![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En Van Der Kelen gisteren in terzake: "schaam u diep". En N-VA; doe het enige zinnige zet die man onmiddellijk op straat. Verder is het weer sprekend dat er hier een paar in de verdediging gaan van zo een stuk crapuul.
|
|
|
|
|
#382 | ||
|
|
Citaat:
als de humo Steve Stevaert aanvalt; geen probleem. Als de humo het paleis nog eens in haar vizier neemt; geen probleem. ... Maar ho maar als ze een N-VA'er (en dan nog één van het type "ik ben al de volle 2 maand die hard N-VAer") durven in vraag stellen. En dan nog over vieze maniertjes op het werk van het heertje. Doe toch eens niet zielig; die man moet eruit. Politiek moet die kapot. N-VAer of geen N-VAer dit soort mensen geef je geen macht; ze maken er blijkbaar maar al te graag, op de vunzigste manier, misbruik van.
|
|
|
|
|
#383 | |
|
|
Verder de grond in boren zou ik zeggen... uitgebreid op verder gaan. Ik zou elke vrouw die ooit iets heeft meegemaakt met die man dan ook aanraden om dit zo rap mogelijk publiek te maken. Wat dacht je anders?
|
|
|
|
|
#384 | ||
|
|
Citaat:
Zeg nu eens serieus; woonde je nu in Brugge zou je aan deze zaak denken wanneer je gaat stemmen? Of ben je zo doordrongen van de partijdiscipline dat je deze ranzigheid maar over het hoofd zou zien? Wees eens eerlijk...
|
|
|
|
|
#385 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als dat in 't Pallieterke zou staan , zal dat wel de waarheid zijn , anders worden ze met zekerheid vervolgd. En vermits ze daar niet gek zijn...
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
|
Als Humo weet heeft van meer zo een zaken zou ik hen inderdaad aanraden die zo rap mogelijk naar boven te halen. Een rubriek "de vuilbak van Vlaanderen" en dan een top 10 beginnen of zo. Waarom niet? Je hoeft het niet te lezen maar het is altijd goed als het ergens geschreven staat... voor mensen die op één of andere manier in contact raken met dit soort mensen. Vrouwen in het bijzonder maar ook mannen; altijd nuttig te weten wat voor een soort mensen voor je staan. En sorry hoor maar vrouwen bepotelen die hierom niet vragen... echt waar?
|
|
|
|
|
#387 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De N-VA noch Danny Pieters of Bart De Wever hebben gerechtelijke stappen gezet tegen Bas Luyten of Kim Geybels. Ze hadden er nochtans gewag van gemaakt.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#388 | |
|
Banneling
|
Citaat:
de ene week een meldpunt van het VB voor 'vermoedelijk' criminaliteit als illegaal afkraken..de andere week een 'gekleurd boekje' bejubelen als redder der (vermoedelijk) belaagde vrouwen door karaktermoorden te plegen... |
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Arti zou dat 'raciesme' noemen... In vloams wil dat zeggen : ik kon em al direct nie hemme' ik zou trouwens ook zonder dit verhaal nooit of te nimmer op 'vettige pol' stemmen..ik kon em al nie hemme van toen em in royalty zat te zeiken over prinsjes en princesjes.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 april 2012 om 20:37. |
|
|
|
|
|
|
#391 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
|
#392 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb ookzo een paar directeurs en dienstchefs gekend, met even losse pollekes. Daar was ook niemand van de pers in geïnteresseerd: geen nieuwswaarde. Wie wil er nu weten dat directeur Sjef Peterski* van het bekend bedrijf K*l*m*p NV losse pollekes heeft? Geen kat. Zo Sjef Peterski* andere ambities krijgt en zich op andere manieren op het voorplan en in de kijker werkt verandert dat. *Sjef Peterski* en K*l*m*p* NV zijn hier uiteraard gefingeerde namen! Laatst gewijzigd door filosoof : 18 april 2012 om 20:51. |
||
|
|
|
|
|
#393 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#394 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#395 | |
|
|
Jij kan nog in de leer gaan bij onze beste Kardinaal Danneels. Die man dacht er net zo over als jij... die klein mannen moeten maar gerechtelijke stappen ondernemen (en dan zien we wel... knipoog knipoog...) ondertussen best over zwijgen. Want je zou nooit weten hé... stel nu eens dat de heilige k... euhm... N-VA hier schade van zou kunnen ondervinden; quel horreur zouden ze in het zuiden van ons land zeggen.
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#397 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 april 2012 om 20:47. |
|
|
|
|
|
|
#398 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U neemt dit hele voorval van de vetscheer Pol toch wel heel persoonlijk...
|
|
|
|
|
|
#399 | |
|
|
Citaat:
Tot zover ik weet begon de hele heisa met een lezersbrief in Humo, waarin een vrouw haar klachten uitte over Van Den Driessche. Later moest die vrouw, onder druk van haar werkgever de bisschop (vriend van Van Den Driessche trouwens) zich verontschuldigen. Humo heeft dan andere mensen gezocht die de getuigenis konden staven en heeft er blijkbaar al heel wat gevonden. Moest die ene vrouw (Doenja Van Belleghem) Van Den Driessche niet beschuldigd hebben, was er niets gebeurd en kon hij nu rustig verder doen met vrouwen lastig vallen. Er is kortom helemaal niets "gericht" aan de hele zaak, het is gewoon Humo die de zaak wat gaan uitspitten is en getuigen gevonden heeft die bereid waren om te praten na x aantal jaren. Geef toe, ingewikkeld is het hoegenaamd niet. Dat is de waarheid meestal niet trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#400 | ||
|
|
Citaat:
Verder heb ik niet de connecties of de tijd om hier veel over te weten het is dan ook goed dat een blad als Humo hier op ingaat. Ik zie echt het probleem niet. Dat het een N-VAer is is maar een manier van kijken... ik ken hem meer als een kaloot... een echte kazakkendraaier die nu per ongeluk bij de N-VA zit. Daarom ook dat het zo makkelijk is voor de N-VA om hiervan afstand te nemen. Doen ze dat niet dan zeggen ze gewoon vierkant; weet je die ranzigheden daar zien we over als hij maar stemmen opbrengt.
|
|
|