![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mooi staaltje van dat soort verschijnsel kon je het voorbije weekend vinden in de "Weekblad"-bijlage van de Standaard van 17 maart 2012. Er was een interview met de Aaantwaarpse hufter Tom Barman. "Menier" is graag in Portugal en heeft er zich laten interviewen. In zijn antwoorden zat om de twee zinnen een stuk Amerikaans. Uiteindelijk werd in dat interview niets zinnigs gezegd, gewoon zeer sterk opgeklopt schuim ...
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoop op wat? Dat ik nooit meer fouten zal maken? Ik ben ook maar een mens ...
![]()
![]() |
#164 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet verplichten. En over belachelijk zijn kunnen we discussiëren. Ik vind het ook belachelijk om alles in een andere taal te doen. Alsof de eigen taal zo erg is.
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De goede Vlaamse lakei spreekt namelijk Frans en walgt van zijn eigen taal en cultuur.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 23 maart 2012 om 16:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Zijn er dan Vlaamse muzikanten wiens talent het arrogantie-gehalte ver overtreft?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 maart 2012 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De méést bekende van die 'véél te bescheiden' godenkinderen was m.i. Wannes Van De Velde, maar hij is (was ![]() De leden van Rum en 't Kliekske doen (/deden) het zowel qua talent als qua bescheidenheid ook niet slecht, vind ik. Jan De Wilde is ook al zo'n véél te brave ziel, en de meisjes van Sidus mogen wat mij betreft ook wel eens een grotere bek opzetten. Ik zou nog véél namen aan het lijstje kunnen toevoegen. (Dat neemt niet weg dat ik ook met de namen van onterecht arrogante muzikanten vele pagina's zou kunnen vullen. Die onplezierige taak laat ik echter liever voor de jongens en meisjes van Humo, die dat ten andere sowieso al doen, en er ook nog eens voor worden betaald.)
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Gouverneur
|
![]() Zo de plaatselijke facebook-pagina van de 18-jarigen fuif is aangepast.
Doors (deuren?): 21:00 is aanvang: 21:00 En Be There werd mis het niet. Volgens mij gaan er enkelen hun status 'aanwezig' op 'afwezig' zetten ![]() Trouwens, doors 21:00 was beter 09:00 pm geweest. Oh ja, ergens anders las ik 18 Jarige presents on friday the 20 of april a great party! Klopt dat eigenlijk wel? En verder was er nog 'damage': vvk 10 euro, kassa 15 euro. Wie betaalt er nu voor schade? ![]()
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een erepenning!! Neen, maar.. een erepenning!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Talen op zich zijn voor niemand gevaarlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Buiten de armen wijken, zitten de meeste omhooggevallen lullo's, die dan ook nog denken de wijsheid in pacht te hebben, in de steden. Wat dat normaal land betreft, noem me één normaal land. |
|
![]() |
![]() |