Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2012, 14:30   #501
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. De enige vrouw waarvan ik weet dat ze ooit N-VA stemde, gaat dat volgende keer niet meer doen.

Nationalisme is meer iets voor mannen, lijkt me, althans op basis van eigen ervaring. Het valt natuurlijk niet uit te sluiten dat dergelijke dingen voor mij, iemand met een uitgesproken afkeer voor nationalisme, verzwegen worden.

Het is wel een uitgebreide peiling waard, vind ik.
Als nationalisme het enige thema was bij de NV-A dan haalden ze nog niet eens de helft van de stemmen....

Dat ze de enige partij zijn die onwrikbaar blijven voor de waalse PS chantages, dat ze de enige partij zijn die het links gepamper van immigratie op een democratische manier duidelijk wil aanpakken...daar wil ik wel voor stemmen..niet om een vlaams-nationale feestdag te kunnen vieren...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 15:00   #502
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Als nationalisme het enige thema was bij de NV-A dan haalden ze nog niet eens de helft van de stemmen....

Dat ze de enige partij zijn die onwrikbaar blijven voor de waalse PS chantages, dat ze de enige partij zijn die het links gepamper van immigratie op een democratische manier duidelijk wil aanpakken...daar wil ik wel voor stemmen..niet om een vlaams-nationale feestdag te kunnen vieren...
Ik weet niet in welke fantasiewereld jij leeft maar in de realiteit staat de N-VA aan de kant op het federaal niveau. Ondanks ze de grootste partij van ons land zijn en deel van de grootste politieke familie.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 april 2012 om 15:01.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 15:12   #503
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
dat er voor u al helemaal geen probleem is weten we...
Onzin.

Maar daarmee probeert u te ontsnappen aan de vraag: waarom was het onder de rokken graaien van CD&V-senator PVDD geen probleem, en wordt het pas een zaak vanals hij N-VA burgemeesterskandidaat geworden is, 15 jaar na dato?
Oud 19 april 2012, 15:14   #504
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik vind dat P. Vanden Driessche er beter aan zou doen zijn kandidatuur voor de gemeenteraadsverkiezingen in te trekken. Ook als nog maar de helft van het hele verhaal waar zou zijn, hij kan er zichzelf en de N-VA veel schade mee berokkenen. Door nu snel in te grijpen kan N-VA er electoraal veel bij winnen.
Onzin. De katholieke mediahype wordt zo onbeholpen en zo overdreven gespeeld dat PVDD er stemmen mee gaat winnen.
Oud 19 april 2012, 15:15   #505
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Vooral als die mensen "Vlaams"-nationalisten zijn.
Zo u wilt.
Oud 19 april 2012, 15:17   #506
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Vraag dat aan de meest invloedrijke instelling van ons land, meer in het bezonder aan ACW getrouwe Mia Dornaert. Vraag vervolgens jezelf af in hoeverre je ze gelooft.

Als de N-VA een beetje basic human resource research had gedaan dan wisten ze wie en wat ze binnenhaalden.
Nog steeds geen antwoord op de vraag: waarom was het onder de rokken graaien van CD&V-senator PVDD geen probleem, en wordt het pas een zaak vanals hij N-VA burgemeesterskandidaat geworden is, 15 jaar na dato?

Oud 19 april 2012, 15:19   #507
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
ONGEWENSTE handtastelijkden waren in "die periode" even verwerpelijk als vandaag, alleen was het "toen" minder gemakkelijk als vrouw/meisje om er mee naar buiten te komen dan "vandaag". Dus stop er aub mee om dat wangedrag te proberen te catalogeren onder "deel uitmaken van andere zeden en gewoontes". Dat soort ongewenste opdringerige handtastelijkheden is nu verwerpelijk en strafbaar, en was dat toen ook.

Ik versta je maar al te goed, je werkt je hier uit de naad om strafbare feiten af te doen als "andere zeden en gewoontes" omdat de persoon in kwestie een partij-genoot is.
dikke zever.

Toen was het "vervelend" en "verwerpelijk". Meer niet. Helemaal niet strafbaar, wel laakbaar.
Ik vraag me trouwens nog af hoe ze op het politiekantoor gaan reageren als ik kom melden dat mijnheer X van werkgever Y mij gisteren tijdens de werkuren een kus in de hals heeft gegeven. Hoeveel jaar bak schat je dat hij gaat krijgen? Boete betalen? krijg ik schadevergoeding voor het gebruik van mijn halspartij?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 15:19   #508
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Nog steeds geen antwoord op de vraag: waarom was het onder de rokken graaien van CD&V-senator PVDD geen probleem, en wordt het pas een zaak vanals hij N-VA burgemeesterskandidaat geworden is, 15 jaar na dato?

Interessant, te lezen dat jij het onder de rokken graaien van CD&V-senator PVDD geen probleem vindt.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 15:19   #509
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Van Den Driessche ook onder vuur in eigen N-VA
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...gen-N-VA.dhtml
Nee hoor, vooral in De Morgen. Het artikel zelf weerlegt de titel trouwens grotendeels.
Oud 19 april 2012, 15:23   #510
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Interessant, te lezen dat jij het onder de rokken graaien van CD&V-senator PVDD geen probleem vindt.
Onzin, u verandert mijn woorden.

Maar ik noteer dat ook u geen antwoord kan geven op de vraag:

Waarom maakte niemand van het onder de rokken graaien door CD&V-senator PVDD een probleem, en werd het pas een zaak vanals hij N-VA burgemeesterskandidaat geworden is, 15 jaar na dato?
Oud 19 april 2012, 15:25   #511
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van Den Driessche ook onder vuur in eigen N-VAhttp://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...gen-N-VA.dhtml
Il est cuit.
Wedden ??

Laatst gewijzigd door Pietje : 19 april 2012 om 15:25.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 15:28   #512
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Il est cuit.
Wedden ??
Ik wed niet op oude paarden knollen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 19 april 2012 om 15:29.
Oud 19 april 2012, 15:29   #513
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Iemand heeft hier het doorstreep-tagske gevonden.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 15:33   #514
Kingsale
Partijlid

Standaard alleen niet poleke

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
http://www.destandaard.be/artikel/de...MF20120416_161

Ik heb er vroeger al wel eens allusies op gemaakt dat dit vroeg of laat in de pers zou komen. Ik ken iemand van de betrokkenen, het is inderdaad zo dat er verschillende vrouwen te bang zijn om te getuigen of het enkel anoniem wilden doen.
Dit artikel zit er al lang aan te komen, en de betrokkene wist dat. De journalisten zijn hier voor alle duidelijkheid al mee bezig van voor de overstap van Pol naar de n-va. Dus de voorspelbare reactie van P VDD dat het een politieke move is, is een leugen.
het is toch algemeen geweten als je niet op je rug ligt of op je knieen staat dat je u promosie kunt vergeten
Kingsale is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 15:38   #515
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb hierboven aangehaald wie het kan weten, ik ben daar niet bij dus ik ga me hier niet over uitspreken.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 15:40   #516
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Onzin, u verandert mijn woorden.

Maar ik noteer dat ook u geen antwoord kan geven op de vraag:

Waarom maakte niemand van het onder de rokken graaien door CD&V-senator PVDD een probleem, en werd het pas een zaak vanals hij N-VA burgemeesterskandidaat geworden is, 15 jaar na dato?
Je verandert je tekst:
Citaat:

Oud 19 april 2012, 15:43   #517
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je verandert je tekst:
semantiek
Oud 19 april 2012, 15:44   #518
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Je verandert je tekst:
*zucht*

Ga jij ook al beginnen met dat artisjokaans gezeik over woordspelingen ?

Iedereen (van goede wil) wist direct wat er bedoelt werd in de eerste zin..
Oud 19 april 2012, 15:45   #519
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Iemand heeft hier het doorstreep-tagske gevonden.
Nee hoor ...er wordt gewoon de sharia gevolgd (gokken verboden )
Oud 19 april 2012, 15:49   #520
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je verandert je tekst:
Tuurlijk, zodat niemand zou kunnen foefelen om het antwoord te ontwijken.

Ik stel met enig leedvermaak vast dat nog niemand in deze draad een (begin van) antwoord heeft kunnen geven op de vraag:

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be