst Ben Weyts. En omgekeerd.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 april 2012 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In andere beleidsdomeinen: moeten we actuele ministers ontslaan omdat ze in hun studententijd Trotskist waren ? Nuance: mocht den Dries beschuldigd worden, met enige zweem van bewijs, dat hij een verkrachting pleegde, .. dan beginnen we al over iets anders te praten. Beginnen, want er zijn wijven die durven liegen. Nuance: mocht die Troskist van destijds een aanslag gepleegd hebben, en dan wil ik nog uitsluiten dat ze eens een flik hebben afgetroefd, dan beginnen we ook over iets anders te spreken. Edit: een molotovcocktail gooien naar tegenbetogers zou ik wel een reden vinden om hen nu te ontslaan (als prof/politicus of als prof alleen). Ai .... zouden ze het ontkennen ? Vraagje: wat vind je van de reactie van Mie Doornpikkel (Mia Doornaert)? (je hebt de draad toch helemaal gelezen ?)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 april 2012 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |