![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2941 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#2942 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#2943 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#2944 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Blue Ray,
Want de schijfjes zijn duur en volgend jaar (*), of zo, is het weeral uit de mode. (*) eigenlijk nu al want een mediaplayer van 1 terra is handiger. |
|
|
|
|
|
#2945 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Aangetekende brieven.
|
|
|
|
|
|
#2946 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#2947 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ge zijt ne gelukkige mens.
(Allez : op dat gebied toch Laatst gewijzigd door Biggles : 17 februari 2012 om 22:24. |
|
|
|
|
|
#2948 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
da weet'k
bwa, op dat gebied en op zowat elk gebied. Mij hoort ge niet klagen. 'k amuseer me rot
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 17 februari 2012 om 22:26. |
|
|
|
|
|
#2949 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat gisterenavond alweer voorbij is
|
|
|
|
|
|
#2950 |
|
Banneling
|
lampjes!
vroeger hadden die een klik/klak ding waarmee je het kon aan (klik) en uitzetten (klak) Nu heb je van die sensorendingen waar je naar moet zwaaien, en nog eens zwaai, en wat dichter zwaai, en ziet ie me niet zwaai! zwaai zwaai! oef! licht, hand weg... ploef licht uit. Zwaai zwaai... ok terug licht! en dan héél langzaam proberen niet meer voorbij het lens-oog te komen. wat een verbetering toch! |
|
|
|
|
|
#2951 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik moet nooit zwaaien hoor, koop eens deftige sensoren ipv chinese brol ? |
|
|
|
|
|
|
#2952 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waaraan ik mij nu erger: onze TV. Drie maand na aankoop al naar de fabriek voor een herstelling, die duurde een maand en nu we het toestel terug hebben heeft het nog geen volle 24 uur gespeeld!
|
|
|
|
|
#2953 |
|
Banneling
|
Er bestaan al zeven ERGER-draden in K&K, aan de nu nog bijkomende ergerdraden begin ik me serieus te ergeren.
|
|
|
|
|
|
#2954 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De hernieuwde poging tot kolonialisme van het westen. Een ongepaste en dodelijke reactie op de crisis.
De teloorgang van de media in het westen. De propaganda en desinformatie is alarmerend. Het misbruik van mensenrechten door agressieve oorlogvoerende naties. |
|
|
|
|
|
#2955 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2956 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2957 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik erger me wat aan de honger, klein hongerke, maar toch maar gaan pitten
|
|
|
#2958 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Libië past ook in dit scenario. De militarisatie van de Falklands en de Britse claim tot in de zuidpool is er ook een voorbeeld van. De oliedollar... Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 april 2012 om 00:29. |
|
|
|
|
|
|
#2959 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2960 |
|
Europees Commissaris
|
Op dit moment erger ik me aan de vele inbraken hier in Hoboken.
Ja....We krijgen een nieuw politiebureau. Maar de grap is, dat het s' nachts gesloten is. |
|
|
|