![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De prijsverlaging telt enkel voor mensen met een speciaal contract,niet voor de gewone klant
Met zen alle Electrabel verlaten beste mensen !!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Meer details: http://www.pvda.be/nieuws/artikel/sp...s-boerenbedrog Jawel, de PVDA ... Laatst gewijzigd door discuz : 21 april 2012 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vreg werd hierom in het leven geroepen. http://www.mijnenergie.be/index_gen....FUmu3godRwlWXg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gruwelen zijn de Wereld nog niet uit hoor,dus moet ik wel bij Electrabel blijven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn nu geen "9 jaar geleden" meer hoor. Mijn overstap verleden jaar (van Luminus naar Essent) is zelfs kompleet foutloos verlopen,ik geef toe,ben de procedure reeds 6 maanden voordat mijn contract afliep begonnen,dus iedereen had ruim de tijd,en feitelijk heeft mijn nieuwe leverancier(essent) na mijn aanmelding als klant al het werk gedaan..... (heb zelfs een afscheidkaartje van Luminus ontvangen,kijk,met dergelijke houding zien ze mij mij misschien binnen enkele jaren terug als klant,als de prijszetting dan goed genoeg is ![]() Enkele jaren geleden moest de consument zelf (aangetekende) brieven opzenden naar zijn huidge leverancier en zelf aan zijn nieuwe leverancier exact mededelen wanneer juist de overgang zou gebeuren en zelfs,afhankelijk van woonplaats, nog de netbeheerder waarschuwen om de eindtellerstand te komen vaststellen....doffe ellende ![]() Dat is allemaal gedaan,uw kandidaat nieuwe leverancier regelt alles,geef de mensen gewoon enkele maanden tijd vooraf... Laatst gewijzigd door kelt : 22 april 2012 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was één van de eerste klanten van Luminus,stel bedriegers zijn het ja
Maar wat ik wil zeggen is,dat wij als klant wel moeten kiezen voor de grote spelers op de markt,en dat contracten met vaste prijs zeker geen voordeel zijn,wel integendeel,men blijft wel aan erg dure energie prijzen vast hangen,zelfs al verlaagt men die met 10% het is één groot bedrog ja en Moderator Eno³ *kuch* dit gaat over armoede hihihihi ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() "Electrabel bedriegt vele mensen."
Er zijn nog zekerheden in de wereld! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben trouwens bij Ecopower.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
FixPlus werkt met vaste bedragen. Tem 30/04 heb je dus een hoger tarief dan na 01/05. Ik heb vrijdag de berekening gedaan en FixPlus in in de huidige omstandigheden iets voordeliger.
![]() |
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel de gegevens invullen en eventueel de einddatum van het lopende contract, en Ecopower bracht al de rest in orde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toegegeven, ik heb ondertussen Ecopower in gedachten. Een Vlaams initiatief als ik mij niet vergis. Telenet was destijds ook een Vlaams paradepaardje tegenover het federale Belgacom. Doe ik het, of doe ik het niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij welke leverancier je ook gaat. Je zal altijd gegarandeerd over elektriciteit beschikken. (tenzij er een panne is bij de verdeler) Ik ben bij Ecopower gegaan voor 1 groene stroom 2 de prijs 3 de klantvriendelijkheid (er is een klantendienst die bereikbaar is!) 4 het is een coöperatieve (en iedere klant is aandeelhouder en krijgt dividend uitgekeerd) Laatst gewijzigd door artisjok : 24 april 2012 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |