Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 april 2012, 10:19   #721
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Nog steeds dezelfde blablabla?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 10:31   #722
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard

Persbericht van Pol Van den Driessche
http://forum.politics.be/showthread.php?p=6092399
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 10:35   #723
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Vies Polleke (wat laat) gedumpt door NVA.

Vieze Pol werd opgeofferd door de NVA en oude jongeling De Wever. Eerst probeerde De Wever de zaak te sussen door te verwijzen naar de NVA-afdeling-Brugge in de hoop dat het zou overwaaien. Nu moet hij wel -zeer tegen zijn zin- overloper Vieze Pol laten vallen. Over schijnheiligheid gesproken. Kim Geybels heeft niet het geluk gekend als Vies Polleke zoveel tijd te krijgen om zich te verdedigen...

Ook metamorfose van De Wever na zijn vermageringskuur is een echte tegenvaller. Steevast strak in een maffiaans gestreept kostuum met das, altijd omgeven door een soort van 'bodygards', lelijk vermagerd (en dat 'lelijk' mag men letterlijk nemen), bleek met uitpuilende ogen, ziet De Wever er niet naar uit. Als hij zo denkt stemmen te winnen?

Waar is de ietwat verwaaide maar goede papzak Bart gebleven? Wel, weggetoverd door zijn PR-mensen in een schriel, vaal en streng mannetje van alledag, zonder charisma , en -wat erger is- zonder boodschap.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 april 2012 om 10:50.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 10:59   #724
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Dit was onvermijdelijk, maar ik dacht dat ze hem pas zouden slachtofferen na de publicatie van de volgende lading getuigen in Humo.
Verstandig alvast dat ze zo lang niet gewacht hebben.
Belangrijk vind ik ook dat hij alsnog zijn verontschuldigingen heeft aangeboden aan de betrokken vrouwen.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 11:07   #725
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Vies Polleke (wat laat) gedumpt door NVA.

Vieze Pol werd opgeofferd door de NVA en oude jongeling De Wever. Eerst probeerde De Wever de zaak te sussen door te verwijzen naar de NVA-afdeling-Brugge in de hoop dat het zou overwaaien. Nu moet hij wel -zeer tegen zijn zin- overloper Vieze Pol laten vallen. Over schijnheiligheid gesproken. Kim Geybels heeft niet het geluk gekend als Vies Polleke zoveel tijd te krijgen om zich te verdedigen...

Ook metamorfose van De Wever na zijn vermageringskuur is een echte tegenvaller. Steevast strak in een maffiaans gestreept kostuum met das, altijd omgeven door een soort van 'bodygards', lelijk vermagerd (en dat 'lelijk' mag men letterlijk nemen), bleek met uitpuilende ogen, ziet De Wever er niet naar uit. Als hij zo denkt stemmen te winnen?

Waar is de ietwat verwaaide maar goede papzak Bart gebleven? Wel, weggetoverd door zijn PR-mensen in een schriel, vaal en streng mannetje van alledag, zonder charisma , en -wat erger is- zonder boodschap.
Schijnbaar ook geen stem meer.

Vergissinkje van zijn marketingcoach.

Laatst gewijzigd door filosoof : 22 april 2012 om 11:09.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 11:07   #726
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Dit was onvermijdelijk, maar ik dacht dat ze hem pas zouden slachtofferen na de publicatie van de volgende lading getuigen in Humo.
Belangrijk vind ik ook dat hij alsnog zijn verontschuldigingen heeft aangeboden aan de betrokken vrouwen.
Hij heeft het wel eerst ontkend...

Vies Polleke doet me altijd denken aan een soort Danneels.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 april 2012 om 11:09.
Oud 22 april 2012, 11:08   #727
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja.....
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 11:10   #728
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Nu komen twee gevallen naar voor van vrouwen die PVVD's "avances" afgewezen hebben, maar elke man weet dat als je je tegen vrouwen gedraagt zoals hij, je op tien keer altijd wel een keertje prijs hebt. Omdat ze naar hem opkijken, omdat ze zich gevleid voelen, omdat ze denken zo hogerop te kunnen geraken, of simpelweg omdat ze er zin in hebben. Je mag er dus niet aan denken hoevelen er nu stilletjes naar het nieuws zitten te kijken bij wie het wil gepakt heeft.
idd.
Oud 22 april 2012, 11:16   #729
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Schijnbaar ook geen stem meer.

Vergissinkje van zijn marketingcoach.
De Wever blonk nu juist uit door zijn eerder no nonssense houding, een soort wat intelligente lamme goedzak, maar met een wat ogenschijnlijk slordig maar sympathiek " m'enfoutisme " over zich.

Dit is nu allemaal op een kunstmatige wijze weggepolijst door de PR-mensen. Hij komt nu over als een saai, knullige wat over het paard getilde bourgeois. Met andere woorden: fake.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 april 2012 om 11:19.
Oud 22 april 2012, 11:17   #730
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Wever blonk nu juist uit door zijn eerder no nonssense houding, een soort wat intelligente lamme goedzak, met een wat slordig 'm'enfoutisme' over zich.

Dit is nu allemaal op een kunstmatige wijze weggepolijst door de PR-mensen. Hij komt nu over als een saai, knullige over het paard getilde bourgeois. Met andere woorden: fake.
Zijn charisma verdween met zijn overtollig vet ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 11:17   #731
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Zijn er hier niet enkelen, die nu hun verontschuldigingen mogen aanbieden aan die Humo journalist?
Als Pol dat kan ten opzichte van die vrouwen, mogen zijn fanatieke verdedigers, van voor enkele uren, dat misschien ook.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 11:18   #732
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Op basis van wat moest ik 20 jaar geleden protesteren ? Op basis van wat moest ik 15 jaar geleden klacht indienen ? Op basis van wat moest ik hem aan de schandpaal nagelen ?

Vertel me dat eens, mijn niet overdreven intelligente vriend die steeds wanhopiger wordt.
Je had geen kans, gewoon. Ik ook maakte dergelijke situaties als onvrijwillige erg gegeneerde toeschouwer mee. Ik weet ook welk resultaat een klacht erover bij 'Human' Relations had. Het maakte 't alleen maar erger: de klaagster kreeg een mooie C4. Eén die 'tzelfde overkwam, (wéér in mijn bijzijn) en 't liet gebeuren kreeg bevordering.

Corporate life in Flanders.

En elders is 't niet beter.

Laatst gewijzigd door filosoof : 22 april 2012 om 11:28.
Oud 22 april 2012, 11:18   #733
filosoof
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door filosoof : 22 april 2012 om 11:20.
Oud 22 april 2012, 11:22   #734
Effect
Minister-President

Standaard

De eerste daadwerkelijke realisatie van de regering Di Rupo: karaktermoord op een N-VA kopstuk. Samenwerking van Sp.a en CD&V op het hoogste niveau.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 11:23   #735
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Zijn charisma verdween met zijn overtollig vet ?
Wel, ik vind dit een zeer mooie symbolische uitspraak.

Niet dat het me verwondert, want zo kennen we u.
Oud 22 april 2012, 11:28   #736
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vies Polleke doet me altijd denken aan een soort Danneels.
Ik geloof dat sommigen het persbericht van betrokkene niet goed hebben gelezen :

(ik citeer)
Ik heb begrepen dat deze lynchpartij zal blijven doorgaan zolang ik kandidaat ben in Brugge en op die manier een ernstige bedreiging vorm voor een aantal machthebbers en machtsgroepen.
Als privépersoon zal ik ook mijn belangen beter kunnen vrijwaren tegen sommige valse verklaringen en foutieve handelingen die mij en mijn gezin schade berokkenden.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 11:33   #737
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Wever blonk nu juist uit door zijn eerder no nonssense houding, een soort wat intelligente lamme goedzak, maar met een wat ogenschijnlijk slordig maar sympathiek " m'enfoutisme " over zich....
Daar ben ik het grotendeels mee eens : het "natuurlijk guitige" aan De Wever's imago lijkt mij verdwenen te zijn, als ik de laatste foto's bekijk.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 12:04   #738
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik geloof dat sommigen het persbericht van betrokkene niet goed hebben gelezen :(ik citeer)
Ik heb begrepen dat deze lynchpartij zal blijven doorgaan zolang ik kandidaat ben in Brugge en op die manier een ernstige bedreiging vorm voor een aantal machthebbers en machtsgroepen.
Als privépersoon zal ik ook mijn belangen beter kunnen vrijwaren tegen sommige valse verklaringen en foutieve handelingen die mij en mijn gezin schade berokkenden.
Jaja, dat soort praat kennen we. Ik geloof dat sommigen alle persberichten geloven voorzover het maar in hun politieke kraam past.

Ondertussen is er wel een vrouw die een zaak aanhangig heeft gemaakt bij het gerecht betreffede deze kwestie.

"Gewezen Nieuwsblad-journaliste Marie-Anne Wilssens, die afgelopen week samen met journaliste Tine Hens getuigde over ongewenste seksuele intimiteiten door Pol Van Den Driessche, beslist dan toch om een klacht in te dienen tegen de Brugse N-VA-lijsttrekker."

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 april 2012 om 12:07.
Oud 22 april 2012, 12:09   #739
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja, dat soort praat kennen we. Ik geloof dat sommigen alle persberichten geloven voorzover het maar in hun politieke kraam past.

Ondertussen is er wel een vrouw die een zaak aanhangig heeft gemaakt bij het gerecht betreffede deze kwestie.

"Gewezen Nieuwsblad-journaliste Marie-Anne Wilssens, die afgelopen week samen met journaliste Tine Hens getuigde over ongewenste seksuele intimiteiten door Pol Van Den Driessche, beslist dan toch om een klacht in te dienen tegen de Brugse N-VA-lijsttrekker."
Waar moet men zijn om klachten neer te leggen over "hij probeerde me te kussen"? hoeveel schadevergoeding is dat per ongewenste kus/opmerking/aanraking in feite?

het is maar kwestie dat ik even uit mijn winst kan tellen.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 12:14   #740
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Als je zijn 'sorry' gelezen hebt dan zou je niet spreken over "verontschuldigen". Het is eerder in de trant van "Sorry dat ik het niet erg vind dat ik mijn pollekens niet kan thuishouden en jullie dat wel erg vinden."

Bon, het zal wel overlopen zijn met zijn advocaat opdat hij zichzelf niet in de galg zou praten met zijn publiek "sorry" maar naar mijn mening heeft laat hete Pol hier zich slecht adviseren.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 april 2012 om 12:14.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be