![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() [quote=artisjok;6091173]Maar 'genieten van de sociale zekerheid' is geen voordeel dat verbonden is aan de nationaliteit.
QUOTE] Laat het dan zo zijn , Je hebt het wel leuk voor mekaar hier . ik kan U geen bewijs leveren , omdat het in België verboden is om statistieken te publiceren op basis van rassen . Anders zou men eens kunnen bekijken welke % van de sociale uitkering en OCMW dat er naar de echte belgen gaat en welke naar de allochtonen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sociale zekerheid en leefloon is niet gebonden aan de nationaliteit. Er zijn andere voorwaarden. Dan moet je dat niet aanhalen als argument tegen de dubbele nationaliteit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe wil je dan dat ik zou goedvinden dat vreemde luizen boven hola nog eens komen profiteren, zonder ooit een spat bij te dragen aan het systeem.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allochtonen zijn mensen die hun roots hier niet liggen . En dat papierke nationaliteit zou dan van mijn part ook onherroepelijk mogen gelinkt worden aan je afkomst en niet waar je woont . Ik Ben een Belgische Vlaming en of ik nu in zuid afrika of in Vietnam ga wonen , ik kan mijn afkomst niet verloochenen . en ben en blijf belg . DUS als ik even rationeel wil gaan kijken waar de budgetten van onze socilae zekerheid naartoe gaan , dan moet ik niet naar een vals papierke kijken ( wat een nationaliteitbewijs kan zijn ) maar naar je ras en afkomst . En Mohamed en El Pakistani , of Ahmoor Turk Kunnen hier wel wonen maar hebben geen Belgische bloedlijnen en ook niet de westerse mentaliteit . Zij hebben in 1914-1918 en in 1940-1945 ook niet mee gevochten om ons vaderland te verdedigen . Hoe lang ze hier al wonen en hoeveel nakomelingen ze ook hebben zal ik met respect op zijn plaats acepteren . Ik wil eens weten welke persentage van ons sociale uitkeringen allerhande , naar die bevolkingsgroep gaat . Is het toegestaan ? Ik wil eens weten van alle belastingen en bijdragen die in België geint word , hoeveel % er uit die groep komt ? Is het toegestaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Belg is voor jou dus iemand die geboren en getogen is in Belgie, evenals zijn voorouders (tot de hoeveelste generatie?) en katholiek(? of zeker niet moslim is?) is. Correct? Citaat:
http://www.kruispuntmi.be/vreemdelin...js.aspx?id=107 Citaat:
Je kinderen zijn en blijven eveneens Belg. Maar misschien zullen ze zich OOK Zuid-Afrikaan of Vietnamees voelen. Citaat:
Citaat:
Die Westerse mentaliteit, die de winsten belangrijker vindt dan de mensen, is ook niet mijn mentaliteit. Ga je nu een gedachtepolitie in het leven roepen? Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan hij dat niet , dan moet hij het maar afbollen , desnoods gedwongen. Tenslotte hebben wij geen boodschap aan de introductie van een achterlijk , dikwijls middeleeuws gedachtengoed. Bovendien moet hij in zijn eigen onderhoud kunnen voorzien en niet teren op onze sociale kassen. Indien dat laatste ook niet tot de mogelijkheden behoort , moet hij het eveneens afbollen , desnoods gedwongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat noem jij het paradijs! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staan er soms artisjokjes vliegtuigtickets uit te delen?
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je met welke naam ze die bedachten? "Barbaren"
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoeling is om tegen 2014 minstens 1 miljoen extra Congolezen in je verkavelingswijken installeren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, en aan wie geeft U die tickets dan? De lokale mestschraper, of de Congolese middenstander die U een mooi stukje Yizah geeft?
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En op twee generaties zijn ze er toen in geslaagd om van een bloeiende beschaving regelrecht de donkere middeleeuwen in te vliegen. Kennis werd niet meer overgedragen, gebouwen niet onderhouden en de algehele ontmenselijking sloeg toe. 2 (twee) generaties! En wij zijn ondertussen al drie generaties aan het degenereren..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is namelijk de bedoeling: criminaliteit verhogen, huisvestingsproblemen creëren, alles om je het leven zuur te maken. We zijn namelijk bij een "globale coalitie voor het pesten van jean-marie dedecker en de verkavelingsvlaam" die ook de weerman en de verkeerspolitie in haar rangen telt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Die uit Senegal komen met hun vissersboten. Die vissersboten zijn toch waardeloos geworden nadat hun (nu weggestemde) president de visrechten verkocht aan Europa en daarmee een deel van zijn bevolking broodroofde. Europa haalt er met haar gesubsidieerde varende visfabrieken de zee leeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.actua.tv/nieuws/milquet-o...e-radio-okapi/ Citaat:
|
||
![]() |