![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 april 2012 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
|
![]() Citaat:
Heb je daar bewijzen voor ? Getuigen ? Staat daar iets van op papier ? Of ben je gewoon de voorspelbare toer aan het opgaan en alle schuld bij de andere partij aan het leggen ? Je zit constant te zeuren dat er geen bewijzen zijn tegen Van Den Driessche. Wel, er is evenmin een spatje bewijs dat CD&V ook maar iets te maken heeft met het huidige Hete Pol-dossier, dus gelieve je afgezaagde insinuaties ofwel hard te maken, ofwel te staken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hete Pol heeft er zo veel vertrouwen in dat hij recht in zijn schoenen staat, dat hij naar eigen zeggen zich nog steeds aan het beraden is met zijn raadsman over de te voeren actie.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...gen-Humo.dhtml Komt er nog wat van Pol ? Toch niet zo zelfzeker meer ? Het was toch een lastercampagne ? Het waren toch "lasterlijke aantijgingen" ? Alee, jong ! je gaat je toch niet laten kloten door de brugse cd&v hee ? ![]() ![]() ![]() Denk aan al je fans hier ! Maar ik denk dat hete pol een ijszakje in zijn slip zal mogen steken, en zich een paar maanden heeel stil gaat (moeten...) houden om dan in de aanloop naar oktober terug op de voorgrond te treden in de hoop dat niemand dat nog weet. Hete Pol, grote mond, veel dreigementen en dan niks durven doen uit angst voor de verdere gevolgen. Ruggegraatloos weekdier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Minister-President
|
![]() Hoezo, heet Polleke heeft nog geen klacht ingediend?
![]() |
#645 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
|
![]() Mja, dus ? Moet dat iets voorstellen ? Moet ik zeggen dat 't schoon is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#649 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conclusie: je weet de ballen van de zaak af dus en zit hier maar wat mist te spuiten.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om schuldig te zijn zal er toch eerst een concrete klacht moeten komen. Aan wat is hij precies schuldig? Een lief zoeken?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 april 2012 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een "relatietje"? In zekere gelovige kringen moet het er ongetwijfeld zo aan toe gaan. Hun onbeholpen en onaangepast gedrag tov vrouwen is een typische uitwas van hun wereldvreemde mysogene opvoeding in de zogenaamde "elite" colleges. Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 april 2012 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een relatietje onder volwassenen met toestemming: dat zou moeten gesubsidieerd worden.
Wat ik wel vind: wie de feiten zoals ze nu "aangeklaagd" worden in de pers, vergelijkt met die van Van Gheluwe, zou door een bovennatuurlijke macht bestraft moeten worden met eeuwige impotentie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
|
![]() Citaat:
Ge moet het maar doen zeg...zonder er bij te zijn bezorgt hij twee oude wijven een gigantisch orgasme op terzake....iedereen heeft dat gezien...wat we niet weten is het aantal stille herrinneringsorgasmes die deze "slachtoffers" de afgelopen twintig jaar en nu voor en na de uitzending hebben beleefd....ik herhaal: ik moet hem niet....maar wat hij daar flikkert daar moet je speciale eigenschappen voor hebben...chapeau...
![]() |
![]() |
#656 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken twee gevallen van sexueel overschrijdend gedrag. De ene was een interim (niet aantrekkelijk) die blijkbaar overal waar ze een paar weken werkte, zulke indruk maakte op de baas dat die haar stante pede wilden bespringen. In de kelder, in het archief, kortom overal waar ze intiem konden wezen deden die mannen pogingen tot penetratie(?). Verder had niemand van die heren ooit last gehad. Nog eentje vond het nodig om over een maagdelijke totaal onaantrekkelijke jongen die écht geen lief kon krijgen, klacht te gaan neerleggen. Zij was niet alleen die "last" had van zijn fantasieën. Al de andere vrouwelijke collega's lieten hem zijn pikante verhaaltjes vertellen. Elke vrouw kreeg jaarlijks een bosje lelietjes van dalen van hem, en ik kreeg knolletjes bosanemoontjes erbij. Mijn tuin staat er nog vol van. Maar die éne mevrouw vond het écht wel nodig om te gaan klagen .... (en ik heb hem vrijgepleit!!!! maar we hebben nooit meer muguetjes gekregen van hem, en gelijk had ie). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 april 2012 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |