![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3302 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3304 |
Banneling
|
![]() en Gods rijk, wanneer ga je daar es n fotooke trekken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3306 |
Banneling
|
![]() het 3e is maar een vliegscheet ivm met het ORR
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn dit ook allemaal montages ?
http://www.holocaustresearchproject....uchenwald.html En is dit soms een Duitse schoenenfabriek, bezet door de Russen ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3309 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien, ik heb die foto niet geplaatst, dus het is niet aan mij om bronnen te geven. Je moet mij niet veroordelen voor de idiotien van een ander. Ik herhaal nog eens: ge moet maar durven om hier holocaust religie te komen verspreiden met ''Schindler's List ''en dan nog van uit de hoogte komen doen als zijnde de gedachtenpolitie als iemand daartegen in gaat. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3310 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik ben niet geinteresseerd in opgedrongen ''waarheid'', van waar ze ook komt, dat klopt. En zeker niet als JIJ zo tekeer blijft gaan. NOOT: ''Neonazi'' en ''antisemiet'' zijn intussen verworden tot scheldwoorden die elke betekenis verloren hebben en de lading totaal niet meer dekken. Je hebt nog vergeten ''racist'' te roepen. ![]() Jij bent dus de enige verkrachter van de waarheid. En je helpt anderen gewillig dat ook te doen. . Laatst gewijzigd door straddle : 18 april 2012 om 19:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3311 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je argument sloeg nergens op en je had het uit je duim gezogen, je punt dat je wou maken slaagt op nog minder.
![]() |
![]() |
#3312 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Jij ook niet. Ik heb wel wat meer gezegd dat erin betrokken moet worden. Genoeg materiaal om op te reageren, maar je doet het niet. Past niet in uw plaatje, in uw terechtstellingsagenda.
Citaat:
Bovendien: ik heb energie in honderden posten gestoken om ze degelijk te staven, niet alleen in deze draad. Het onderwerp is moeilijk genoeg, ik maak er een punt van, uit noodzaak. Welnu, ga maar eens na hoe uitgerekend filo er mee omspringt. Denkt u dat ik dat blijf doen voor die *KNIP* met zijn fratsen en gespam, die nooit ergens serieus op antwoordt??? Wat betreft die éne foto: GEEF NU EINDELIJK EENS ALLE DETAILS over die foto zelf, en uw BRONNEN: wie genomen? door wie naar voor gebracht?, waar, wanneer, welke omstandigheden, gevechtseenheid, grondgebied, BEWIJS DAT HET OM JODEN GING en WIE dat zegt dat dat zo is. Geen Schindler's List propaganda. Ik behoud het recht om die bronnen in vraag te stellen, net zoals hoger ettelijke malen is gedaan door Filo & co. Reciprociteit heet dat. Citaat:
Spijtig voor u, ik heb hoger al meermaals uitdrukkelijk gesteld: 1. dat ik niets ontken. dat ik de holocaust veroordeel, net zoals andere genocides. 2. ik heb zopas, en je weet dat, nog letterlijk gezegd dat er HONDERDEN holocaust fotos' zijn waaruit je naar hartelust kan kiezen, nog goorder dan deze. Jullie kiezen er net een bewerkte uit waarrond heel wat controverse bestaat, zonder bronverwijzing en omstandigheden. En je komt waarempel met Schindler's List af, for crying out loud! En dat aankaarten is heel de holocaust ''in vraag stellen'' voor u??? . Laatst gewijzigd door Akira : 22 april 2012 om 13:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straddle, ik vind jouw best een interessante poster, maar jij gaat mij toch niet zeggen. Dat jij een van die marginale bent die de holocaust in twijfel trekt? dat zou mij tegenvallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3314 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...al verduidelijkt merk ik. Onnodige post. Straddle lijkt me vooral het misbruik dat van de Holocaust gemaakt wordt te bekritiseren. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 april 2012 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oorlog (alle oorlogen overigens), de holocaust, vervolging was in alle opzichten al vreselijk genoeg op zich.
Om dan gemanipuleerde foto's en foto's uit 'n film te gaan plaatsen maakt 't enkel maar ongeloofwaardig, op die manier ridiculiseer je de shoah en maakt de plaatser van die foto's des te ongeloofwaardiger, alsof je er de draak mee wil steken & 't omgekeerde wil bewijzen. Volgens mij is er betrouwbaar beeldmateriaal genoeg te vinden, bovendien weet onderhand iedereen wel welke vreselijke dingen gebeurd zijn zonder gemanipuleerde foto's en filmcaptures.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3319 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Straddle behoort tot het soort uitschot dat vindt dat de Joden de shoah helemaal aan zichzelf te danken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |