Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 april 2012, 15:23   #321
Paul S.
Vreemdeling

Standaard

Al die dames hadden allemaal schrik en hebben 15 jaar gewacht om dit uit te brengen?

Yeah right...
Paul S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 15:27   #322
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
2? Het gaat om meer dan 10 waarvan sommige (medewerkers, vertrouwenspersoon) spreken over verschillende vrouwen die hun beklag bij hen deden. Dat zomaar afdoen als fantasie en een complot is nogal makkelijk en eigenlijk een regelrechte belediging voor alle vrouwen die ermee geconfronteerd worden. En zich dan maar afvragen waarom er zo weinig klachten worden ingediend voor zo'n zaken. De meeste klachten blijven overigens zonder gevolg bij gebrek aan bewijzen, niet omdat het verzonnen blijkt te zijn.
Excuseer? Welke zijn dan die meer dan 10 vrouwen? 2 namen vind je in dat artikel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 15:29   #323
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul S. Bekijk bericht
Al die dames hadden allemaal schrik en hebben 15 jaar gewacht om dit uit te brengen?

Yeah right...
Het was het geld van Humo dat hen eindelijk deed besluiten van uit te komen.

En hun drang naar gerechtigheid...
Oud 18 april 2012, 16:02   #324
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het was het geld van Humo dat hen eindelijk deed besluiten van uit te komen.

En hun drang naar gerechtigheid...
Tot Pol jouw vriendin kusjes in de nek zit te geven op de werkvloer...
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 16:05   #325
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Hij moet toch minstens 20-30 jaar wachten......
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 16:09   #326
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Hij moet toch minstens 20-30 jaar wachten......
Je moet wraak nemen op het allerslechtste moment.
Wie laatst lacht,...
Mission accomplished...
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 16:21   #327
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Missing Link Bekijk bericht
Die ene met haar zoen daar kan ik nog inkomen, maar of het waar is, kan niet bewezen worden. Maar soit, zoiets kan niet.
Die andere met da hand tussen de benen, daar heb ik mijn bedenkingen bij, bedenkingen die zelfs Van Gils opperde: hoe kun je zo gestructureerd denken en en nog de tijd voor vinden om in de situatie die ze schetste zoveel doordachte mogelijkheden te overwegen? Ofwel moet die dame ontzettend lange bovenbenen hebben ofwel overdreef ze tot en met. Haar getuigenis geloof ik helemaal niet, toch niet in de versie zoals ze het vertelde. Ook haar houding (wiebelen met de stoel, in het ijle staren) verraadde dat ze er op zijn minst een schepje bovenop deed.
Het feit dat ze met die zaken nu afkomen, maakt het gehele opzet op zijn minst verdacht om redenen die ik reeds aanhaalde.
Ik vermoed zelfs -voortgaande op andere tussenkomsten van jou over PVVD - dat jij één van die dames kent omdat je uitdrukkelijk vraagt naar mijn mening over hun uitspraken.
Ik heb in mijn openingspost duidelijk gemaakt dat ik inderdaad een van zijn slachtoffers ken.
De reden dat ik je mening over deze twee slachtoffers vroeg was veel algemener : gewoon om te weten of je er inhoudelijk een mening over hebt of je zoals sommigen hier beperkt tot het belachelijk maken van hen, of het straal negeren van sexuele intimidatie op de werkvloer.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 16:26   #328
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Ik heb in mijn openingspost duidelijk gemaakt dat ik inderdaad een van zijn slachtoffers ken.
De reden dat ik je mening over deze twee slachtoffers vroeg was veel algemener : gewoon om te weten of je er inhoudelijk een mening over hebt of je zoals sommigen hier beperkt tot het belachelijk maken van hen, of het straal negeren van sexuele intimidatie op de werkvloer.
Als iemand 30 jaar lang wacht om te klagen over een moeilijk bewijsbaar/weerlegbaar delict dan mag je je daar vragen over stellen zonder dat je iemand belachelijk maakt...het zijn net diegenen die 'valse' beschuldigingen' uiten die uiteindelijk alles belachelijk en ongeloofwaardig maken...
Oud 18 april 2012, 16:33   #329
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Missing Link Bekijk bericht
Als het allemaal echt waar is wat die twee aanklaagsters zeggen, dan moet ik zeggen dat Pol een "wreed slechte smaak" had! Ik weet het wel... de gustibus et coloribus...maar toch.
Daar valt veel voor te zeggen, dat klopt. Een vroegere journaliste van het nieuwsblad was er na een voordracht enkele jaren geleden ook mee aan het lachen. Haar stelling was dat hij op alles springt wat een rok draagt en nog in staat is om autonoom te ademen. Toen dacht ik dat het ging om een beetje groffe humor tegenover een ex collega.
Oud 18 april 2012, 16:35   #330
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is nieuws !
Want Mie Doornpikkel is niet bepaald een Vlaams-Nationalist.

Ze had evengoed mee kunnen huilen in het bos met de wolven in de zin van "ik heb persoonlijk niets meegemaakt, maar hij had een reputatie van rokkenjager".

Als ze inderdaad gezegd heeft zoals het hierboven vermeld is, dan vind ik dat bijzonder eerlijk van een politieke tegenstrever, èn een belangrijk gegeven.
Hier kun je het zelf beluisteren.
http://www.radio1.be/programmas/de-o...-den-driessche
Oud 18 april 2012, 16:40   #331
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
:lol
Oud 18 april 2012, 16:41   #332
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben blij van dit te lezen, eerlijk waar.

Naar mijn persoonlijke mening is het eerder een afrekening met de persoon PVDD, niet met de partij N-VA.

Natuurlijk, als ze zo een jongen binnen de partij houden en blijven verdedigen, dan is de N-VA met zelfbeschadiging bezig. Smijt hem met zijn klikken en zijn klakken buiten.
Fout. Dan krijg je zeker een mythe die nog jaren gaat meegaan, dat hij het slachtoffer is van een complot. Laat hem de rol spelen die zijn partij hem voor heeft gekozen. De kiezer beslist wel. Vanmorgen op radio 1 nog enkele slimme reacties daarover mogen horen. Bv dat het niet waarschijnlijk is dat moest het om n-va bashen gaan, dat ze dat nu al zouden uitbrengen. Dan doe je dat 14 dagen voor de verkiezing. In oktober is wellicht 90% van de mensen dit al lang vergeten.
De kiezer beslist wel wat en wie hij gelooft. Zo werkt het en dat is maar goed ook.

Enne... hem buitensmijten ? Pol VDD is naar n-va gekomen onder de afspraak dat hij een parlementaire wedde krijgt tot aan de verkiezing van 2014. Ik neem aan dat je weet om welke maandsom het hier gaat. Ze gaan hem niet betalen om dan langs de kant te laten staan.
Als ze de katholieken willen verslagen in een tsjevennest als Brugge moeten ze een bekende kop hebben.
Oud 18 april 2012, 16:46   #333
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand negeert sexuele intimidatie. Het gaat hier echter over iets totaal anders. Het gaat hier over 2 dames die na 20 jaar iemand beschuldigen van sexuele intimidatie op het moment dat de persoon in kwestie op het punt staat de CD&V slaag te geven in een tjeevennest.

SOit, verkondig jij gerust je verhaaltjes verder, elk zinnig denkend mens weet wat hier aan de hand is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 17:04   #334
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Niemand negeert sexuele intimidatie. Het gaat hier echter over iets totaal anders. Het gaat hier over 2 dames die na 20 jaar iemand beschuldigen van sexuele intimidatie op het moment dat de persoon in kwestie op het punt staat de CD&V slaag te geven in een tjeevennest.

SOit, verkondig jij gerust je verhaaltjes verder, elk zinnig denkend mens weet wat hier aan de hand is.
Kan je ook even uitleggen waarom recent zoveel pedofilieslachtoffers uit de kast gekomen zijn, soms na meer dan 20 jaar?

Wouden zij beletten dat de dader (die soms al dood is) één of andere functie zou bekleden?

Uwen uitleg past u, maar is veel te simpel, het is wat u wil geloven, bovndien zijn er al zoveel complotten ingebeeld dat het nauwelijks nog geloofwaardig is vanuit die hoek. Mocht het echt een complot zijn, dan deugt de timing niet zoals hierboven al meermaals gezegd.

Dit is een cadeau voor Nva, nu de lijsten nog niet vastliggen, kunnen ze hem nog vervangen mocht één en ander bewezen worden, of nu de doos open is, er nog meer aan het licht zou komen. Iemand met echt kwade bedoelingen naar nva had minstens gewacht tot de lijsten ingediend waren, pas dan was hij zeker van het effect.
nu hebben ze alle tijd om naargelang, hem eruit te gooien, en hun blazoen van "recht en orde" op te poetsen, of in het andere geval hun calimeroschelp extra te boenen.

Zeker dat dit niet georchestreerd is?

Laatst gewijzigd door spherelike : 18 april 2012 om 17:25.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 17:28   #335
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik denk dat je het artikel niet gelezen hebt, want daar staan 6 namen in en daarnaast nog 8 anonieme getuigen. Dat jij anonieme getuigen afdoet als per definitie ongeloofwaardig, zegt meer over jou dan over de getuigen of de feiten.

Overigens blikt nu dat ongeveer iedereen in zijn nabije omgeving al lang op de hoogte was van de "geruchten" (zo heet dat dan), dus ze hebben er blijkbaar helemaal niet over gezwegen en/of hij doet/deed dat heel openlijk. De conclusie is dus dat zo'n beschuldigingen doorgaans worden weggelachen. Niet verwonderlijk dat er dan geen klachten zijn hé! En ook: degenen dat ervan op de hoogte waren en het zelfs nu nog weglachen, hebben ook boter op hun hoofd.

Laatst gewijzigd door Edina : 18 april 2012 om 17:43.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 17:35   #336
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Hier worden bijzonder veel idiote commentaren neergeschreven - ja ik heb het op jou - maar om misverstanden te vermijden: er hebben zich ondertussen weer vijf extra getuigen gemeld hebben ten nadele van de heer Pol Van Den Driessche.

Wat denken de genieën hier, allemaal een complot ? Politieke afrekening ? Welbewust geplande karaktermoord ?

Wie nu nog niet inziet dat Van Den Driessche op walgelijke en intimiderende manier talloze vrouwen seksueel lastig viel gedurende vele jaren, wil het simpelweg niet zien, en is verloren voor alle rede.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 17:36   #337
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

N-VA: Niet Van Afblijven !
Oud 18 april 2012, 17:39   #338
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Hier worden bijzonder veel idiote commentaren neergeschreven - ja ik heb het op jou - maar om misverstanden te vermijden: er hebben zich ondertussen weer vijf extra getuigen gemeld hebben ten nadele van de heer Pol Van Den Driessche.

Wat denken de genieën hier, allemaal een complot ? Politieke afrekening ? Welbewust geplande karaktermoord ?

Wie nu nog niet inziet dat Van Den Driessche op walgelijke en intimiderende manier talloze vrouwen seksueel lastig viel gedurende vele jaren, wil het simpelweg niet zien, en is verloren voor alle rede.

2

Raar dat de NVA top nu zo prompt niet reageert als bij Luyten en Geybels. Den deze heeft zeker meer bruikbare connecties ...
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 17:41   #339
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Over wat ging het dan ?

En waarom probeer je steeds woorden in mijn mond te leggen ?...ik doe niet lacherig over sexuele (of andere) intimidaties..maar ik vergelijk ze ook niet met fysiek geweld zoals verkrachtingen...
Tja, misschien eerst het artikel lezen voordat je het begint je eigen interprtatie eraan te geven en de getuigen belachelijk te maken...

Het gaat het over voortdurende seksueel getinte en intimiderende opmerkingen in combinatie met ongewenste aanrakingen (niet alleen, maar ook op intieme plaatsen), ook op momenten dat hij zich bewust van anderen met de vrouwen afzondert (deur van bureau sluiten, in de auto, in de kopieerruimte). Jij mag dat afdoen als een "ongewenste nekkus bij een oude doos", maar nogmaals dan ben je seksuele intimidatie aan het belachelijk maken en minimaliseren of ben je van slechte wil. Aan jou de keuze.

Overigens zijn er getuigen die hem wel degelijk een klap verkochten of wegduwden en zelfs dan ging hij verder door te zeggen dat hij die reactie wel geil vond. Iemand die dus denkt dat een vrouw ja bedoelt als ze nee zegt. Als dat klopt heeft hij echt wel geen enkel normbesef.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 17:41   #340
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Fout. Dan krijg je zeker een mythe die nog jaren gaat meegaan, dat hij het slachtoffer is van een complot. Laat hem de rol spelen die zijn partij hem voor heeft gekozen. De kiezer beslist wel. Vanmorgen op radio 1 nog enkele slimme reacties daarover mogen horen. Bv dat het niet waarschijnlijk is dat moest het om n-va bashen gaan, dat ze dat nu al zouden uitbrengen. Dan doe je dat 14 dagen voor de verkiezing. In oktober is wellicht 90% van de mensen dit al lang vergeten.
De kiezer beslist wel wat en wie hij gelooft. Zo werkt het en dat is maar goed ook.

Enne... hem buitensmijten ? Pol VDD is naar n-va gekomen onder de afspraak dat hij een parlementaire wedde krijgt tot aan de verkiezing van 2014. Ik neem aan dat je weet om welke maandsom het hier gaat. Ze gaan hem niet betalen om dan langs de kant te laten staan.
Als ze de katholieken willen verslagen in een tsjevennest als Brugge moeten ze een bekende kop hebben.
nee.. 14 dagen voor de verkiezingen denkt iedereen dat het om een komplot gaat en krijg je net het tegenovergestelde (kies)effect...

Nu zijn er nog geen lijsten ingediend en kan er nog volk geluiqideerd worden...

In de politiek kan alles..dus ook een (tjeven)complot...blijkbaar was de sexuele 'appetijt' van Pollekek allang en in brede kringen bekend..
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be