![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Burger
|
![]() ![]()
![]() |
#803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit het? Zijn er nog geen moppen over?
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat Pol te zwaar is aangepakt, voor hetgeen er maar gebeurd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat juist de vrees dat er nieuwe getuigen gaan komen met feiten die niet verjaard zijn er toe geleid heeft om geen mea culpa te slaan en geen verzoening aan te gaan met de slachtoffers. Ik denk niet dat de slachtoffers nu nog eens 15 jaar het uit hun hoofd gaan laten praten om geen verdere actie te ondernemen uit aangeprate vrees van procedures tegen hen. U doet hier nogal hard aan "blaming the victim". Ik ben ook eens benieuwd of Pol VDD het dreigement van een procedure tegen Humo gaat hard maken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mopjes zullen er nog wel zijn...
Bart Dewever vanmiddag in de zevende dag kon er in ieder geval niet mee lachen.Den Pol heeft in ieder geval de eer aan zich gehouden(en we zullen dan naderhand wel de onvoorstelbare lichtheid van de feitjes ,van diep terug in de vorige eeuw,mogen horen als klein nieuwsfeitje zeker?) In ieder geval,in zo een omgeving kan een politicus niet werken natuurlijk. Politiek is messentrekkerij,dat is nu wel duidelijk.... Laatst gewijzigd door kelt : 22 april 2012 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hoezo maar gebeurd ? zullen jij en je misogiene vriendjes het dan nooit snappen?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 |
Minister-President
|
![]() Alles is mogelijk, maar dan gaat het om een klacht van "andere dames". Ik had het over de (mogelijke) klacht van de dame in kwestie.
Laatst gewijzigd door Gwylan : 22 april 2012 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn niet zelden redenen om uiteindelijk geen juridische actie te ondernemen, zelfs al is men overtuigd van het eigen gelijk. Dat zijn trouwens zeer dikwijls redenen die op zich weinig of niets met gelijk/ongelijk te maken hebben, maar eerder met de mate van gerede kans op een gunstige afloop en/of met de bereidheid om een niet zelden jarenlange periode van onnodige stress te ondergaan. Immers, het voeren van een rechtsgeding is zelden een leuke en ontspannende bezigheid, nietwaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het over het door bedoelde mevrouw eventueel neerleggen van een klacht wegens voorgehouden feiten waarvoor de termijn van verjaring reeds is verstreken. We spreken hier dus over een strafrechtelijke procedure, mijnheer System. Niet over het "inleiden van een geding op symbolische wijze". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 april 2012 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denkt u werkelijk dat het juridisch mogelijk is om "symbolisch" een strafrechtelijke klacht neer te leggen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Eenieder kan bij aanranding op de eerbaarheid een klacht neerleggen. Indien de betrokkene meent dat het ernstig genoeg is, is dit perfect mogelijk. Het is aan het O.M. om te beslissen of er wordt vervolgd of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal u het schaamrood besparen, mijnheer System : laat inderdaad maar na om op mijn vraag te antwoorden, want u hebt één en ander inmiddels opgezocht, en u weet nu uiteindelijk zelf dat het "symbolisch" neerleggen van een strafrechtelijke klacht vanzelfsprekend niet mogelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 april 2012 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is altijd drempelvrees in deze aangelegenheden. Men zag dat ook bij DSK. Nu blijkt dat DSK om de haverklap vrouwen lastig viel. Heel weinig vrouwen dienden nochtans klacht in tegen de man.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 april 2012 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat u toch eens het volledige verhaal van DSK moet nalezen... En dat vervolgens eens leggen naast wat er over Pol vdD wordt beweerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wees trouwens een beetje logisch in uw redeneringen : hoe kan een klacht zonder mogelijk gevolg ooit als “voorbeeld” dienen ? Als voorbeeld voor wie of wat ? De enige mogelijkheid die ik zie is dat dergelijke klacht als schoolvoorbeeld kan dienen voor mensen als u, om aan te tonen dat zoiets volstrekt onzinnig is. Maar eenieder met enige juridische kennis heeft dergelijk voorbeeld niet nodig om dat te weten, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
Banneling
|
![]() Beke krijgt dit bij de verkiezingen als een boomerang op zijn tronie
|
![]() |
![]() |